eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozdrażew" Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do szkół, od dnia 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r."



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do szkół, od dnia 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Szkół i Przedszkoli w Rozdrażewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250620230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627221339

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzsrozdrazew@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do szkół, od dnia 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ae34cf2-2170-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038491/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do Szkół

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ae34cf2-2170-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.rozdrazew.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy E-zamówienia dostępnego na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/ w zakładce Centrum pomocy.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji wynosi 150 MB.
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę e-Zamówienia.
9. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający Wykonawca posługują się id postępowania: GZSz i P.261.1.2023.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości do adresata ze względu na ochronę antywirusową i antyspamową, błędy w transmisji danych, w tym błędy spowodowane awariami systemów teleinformatycznych Wykonawcy, systemów zasilania lub też okolicznościami zależnymi od operatora zapewniającego transmisję danych.
11. Zamawiający przekazuje ID postępowania w Rozdziale II SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w platformie E-zamówienia klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki - postępowania.
12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
13. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pan Mariusz Dąbrowski, tel.(62)722-13-39, email: gzsrozdrazew@o2.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zespół Szkół i Przedszkoli w Rozdrażewie ul. Rynek 1, 63-708 Rozdrażew, tel. 627221339, kontakt do inspektora ochrony danych osobowych biuro@msvs.com.pl.
2. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „ Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do Szkół w okresie od dnia 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.” – znak sprawy GZSziP.261.1.2023 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dot. tego postępowania.
3. Odbiorcami przekazanych danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
4. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7. Zamawiający informuje, że;
a. udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
b. udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
c. w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
d. skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
e. w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GZSz i P 261.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Rozdrażewie ul. Krotoszyńska 42, Szkoły Filialnej w Dzielicach 4, Publicznego Przedszkola w Rozdrażewie ul. Krotoszyńska 9a, Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie plac Szkolny 19 oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Krotoszynie ul. Ostrowska 49, a po zakończeniu nauki szkolnej i zajęć przedszkolnych do miejsca zamieszkania, od dnia 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r”
Realizacja przewozów w dniach nauki szkolnej, a także w dniach innych niż dni nauki szkolnej – rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego – według rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym.

Liczba kilometrów dziennie:

 rano pierwszy kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 44,9 km,

 rano drugi kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 18,1 km,

 po południu pierwszy kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 6,4 km,

 po południu drugi kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 21,3 km,

 po południu trzeci kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 38,5 km,

 po południu czwarty kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 20,1 km,

 po południu piąty kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 6,0 km.

Minimalny stan posiadania autobusów:

Autobusy zarejestrowane:
 jeden na co najmniej 50 osób w tym co najmniej 50 miejsc siedzących,
 drugi na co najmniej 70 osób w tym co najmniej 60 miejsc siedzących,
 autobus - bus zarejestrowany na co najmniej 18 osób w tym 18 miejsc siedzących.

Liczba autobusów rano – 2

Wyjazd autobusów w porze umożliwiającej dojazd dzieciom i młodzieży na zajęcia do szkoły, przedszkola w Rozdrażewie na godz. 750 i na godz. 815 do Zespołu Szkół Specjalnych w Krotoszynie.

Liczba autobusów po południu – 3 w tym 1 autobus - bus

Autobusy rozwożą dzieci i młodzież do miejsca zamieszkania.

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

60100000 – 9 usługi w zakresie transportu drogowego,
Kod dodatkowy 60172000 – 4 wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.

RANO

1) Autobus - zarejestrowany na co najmniej 50 osób /w tym co najmniej 50 miejsc siedzących/

ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE I SZKOŁY FILIALNEJ W DZIELICACH:

godz. km miejscowość

700 0 WOLENICE (przyst. autobus.)

704 1,6 DZIELICE (szkoła)

705 2,0 DZIELICE (przyst. autobus.)

707 2,9 DZIELICE (posesja 62A)

709 3,8 DZIELICE (posesja 73)

712 4,8 DZIELICE (krzyż. R-żew – Dzielice – Wolenice - Dębow.)

714 5,5 ROZDRAŻEW ul. Kompanii Rozdrażewskiej
(posesja 15)

715 6,0 ROZDRAŻEW ul. Kompanii Rozdrażewskiej
(posesja 11)

718 9,2 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa)

728 15,8 NOWA WIEŚ (szkoła podstawowa)

733 19,7 GRĘBÓW (centrum wsi przyst. autobus.)

