Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00379815/01 - Wynik z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie trzech ruchomych sztankietów nad Sceną Główną Teatru Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR KWADRAT IM. EDWARDA DZIEWOŃSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001245554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałkowska 138
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-004
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@teatrkwadrat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrkwadrat.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie trzech ruchomych sztankietów nad Sceną Główną Teatru Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-929cb2c4-03a3-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057196/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż ruchomych sztankietów pod Sceną Dużą Teatru Kwadrat
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-929cb2c4-03a3-11ef-b21f-3ab44b58c1d63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-929cb2c4-03a3-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej opisane zostały w rozdz. XV SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdz. XV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO został opisany w rozdz. XXIX pkt 1 i 2 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania RODO zostały opisane w rozdz. XXIX pkt 3 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech ruchomych sztankietów nad Sceną Główną Teatru Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego w Warszawie.
Zamówienie realizowane będzie w następujących etapach:
1) Przygotowanie koncepcji instalacji dwóch sztankietów elektrycznych nas Sceną Główną Teatru Kwadrat z konstrukcji trisystem oraz jednego frontowego sztankietu elektrycznego z konstrukcji duosystem wraz z integrowanym pulpitem do ich sterowania z poziomu sceny;
2) Wykonanie dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia (wraz z nadzorem autorskim);
3) Wykonanie dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie mostów oświetleniowych wraz systemem sterowania;
4) Przeprowadzenie szkolenia pracowników Teatru Kwadrat w zakresie prawidłowej obsługi przedmiotu zamówienia;
5) Przeprowadzenie procedury odbioru przedmiotu zamówienia przez Urząd Dozoru Technicznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SWZ pn. „Opis Przedmiotu Zamówienia”. Zakres i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
44316300-1 - Kratownice
42961000-0 - System sterowania i kontroli
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu, ustalone przez Zamawiającego na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej 1 (jedną) dostawę wraz z montażem i uruchomieniem mostu oświetleniowego lub sztankietu dekoracyjnego wraz z systemem sterowania, a wartość dostawy była nie mniejsza niż 100.000 zł brutto;
2. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:
a) Projektantem systemu, który posiada właściwe uprawnienia oraz odpowiednie doświadczenie, tj. wykonał co najmniej 3 (trzy) projekty systemu sterowania w obiektach typu teatr, opera lub filharmonia z salami na minimum 300 osób;
b) Kierownikiem prac montażowych i uruchomieniowych, który posiada właściwe uprawnienia oraz odpowiednie doświadczenie, tj. kierował montażem systemu sterowania w co najmniej 3 (trzech) obiektach typu teatr, opera lub filharmonia z salami na minimum 300 osób;
c) Kierownikiem prac montażowych mechaniki scenicznej, który posiada odpowiednie doświadczenie, tj. kierował montażem mechaniki scenicznej w co najmniej 3 (trzech) obiektach typu teatr, opera lub filharmonia z salami na minimum 300 osób. Kierownik ten powinien posiadać uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do konserwacji i obsługi urządzeń wciągnikowych.
Funkcję a) i b) możne pełnić ta sama osoba pod warunkiem posiadania przez tą osobę wiedzy, uprawnień i doświadczenia, określonego powyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw (wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SWZ), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz cenowy, stanowiący zał. nr 2 do SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania zostały sprecyzowane w rozdz. X, XI i XII SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały sprecyzowane w par. 22 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących zał. nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-929cb2c4-03a3-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
WIZJA LOKALNA1. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
2. Termin i zasady udziału w wizji lokalnej.
Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w następujących terminach (do wyboru przez Wykonawcę):
- 30 kwietnia 2024 r., godz. 14.00,
- 6 maja 2024 r., godz. 14.00,
- 8 maja 2024 r., godz. 12.00,
Wykonawca może uczestniczyć w więcej niż jednej wizji lokalnej (w zależności od potrzeb i decyzji Wykonawcy).
Przedstawiciele Wykonawców powinni stawić się najpóźniej na 5 minut przed rozpoczęciem wizji lokalnej w miejscu: przed wejściem głównym do Teatru Kwadrat przy ul. Marszałkowskiej 138 w Warszawie.
Z przeprowadzenia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (podpisany przez uczestników wizji lokalnej).
Pytania i odpowiedzi (udzielone podczas wizji lokalnej) mające wpływ na przygotowanie oferty zostaną spisane i upublicznione (bez ujawnienia nazwy Wykonawcy) na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp odrzuceniu będzie podlegać oferta, która zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej.
TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Ze względu na charakter zamówienia i konieczność uwzględnienia prowadzenia działalności artystycznej Zamawiającego oraz zaplanowanej przerwy artystycznej, poszczególne etapy zamówienia powinny zostać zrealizowane w takich sposób, aby montaż i uruchomienie nastąpiło w terminie przerwy artystycznej Zamawiającego (konkretny przedział „od do”). Zamawiający szacuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana do końca maja 2024 r.
Maksymalny termin realizacji umowy (pięć etapów) to 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Etap (1) wykonania koncepcji powinien zostać wykonany najpóźniej do 7 dni od dnia podpisania umowy.
3. Etap (2) projektowania powinien zostać wykonany najpóźniej do 3 tygodni od dnia przyjęcia koncepcji przez Zamawiającego.
4. Etap (3) montażu i uruchomienia powinien zostać wykonany między 29 lipca 2024 r. a 23 sierpnia 2024 r.
5. Etap (4) przeprowadzenia szkoleń powinien zostać wykonany najpóźniej 4 września 2024 r.
6. Etap (5) odbioru przedmiotu zamówienia przez UDT – wg. procedur i terminów UDT, nie później niż 2 miesiące po dokonaniu odbioru przedmiotu Zamówienia przez Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Załęskiej od ul. Rzecha do końca Zakładu Karnego z niezbędną infrastrukturą, uzyskaniem decyzji ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
więcej: Urządzenia elektromechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.