Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00181121/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00282215/01 - Wynik z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu Cyfrowa Gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6772019451
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rajska 22
1.4.2.) Miejscowość: Jerzmanowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-048
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.7.) Numer telefonu: 123895247
1.4.8.) Numer faksu: 123895521
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jerzmanowice-przeginia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305965
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00282215
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00050645/07/P
Po zmianie:
2023/BZP 00050645/08/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
W dniu 25.05.2023r., Zamawiający zawiadomił o unieważnieniu czynności oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty dokonanej w dniu 16.05.2023r., oraz o powtórzeniu czynności badania i oceny wraz z zawiadomieniem o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty dokonanej w dniu 16.05.2023r., zauważono błąd w postaci oczywistej omyłki rachunkowej w ofercie wybranego wykonawcy. Oczywista omyłka rachunkowa polegała na błędnym zsumowaniu pomnożonych pozycji w tabeli formularza ofertowego. Przemnożenie cen jednostkowych elementów zamówienia przez ich ilość i wypełnienie tabeli formularza ofertowego przez wykonawcę wyliczonymi kwotami było prawidłowe i nie budziło wątpliwości Zamawiającego dla poszczególnych pozycji (L.p.) tabeli. Natomiast suma kwot z tabeli dla wartości netto i brutto nie odpowiadała wartości netto i brutto wskazanej całościowo przez wykonawcę na pierwszej stronie formularza ofertowego. Powyższy błąd w obliczeniu ceny należy zakwalifikować jako oczywistą omyłkę rachunkową wynikającą z błędnej operacji rachunkowej na liczbach, a każda osoba stwierdzająca taką niezgodność poprawiłaby ją w ten sam sposób. Popełniona omyłka ma charakter oczywisty, gdyż została stwierdzona samodzielnie przez zamawiającego, jest bezsporna i możliwa do wyjaśnienia bez konieczności odwoływania się do innych dokumentów postępowania.
Zamawiający miał zatem prawo do unieważnienia pierwotnie podjętej decyzji o wyborze oferty najkorzystniejszej, ponownego badania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Należy mieć na względzie, że celem wszczęcia i prowadzenia postępowania o zamówienie publiczne jest zawarcie ważnej, nie podlegającej unieważnieniu umowy z wykonawcą wybranym zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
Zgodnie z powyższym Zamawiający unieważnia dokonaną w dniu 16.05.2023 r. czynność wyboru najkorzystniejszej oferty dla Części nr 1 zamówienia oraz zawiadamia, że powtórzył czynność badania i oceny ofert oraz dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej . Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 146533,99 złotych
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
139936,24
Po zmianie:
146533,99
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
139936,24
Po zmianie:
146533,99
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
139936,24
Po zmianie:
146533,99
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup oprogramowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.