Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00238093/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Ośrodka Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki
w msc. Płociczno-Osiedle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875659300
1.5.8.) Numer faksu: 875659300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/2022/ https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Ośrodka Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałkiw msc. Płociczno-Osiedle
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba641ebf-fb7d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033009/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa Ośrodka Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki w msc. Płociczno-Osiedle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238093/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Ośrodka Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki w msc. Płociczno-Osiedle” na działkach o nr ew. 842, 841, 913, 919.
3.2. W celu realizacji zamierzeń inwestycyjnych określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) Wykonawca, zgodnie z:
1) Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) wraz z załącznikami w tym:
a) Koncepcją projektową;
b) Techniką sceniczną,
c) Dokumentacją badań podłoża gruntowego z opinią geotechniczną,
d) Warunkami technicznymi na odprowadzenie wód oraz ścieków opadowych i roztopowych z połaci dachowych oraz terenu,
e) Warunkami przyłączenia urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych do sieci gminnych,
f) Warunkami przyłączenia do sieci dystrybucyjnej;
g) Technicznymi warunkami nawiązania do sieci telekomunikacyjnej;
h) Decyzją na przebudowę i lokalizację zjazdu.
2) Projektem Umowy
wykona kompletną dokumentację projektową, następnie zrealizuje wszelkie roboty budowlane, na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej oraz ww. opracowań i warunków zgodnie z uzyskanym prawomocnym pozwoleniem na budowę.
3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Stadia:
1) Stadium I. obejmuje ze strony Wykonawcy:
a) opracowanie map do celów projektowych,
b) opracowanie projektu wielobranżowego (koncepcji) wraz z wizualizacjami budynku w 3D,
c) opracowanie projektu zagospodarowania działki oraz projektu architektoniczno - budowlanego w oparciu o PFU wraz z załącznikami, oraz pozyskanie wszelkich uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i wymaganych przepisami prawa (dokumenty i materiały niezbędne do złożenia przez Wykonawcę stosownych wniosków przygotowuje Wykonawca i ponosi on pełną odpowiedzialność za niewłaściwe ich przygotowanie oraz mogące wystąpić z tego powodu skutki),
d) uzyskanie (w imieniu Zamawiającego) prawomocnej decyzji o pozwolenie na budowę/zgłoszenie robót (wydanej w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę wniosek o pozwolenie na budowę/zgłoszenie robót),
e) opracowanie projektu technicznego z podziałem na branże (obejmującego także charakterystykę energetyczną budynku),
f) opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
g) wykonanie przedmiaru robót oraz szczegółowego kosztorysu (będącego rozwinięciem kalkulacji cenowej przyjętej w zaoferowanej cenie) odnoszącego się do opracowanej dokumentacji projektowej,
h) przeniesie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do dokumentacji projektowej
i) uzgodnienia z Zamawiającym projektu wielobranżowego (koncepcji) oraz dokumentacji projektowej,
j) pełnienie nadzoru autorskiego.
2) Stadium II. obejmuje ze strony Wykonawcy:
a) wykonanie robót budowlanych polegających w szczególności na budowie: podpiwniczonego, dwukondygnacyjnego budynku na potrzeby biblioteczne i działalność kulturalną, w tym bibliotekę wraz z czytelnią, salę widowiskową z zapleczem, sale: warsztatowe i edukacyjne, zaplecze administracyjne, toalety, zaplecze kuchenne, pomieszczenia gospodarcze i inne na potrzeby funkcjonowania ośrodka, wyposażenie obiektu, a także zagospodarowanie terenu, w tym drogi wewnętrzne i parkingi, ogrodzenie, nasadzenia, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową,
b) uzyskanie (w imieniu Zamawiającego) prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (wydanej w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kompletny wniosek wraz z niezbędnymi oświadczeniami, złożony do właściwego inspektora nadzoru budowlanego),
c) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz ze świadectwem charakterystyki energetycznej budynku,
d) udzielenie rękojmi na dokumentację projektową oraz gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane.
3.4. Wynagrodzenie Wykonawcy za Stadium I nie może przekroczyć 5% sumy wynagrodzenia brutto Wykonawcy za Stadium I i Stadium II.
