Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253993/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00261383/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Aktualizacja i dostawa oprogramowania
Zadanie 1. Dostawa i odnowienie licencji oprogramowania
Zadanie 2. Odnowienie licencji oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.8.) Numer faksu: 324224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktualizacja i dostawa oprogramowaniaZadanie 1. Dostawa i odnowienie licencji oprogramowania
Zadanie 2. Odnowienie licencji oprogramowania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7940c77b-37fb-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Aktualizacja i dostawa oprogramowania
1.2.16 Dostawa dodatkowych licencji i nowych modułów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253993/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.100.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 369300 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 320325,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Adobe Creative Cloud for Teams Complete - odnowienie na 12 miesięcy2. Adobe Photoshop CC for Teams – odnowienie na 12 miesięcy
3. Adobe Illustrator CC – odnowienie na 12 miesięcy
4. SketchUp Pro + silnik renderujący V-Ray – roczny support i aktualizacja
5. CorelDraw Graphics Suite – roczna gwarancja aktualności
6. SmartLine Device Lock – roczna aktualizacja posiadanych licencji
7. Merak Mail Server + WebMail + Anti-Spam + Anti-Virus, 2000 Accounts - roczna aktualizacja posiadanej licencji
8. CA Arcserve Backup for Windows (serwer) - 1 Year Maintenance Renewal - dla 2 licencji. Obecne licencje ważne do 2022.01.21
9. CA Arcserve Backup for Windows NDMP NAS Option - dodatkowa licencja na moduł
10. CA Arcserve Backup for Windows File Server Module - 1 Year Maintenance Renewal - dla 1 licencji. Obecna licencja ważna do 2021.12.19
11. AdRem NetCrunch Premium XE 10000 Nodes - roczna aktualizacja posiadanej licencji
Obecna licencja ważna do 2021.11.24
12. WinMagic SecureDoc Disk Encryption Client - aktualizacja dla 10 licencji + WinMagic SES SecureDoc - konsola zarządzająca (1 szt.). Obecne licencje ważne do 2021.12.30
13. Windows Server Standard Core SA OPEN GOV (samo SA) aktualizacja posiadanej licencji
14. Windows Device CAL SA (samo SA) aktualizacja posiadanej licencji
15. Vmaware vSphere Standard dla 15 procesorów - 1 rok wsparcia i aktualizacji na poziomie produkcyjnym Contract Number: 420113016, 48431655
16. Vmaware vCenter Server Standard - 1 rok wsparcia
i aktualizacji na poziomie produkcyjnym dla 1 licencji Contract Number: 420113016
17. Vmware Horizon View - roczna aktualizacja i wsparcie dla 10 posiadanych licencji Contract Number : 42210238
18. VEEAM Availability Suite Standard – aktualizacja i wsparcie Basic dla 16 procesorów. Obecne wsparcie ważne do 2021.12.11
19. Microsoft VDA na 24 miesiące – dodatkowe licencje
20. IBExpert Developer Studio Software Subscription - aktualizacja
21. Intersoft INTELLICAD 2021– dodatkowe licencje
22. Microsoft Office Standard OPEN GOV – dodatkowe licencje
23. ZOOM Pro - odnowienie na 12 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.5.) Wartość części: 286179,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Barracuda Email Security Gateway VL300 – aktualizacja na 3 lata4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 34146,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330471,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412200,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330471,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGIN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008119657
7.3.3) Ulica: ul. Morwowa 4
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-171
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330471,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41003,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43019,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41003,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salutaris Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240865932
7.3.3) Ulica: ul. Henryka Dulęby 5
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-833
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41003,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Naprawa dmuchawy gazu typu PD Plus 7013M67L2W (nr inw. 1-441-317358) zainstalowanej w przetłoczni gazu EC Jankowice
- Zakup aktualizacji oprogramowania antywirusowego dla Urzędu Miasta i jednostek miejskich
- Budowa strefy aktywności i wypoczynku oraz toru do jazdy na rolkach w dzielnicy Boguszowice Stare - realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa i montaż nowego odżużlacza do kotła WR 10 nr 2 w C Rymer
- Dostawa wiertarki kadłubowej o średnicy wiercenia do OE 80 mm dla Polskiej Grupy Górniczej S.A., Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Rekultywacja techniczna wraz z wykonaniem elementów odwodnienia dla rekultywowanego terenu zalewiska Kielowiec "Moczydło" w Rybniku - Chwałowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe, dostawa i uruchomienie oprogramowania do zabezpieczenia danych" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Golubsko-Dobrzyński".
- Odnowienie licencji FortiGate-501E Unifed (UTM) Protection na 12 miesięcy
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Cyberbezpieczna Warka - realizacja projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd - poprawa cyberbezpieczeństwa JST
- Modernizacja sieci komputerowej (MSK) - Zakup 2 urządzeń UTM , 11 Acces Pointów, 8 zarządzalnych urządzeń sieciowych z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X, oprogramowania Menadżera logów
- Zakup oprogramowania wraz z wdrożeniem oraz aktualizacja aplikacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.