735 21,4 GRĘBÓW (ujazd)

737 22,4 TRZEMESZNO (przyst. autobus./posesja 54)

738 23,0 TRZEMESZNO (przystanek autobusowy)

742 25,0 ROZDRAŻEW (przedszkole)

743 25,7 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa)

750 30,4 BRZOZA (przystanek autobusowy)

755 34,3 CHWAŁKI (przystanek autobusowy)

758 35,4 DĄBROWA (przystanek autobusowy)

810 43,7 KROTOSZYN SP NR 3 (plac Szkolny)

815 44,9 KROTOSZYN - Szkoła specjalna (ul. Ostrowska 49)

Objaśnienia:
kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej

2) Autobus - zarejestrowany na co najmniej 70 osób /w tym co najmniej 60 miejsc siedzących/

ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE I PRZEDSZKOLA W ROZDRAŻEWIE:

godz. km miejscowość

700 0 DĄBROWA (salka przy sklepie)

703 1,3 CHWAŁKI (przyst. autobus)
708 3,2 ROZDRAŻEW – (szkoła podstawowa)

713 5,7 ROZDRAŻEW ul. Kościuszki (przyst. autobus.)

716 7,7 ROZDRAŻEWEK (przyst. autob./pętla)

718 9,0 ROZDRAŻEWEK (przyst. autob./ posesja nr 16)

722 11,0 ROZDRAŻEWEK (posesja nr 11)

724 12,0 MACIEJEW (przyst. autob./skrzyżowanie pod lasem)

728 13,6 MACIEJEW (centrum wsi - przyst. autob.)

730 14,5 MACIEJEW (przyst. autob./posesja nr 3)

732 15,3 MACIEJEW (przyst. autob./posesja nr 1)

736 17,4 PRZEDSZKOLE ROZDRAŻEW

738 18,1 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa, przesiadka
do szkół w Krotoszynie)

Objaśnienia:
kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej

PO POŁUDNIU

3) Autobus - zarejestrowany na co najmniej 50 osób /w tym co najmniej 50 miejsc siedzących/

ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE

godz. km miejscowość

1245 0 SP ROZDRAŻEW

1249 1,9 CHWAŁKI (przyst. autobus)

1252 3,2 DĄBROWA (salka przy sklepie)

1258 6,4 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa)

Objaśnienia:
kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej.

4) Autobus - zarejestrowany na co najmniej 70 osób /w tym co najmniej 60 miejsc siedzących/

ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE I PRZEDSZKOLA W ROZDRAŻEWIE:

godz. km miejscowość

1300 0 SP ROZDRAŻEW

1302 0,6 PRZEDSZKOLE W ROZDRAŻEWIE

1305 2,5 ROZDRAŻEW (przystanek - ul. Kościuszki)

1308 4,5 ROZDRAŻEWEK (przystanek - pętla)

1310 5,8 ROZDRAŻEWEK (przystanek - posesja nr 16)

1313 7,8 ROZDRAŻEWEK (posesja nr 11)

1315 8,8 MACIEJEW (przystanek - skrzyżow. pod lasem)

1317 10,4 MACIEJEW (przystanek - centrum wsi)

1319 11,3 MACIEJEW ( przystanek - posesja nr 3)

1322 12,6 TRZEMESZNO (przystanek autobus.)

1323 13,2 TRZEMESZNO (przystanek - posesja 54)

1325 14,2 GRĘBÓW (przystanek - ujazd)

1327 15,3 GRĘBÓW (przystanek autobus. - centrum wsi)

1336 21,3 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa)

Objaśnienia:
kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej.


5) Autobus - zarejestrowany na co najmniej 50 osób /w tym co najmniej 50 miejsc siedzących/

ROZKŁAD JAZDY DLA SZKÓŁ KROTOSZYŃSKICH I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE:

godz. km miejscowość

1405 0 KROTOSZYN SZK. SPECJ. (przystanek autobus)

1415 1,2 KROTOSZYN SP Nr 3 (przystanek - Plac szkolny)

1425 8,2 BRZOZA (przystanek autobusowy)

1430 12,9 ROZDRAŻEW (szkoła - przesiadka dzieci)

1435 15,5 TRZEMESZO (przystanek autobusowy)

1436 16,1 TRZEMESZNO (przystanek autobusowy - posesja 54)

1438 17,1 GRĘBÓW (przystanek - ujazd)

1440 18,2 GRĘBÓW (przystanek autobus. - centrum wsi)

1445 22,7 NOWA WIEŚ (szkoła podstawowa)

1455 29,3 ROZDRAŻEW (szkoła)

1459 32,5 ROZDRAŻEW ul. Kompanii Rozdrażewskiej
(posesja 11)

1500 33,0 ROZDRAŻEW ul. Kompanii Rozdrażewskiej
(posesja 15)

1502 33,7 DZIELICE (krzyż. R-żew– Dzielice – Wolenice – Dębow.)

