Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00246019/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi ul. Szczerbiec nr 167574N oraz budowa i przebudowa infrastruktury technicznej w obrębie 5 miasta Biskupiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@biskupiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ae6e67a-dbad-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi ul. Szczerbiec nr 167574N oraz budowa i przebudowa infrastruktury technicznej w obrębie 5 miasta Biskupiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ae6e67a-dbad-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046485/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont drogi ul. Szczerbiec nr 167574N oraz budowa i przebudowa infrastruktury technicznej w obrębie 5 miasta Biskupiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246019
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BMI-ZP. 271.04.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2789430,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy remontu drogi gminnej w ciągu ulicy Szczerbiec w Biskupcu, zgodnie z załączonymi do SWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową.
Do wykonania należy przebudowa dróg o długości:
• gminna publiczna nr 167574N – ok. 392,00 mb
wraz z ciągami pieszymi, wjazdami, przejściami dla pieszych, oznakowaniem pionowym i poziomym, budową kanalizacji deszczowej, przebudową sieci wodociągowej (główna sieć oraz przyłącza wodociągowe do granic działek), wykonaniem kanału technologicznego , montażem tablicy informacyjnej oraz wycinką drzew kolidujących z inwestycją i wykonaniem zieleni drogowej.
Zestawienie wielkości charakteryzujących inwestycję branży drogowej.
• Powierzchnia budowanej jezdni około 2.292,00 m2
• Powierzchnia budowy chodników i zjazdów około 1.239,70 m2
Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania w tym obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem geodezyjnego operatu powykonawczego z podaniem ilości wykonanych nawierzchni utwardzonych.
Uwaga! Zamówienie podzielone jest na etapy ze względu na sposób finansowania inwestycji.
Oznacza to, że Zamawiający w Etapie I wymaga wykonania w 2024 r. prac na kwotę nie większą niż 2 065 000,00 zł (słownie: dwa miliony sześćdziesiąt pięć tysięcy, 00/100 złotych).
Termin końcowy tego etapu nie jest określony. Wykonawca może wykonywać prace do tej kwoty również w
2025 r. Obowiązujący jest tu jedynie termin wykonania całej inwestycji, łącznie z Etapem II, do 320 dni od dnia podpisania umowy.
Etap II rozpoczyna się nie wcześniej niż 02.01.2025 r. i polega na wykonaniu przedmiotu umowy niewykonanego w etapie I (czyli w ujęciu wartościowym wszystkie prace ponad kwotę 2 065 000,00 zł).
W kwestii terminu, termin początkowy tego etapu może być późniejszy niż 02.01.2025 r. i jak powyżej - obowiązujący jest tu termin końcowy wykonania całej inwestycji, łącznie z Etapem I, do 320 dni od dnia podpisania umowy.
Zamówienie współfinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Zamówienie nie jest podzielone na części. Podział na części zamówienia byłby z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych, ze względu na zasady sztuki budowlanej bezzasadny. Dwóch i więcej Wykonawców na tym samym placu budowy czy w bliskiej od siebie odległości dezorganizowałoby pracę każdego z nich, powodowałoby występowanie kolizji, problemów logistycznych (np. budowanie i użytkowanie zaplecza tymczasowego, transport sprzętu ciężkiego, manewrowanie ciężkim sprzętem), co wpłynęłoby negatywnie na wykonanie zamówienia. Zamówienie jest dostosowane do MŚP.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. –Kodeks pracy zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy;
Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, nie ma na celu możliwości doprowadzenia czy doprowadzenie do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
Należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Kryteriami stosowanymi w celu oceny równoważności są parametry techniczno/eksploatacyjno/użytkowe nie gorsze niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia.
Odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy pzp, należy rozumieć w ten sposób, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
34992200-9 - Znaki drogowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2982327,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4829922,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2982327,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarskie i Budowlane Waldemar Komsta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431811014
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 6
7.3.4) Miejscowość: Bisztynek
7.3.5) Kod pocztowy: 11-230
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WALDEMAR KOMSTA - USŁUGI BRUKARSKIE I BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
WALDEMAR KOMSTA - USŁUGI BRUKARSKIE I BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2982327,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.