Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00361081/01 - Wynik z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oraz wdrożenie oprogramowania wspomagającego dostępność stron WWW oraz stron Moodle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podchorążych 2
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-084
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@up.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oraz wdrożenie oprogramowania wspomagającego dostępność stron WWW oraz stron Moodle
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d54bea45-2170-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Uniwersytet Pedagogiczny Uczelnią równych szans
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6) Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 23/TP/DAG/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wdrożenie oprogramowania wspomagającego dostępność stron WWW oraz stron Moodle – w zakresie udostępniania treści alternatywnych jak i generowania raportów dostępności dla poszczególnych podstron w ramach projektu „Uniwersytet Pedagogiczny Uczelnią Równych szans”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ –Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48170000-0 - Pakiety oprogramowania zapewniające zgodność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin uruchomienia oprogramowania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał należycie i zakończył co najmniej 2 (dwa) odrębne zamówienia (odrębne umowy), obejmujące dostawę oraz wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie, które dotyczyły wdrożenia systemu rozszerzającego funkcjonalność stron WWW w zakresie dostępności treści dostosowanego do wytycznych WCAG 2.1 (w tym automatycznej konwersji treści strony i plików na niej umieszczonych na alternatywne formaty, w tym minimum elektroniczny Braille, oznakowany .pdf, .html, .epub), a wartość każdego z tych wdrożeń wynosiła minimum 150.000 zł netto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych netto). Na potrzeby oceny spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu przez wartość systemu rozumie się wyłącznie wartość oprogramowania komputerowego stanowiącego jego element wraz usługami np. wdrożenia, instalacji, konfiguracji, integracji, szkolenia pracowników oraz uruchomienia produkcyjnego, tj. w szczególności bez kosztów dostaw sprzętu. Warunek ten nie podlega sumowaniu. Oznacza to, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeden
z Wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy w sumie wykazali się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich samodzielnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).
2) dysponują odpowiednią kadrą niezbędną do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia, tj.:
a) Kierownik/koordynator Projektu, który spełnia łącznie poniżej określone kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie: posiada przynajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu roli kierownika/koordynatora/konsultanta głównego projektu w co najmniej 1 zrealizowanym projekcie informatycznym polegającym na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji oprogramowania informatycznego o wartości co najmniej 150.000,00 zł netto, posiada aktualny certyfikat na poziomie co najmniej Project Management Professional lub równoważny (za równoważne Zamawiający uzna następujące certyfikaty Prince 2 Practitioner, IPMA Level C) oraz aktualny certyfikat w zakresie zwinnego zarządzania projektami PMI Agile Certified Practitioner lub równoważnymi;
b) Specjalista wdrożeniowy, który spełnia łącznie poniżej określone kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie: posiada przynajmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu roli specjalisty wdrożeniowego w co najmniej 1 projekcie informatycznym polegającym na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji oprogramowania informatycznego o wartości co najmniej 150.000,00 zł netto;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:a) opisów technicznych lub instrukcji obsługi lub opisów konfiguracji lub kart produktu lub wydruk/ów ze stron internetowych, bądź katalog/ów producenta/ów lub materiałów szkoleniowych, certyfikatów (o ile zostały wydane), potwierdzających zgodność z wymaganymi normami, itp.;
b) w przypadku stron WWW przedstawionych w formie adresów URL Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania odpowiednich zrzutów ekranu, na podstawie których oceni wskazaną funkcjonalność. Dotyczy to również podstron, do których linki mogą być znalezione na stronach WWW we wskazanych adresach URL;
c) filmów poglądowych prezentujących działanie funkcjonalności – do oferty należy dołączyć dokument z dostępem do filmów poglądowych, zawierający adres URL z danymi dostępowymi. Zamawiający w dniu otwarcia ofert dokona pobrania filmów poglądowych, i w oparciu o pobraną wersję dokona weryfikacji spełniania funkcjonalności wymaganych i dodatkowych przez oferowany przedmiot zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:a) opisów technicznych lub instrukcji obsługi lub opisów konfiguracji lub kart produktu lub wydruk/ów ze stron internetowych, bądź katalog/ów producenta/ów lub materiałów szkoleniowych, certyfikatów (o ile zostały wydane), potwierdzających zgodność z wymaganymi normami, itp.;
b) w przypadku stron WWW przedstawionych w formie adresów URL Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania odpowiednich zrzutów ekranu, na podstawie których oceni wskazaną funkcjonalność. Dotyczy to również podstron, do których linki mogą być znalezione na stronach WWW we wskazanych adresach URL;
c) filmów poglądowych prezentujących działanie funkcjonalności – do oferty należy dołączyć dokument z dostępem do filmów poglądowych, zawierający adres URL z danymi dostępowymi. Zamawiający w dniu otwarcia ofert dokona pobrania filmów poglądowych, i w oparciu o pobraną wersję dokona weryfikacji spełniania funkcjonalności wymaganych i dodatkowych przez oferowany przedmiot zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
6000,006.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony przewidują zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych w art. 454 ustawy Pzp. Zmiany mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany:„Uniwersytet Pedagogiczny Uczelnią równych szans”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
5
a. funkcjonalności oprogramowania, które okażą się niezbędne wprowadzenia w przedmiocie Umowy, wskutek przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, lub gdy okażą się one korzystne dla Zamawiającego,
b. zmiany są niezbędne do wprowadzenia na skutek działania siły wyższej,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-21 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-19
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.