1505 34,7 DZIELICE (posesja 73)

1507 35,6 DZIELICE (posesja 62A)

1509 36,5 DZIELICE (przystanek autobus.)

1514 38,5 WOLENICE (przystanek autobus.)

Objaśnienia:
kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej

6) Autobus - zarejestrowany na co najmniej 70 osób /w tym co najmniej 60 miejsc siedzących/

ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE:

godz. km miejscowość

1430 0 ROZDRAŻEW (szkoła, przesiad. ze szkół krotoszyńskich)

1434 2,7 MACIEJEW (przyst. autobus - posesja 1)

1436 3,5 MACIEJEW (przyst. autob. - posesja 3)

1438 4,4 MACIEJEW (przystanek autobus. - centrum wsi)

1442 6,0 MACIEJEW (przyst. autob. - skrzyżowanie pod lasem)

1444 7,0 ROZDRAŻEWEK (posesja 11)

1447 9,0 ROZDRAŻEWEK (przyst. autob.- posesja nr 16)

1449 10,3 ROZDRAŻEWEK (pętla - przyst. autobus. )

1454 13,7 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa)

1458 15,6 CHWAŁKI (przystanek autobusowy)

1500 16,9 DĄBROWA (salka przy sklepie)

1505 20,1 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa)

Objaśnienia:
kursuje: od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej.

7) Autobus – bus zarejestrowany na co najmniej 18 osób /w tym 18 miejsc siedzących/

ROZKŁAD JAZDY DLA UCZNIÓW ZE SZKÓŁ KROTOSZYŃSKICH:

godz. km miejscowość

1545 0 ROZDRAŻEW (przystanek MZK koło szkoły)

1550 1,9 CHWAŁKI (przystanek autobus.)

1555 3,0 DĄBROWA (przystanek autobus)

1600 4,1 CHWAŁKI (przystanek autobus)

1605 6,0 ROZDRAŻEW (przystanek MZK koło szkoły)

Objaśnienia:
kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojazdy z normą emisji min EURO 5

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy pzp dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a. zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku,
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże że posiada:
a. uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
b. certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz.180 ze zm.),
c. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.);
3. dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
a. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzystatysięcyzłotych00/100),
b. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 50.000,00 zł;
4. dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
a. wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonywali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonywali przewozy regularne specjalne – dowożenie dzieci do szkół i udokumentują, że wykonali te usługi z należytą starannością,
b. dysponują lub będą dysponować autobusami w dobrym stanie technicznym (posiadającym aktualne przeglądy techniczne), w ilości co najmniej 3 szt. zarejestrowane:
 pierwszy na co najmniej 50 osób w tym co najmniej 50 miejsc siedzących,
 drugi na co najmniej 70 osób w tym co najmniej 60 miejsc siedzących,
 trzeci autobus - bus zarejestrowany na co najmniej18 miejsc w tym 18 miejsc siedzących,
c. zapewnią dodatkowo autobusy rezerwowe w dobrym stanie technicznym (z aktualnymi przeglądami technicznymi), posiadające łącznie taką ilość miejsc jaka jest wymagana dla obsługi wszystkich tras,
d. wymagane autobusy będą posiadały rok produkcji nie starszy niż 2003.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (zał. nr 1 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 125 ust. 1 ustawy pzp) – zgodnie z zał. nr 2 do SWZ.
2.Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4.Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 3 do SWZ;
2) Aktualne zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób;
3) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - zał. nr 5 do SWZ;
4)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zał. nr 5a do SWZ;
5)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – zał. nr 5b do SWZ;
6)Wykaz - pojazdów – dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zał. nr 5c do SWZ;
7)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument przedstawia każdy wykonawca we własnym imieniu).
8)Informacja o hurtowej cenie netto oleju napędowego pobrana ze strony internetowej www.orlen.pl na dzień składania oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych we Wzorze Umowy - Załączniki nr 4 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Dopuszcza się istotną zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w
art. 454-455 prawa zamówień publicznych oraz
w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:
a. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy,
b. zmiany nazwy, adresu firmy spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej,
c. zmiany dotyczące ilości uczniów objętych przewozem, zmianą przebiegu trasy.
4. Warunkiem zmiany umowy będzie pisemny wniosek jednej ze Stron umowy. Zmiana może nastąpić w przypadku, gdy
obie Strony umowy wyrażą na nią zgodę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Portalu e-zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.