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym rodzaj i zakres robót, określa PFU wraz z załącznikami, SWZ i jej załączniki.
3.6. Roboty nieobjęte niniejszym postępowaniem zostały opisane w PFU jako: „Część poza zakresem, do zrealizowania w perspektywie”.
3.7. Wycinkę drzew oraz wszelkie nasadzenia zamienne, Inwestor wykona we własnym zakresie. Jeżeli wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewu zostanie uzależnione od przesadzenia tego drzewa lub krzewu, albo wykonania nasadzeń zastępczych, Inwestor wykona je we własnym zakresie, na wyznaczonym terenie lub na własnej działce, jako zieleń izolacyjną wokół kina letniego.
3.8. Dokumentacja projektowa winna uwzględnić zapisy art. 100 ust. 1 ustawy Pzp tj. „W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników Zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników” z uwzględnieniem wytycznych opisanych w PFU w szczególności: dźwigu typowego hydraulicznego, toalet z niezbędną armaturą, systemem przyzywowym i wyposażeniem (lustra, poręcze), miejsc parkingowych, podnośnika przy scenie oraz poprzez zaprojektowane dojść i przejazdów bez barier architektonicznych.
3.9. Zamówienie będzie dofinansowanie z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na zadanie inwestycyjne pn. „Budowa Ośrodka Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki w msc. Płociczno-Osiedle”.
3.10. Gmina Suwałki dysponuje „WSTĘPNĄ PROMESĄ DOTYCZĄCĄ DOFINANSOWANIA INWESTYCJI Z PROGRAMU RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH Nr 01/2021/2578/PolskiLad” na kwotę 8 100 000,00 PLN (słownie: osiem milionów sto tysięcy złotych zero groszy PLN). Udział własny wynosi 10 % wartości Zadania inwestycyjnego, z czego wartość Zadania inwestycyjnego stanowi sumę kwot Dofinansowania z Programu i udziału własnego.
3.11. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia oraz dokumentację projektową.
3.12. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.13. Zamawiający na podst. art. 310 pkt. 1) ustawy Pzp zastrzega sobie unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które Zmawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane
3.22. Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.23. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.24. Zamawiający informuje, ze obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
3.25. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w PFU i załącznikach do SWZ.
3.26. Zamawiający wyjaśnia, że zgodnie z Uchwałą Nr XXXIII/342/21 Rady Gminy Suwałki z dnia 28 września 2021 roku przystąpiono do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Płociczno – Tartak i Gawrych Ruda – obejmującego działkę będącą przedmiotem zamówienia. Obecnie projekt planu jest w trakcie sporządzania, planowane jest wysłanie w miesiącu czerwcu przygotowanego dokumentu do opiniowania i uzgadniania zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Zatwierdzenie dokumentu przez Radę Gminy Suwałki planowane jest w miesiącu wrześniu br., wejście w życie planu miejscowego planowane jest w miesiącu październiku br.
3.27. Zamawiający dopuszcza zamiast płyt elewacyjnych gresowych wskazanych w PFU płyty włókno-cementowe.
3.28. Zamawiający dopuszcza zaprojektowanie i wybudowanie piwnicy o innej powierzchni i funkcjach niż wskazana w PFU, pod warunkiem, że takie rozwiązanie zapewni prawidłowe funkcje techniczne budynku zapewniając wytrzymałość i statyczność konstrukcji budynku pod działaniem obciążenia, z tym, że Zamawiający wymaga aby piwnica posiadała min. funkcje pomieszczeń tj.:
a) rozdzielnia elektryczna,
b) pomieszczenie techniczne instalacji niskoprądowej,
c) rozdzielnia ciepła i chłodu,
d) wentylatornia,
e) pomieszczenie tyrystorni,
f) klatka schodowa lub wejście z zewnątrz,
g) dźwig.
Wielkość pomieszczeń należy dostosować do funkcji którym mają służyć oraz wymogów technicznych urządzeń, które zostaną tam zamontowane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262310-7 - Zbrojenie
45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45314310-7 - Układanie kabli
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9948000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11992500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9948000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "REM-BUD" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442341423
7.3.3) Ulica: Sejneńska 57
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie dokumentacji projektowej, roboty sanitarne, roboty elektryczne, roboty teletechniczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9948000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.