Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00252041/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wody, napoi zimnych oraz napoi alkoholowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STAWY MILICKIE SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021461756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 20
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Sułowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawymilickie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spolka.stawymilickie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spólka Akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wody, napoi zimnych oraz napoi alkoholowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e740c47c-e68e-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN-02/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
napoje zimne, zgodnie z ilościami i warunkami wskazanymi w załączniki nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 25605,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
napoje zimne, zgodnie z ilościami i warunkami wskazanymi w załączniki nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 4125,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
napoje zimne, zgodnie z ilościami i warunkami wskazanymi w załączniki nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 1910,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
napoje alkoholowe, zgodnie z ilościami i warunkami wskazanymi w załączniki nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 44946,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
napoje alkoholowe, zgodnie z ilościami i warunkami wskazanymi w załączniki nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 24190,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
napoje alkoholowe, zgodnie z ilościami i warunkami wskazanymi w załączniki nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 20116,88 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
napoje alkoholowe, zgodnie z ilościami i warunkami wskazanymi w załączniki nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 24715,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
napoje alkoholowe, zgodnie z ilościami i warunkami wskazanymi w załączniki nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 4455,60 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
woda, zgodnie z ilościami i warunkami wskazanymi w załączniki nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 96528,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4999,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4999,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4999,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ą PPHU "Przerwa" Dariusz Przerwa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9161271654
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 20
7.3.4) Miejscowość: Krośnice
7.3.5) Kod pocztowy: 56-320
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7499,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31611,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31611,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31611,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przerwa Dariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9161271654
7.3.3) Ulica: Ul. Ogrodowa 9
7.3.4) Miejscowość: Krośnice
7.3.5) Kod pocztowy: 56-320
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-SADOWNICZE WINNICA ANNA PRZERWA DARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-SADOWNICZE WINNICA ANNA PRZERWA DARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47416,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
INNE PRZETARGI RUDA SUŁOWSKA
- Dostawa jesiotra syberyjskiego handlowego
- "Roboty budowlane związane z realizacją umowy o dofinansowanie pn. "Zachowanie bioróżnorodności obszarów chronionych rezerwatu przyrody "Stawy Milickie" oraz obszaru NATURA 2000"
więcej: przetargi RUDA SUŁOWSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych różnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- Zakup i dostawy sukcesywne artykułów spożywczych, wędlin, mięsa, drobiu, nabiału, jaj, warzyw i owoców, pieczywa oraz ryb i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.