eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DolicePrzebudowa parteru budynku mieszkalnego wielorodzinnego w celu wydzielenia dwóch mieszkań chronionych.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa parteru budynku mieszkalnego wielorodzinnego w celu wydzielenia dwóch mieszkań chronionych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Dolice

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 915640129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.dolice.pl/zamowienie/przebudowa-parteru-budynku-mieszkalnego-wielorodzinnego-w-celu-wydzielenia-dwoch-mieszkan-chron-1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa parteru budynku mieszkalnego wielorodzinnego w celu wydzielenia dwóch mieszkań chronionych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d811ab6-0732-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007098/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa parteru budynku mieszkalnego wielorodzinnego w celu wydzielenia dwóch mieszkań chronionych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265705/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przebudowy istniejącego lokalu mieszkalnego o powierzchni 165,92m2 na dwa lokale mieszkalne o powierzchni odpowiednio 104,79 i 65,32m2, w zakresie obejmującymcałkowitąwymianę: stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, stolarki okiennej, podłóg i posadzek, wewnętrznych instalacji wodnej wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacji sanitarnej,instalacji centralnego ogrzewania, wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z wymianą i zmianą lokalizacji rozdzielni głównej, częściowo instalacji gazowej, wykonanie docieplenia dachu styropapą wraz z wykonaniem nowego pokrycia (około 30m2) i odwodnienia . Zakres zamówienia obejmuje również rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych i wykonanie w miejsce rozebranych oraz do drugiego lokalu nowych schodów zewnętrznych wraz z dostawą i montażem zewnętrznych podnośników dla osób niepełnosprawnych, częściową rozbiórkę ścian wewnętrznych i wykonanie nadproży stalowych w ścianach wew. i zew, wykonanie izolacji poziomych przeciwwilgociowej i termicznej posadzek, roboty wykończeniowe (szpachlowanie, malowanie i okładanie płytkami ścian i posadzek). Wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie częściowej rozbiórki istniejącego ogrodzenia, montażu dwu furtek wejściowych i bramy oraz wykonanie utwardzenia terenu płytkami betonowymi o pow. około 38m2 i wykonaniem zagospodarowania terenu zgodnie z projektem budowlanym.
Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejsze SWZ z zastrzeżeniem jak niżej.
Zamówienie nie obejmuje:
- wykonania robót rozbiórkowych związanych z rozbiórką istniejącej posadzki, okładzin ściennych i podłogowych, demontażu instalacji centralnego ogrzewania i osprzętu sanitarnego oraz usunięcia gruzu powstałego z tych rozbiórek,
- wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem docieplenia i elewacji ścian zewnętrznych (za wyjątkiem wyprawienia miejsc po wykonaniu nowych podciągów),
- robót związanych z rozbiórką i montażem nowego ogrodzenia za wyjątkiem wykonania dostawy i montażu dwu furtek i bramy wjazdowej oraz robót niezbędnych do ich zamontowania,
Wykonania nowych podciągów Ns 1 szt. 4 w pomieszczeniach 1.1 i 1.9, Ns 2 szt. 2 w pomieszczeniach 1.7 i 1.4, Ns 4 szt. 1 w pomieszczeniu 1.14 i Ns 5 szt. 2 w pomieszczeniach 1.5 i i 1.6.
Uwaga: załączone do SWZ przedmiary zostały skorygowane o zakres robót nie będących przedmiotem zamówienia wymienionych wyżej.

Szczegółowy zakres robót został opisany w załącznikach nr7 a-c i 8 do SWZ tj. w Projekcie wykonawczym i STWiORB z zastrzeżeniami, o których mowa powyżej.

3. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień;
a) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
b) Harmonogram rzeczowo-finansowy, wykonany z podziałem na poszczególne rodzaje robót, dostarczony Zamawiającemu najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy. Na uzasadniony wniosek Wykonawcy harmonogram rzeczowo-finansowy może być aktualizowany w trakcie realizacji umowy.
4. W ramach umowy Wykonawca, po zakończeniu robót, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację odbiorową zawierającą:
a) oświadczenie kierownika budowy zgodnie z Prawem budowlanym:
o zgodności wykonania obiektu z przedmiotem zamówienia , o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy;
b)geodezyjną inwentaryzację powykonawczą (szkice) wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno - kartograficzną (mapa zasadnicza – arkusz w skali 1:500 lub 1:1000 obejmujący cały zakres robót),
c) dokumentację powykonawczą wykonanych robót wraz z certyfikatami materiałów użytych w trakcie wykonywania robót
6. Warunki wykonawstwa:
1) Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień.
2) Bezpośredni nadzór na budowie sprawowany będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane.
3) Wykonawca jest zobowiązany do:
a) zapewnienia ochrony mienia i ochrony ppoż. znajdującego się na placu budowy;
b) oznaczenia terenu budowy, odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp;
c) zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych – zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami oraz ponoszenia kosztów zużycia wody i energii w okresie realizacji robót objętych umową, dokonania koniecznych uzgodnień;
d) uzgodnienia we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowych zajęć terenów, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych;
e) zapewnienia bezpieczeństwa i praw właścicielom lokali sąsiadujących,
f) uzyskania – w razie potrzeby – zgody na zajęcia dróg i chodników wraz z wykonaniem wymaganego oznakowania tymczasowej organizacji ruch i poniesienie kosztów dokonanych zajęć;
g) zapewnienia bezpieczeństwa i praw właścicielom posesji sąsiadującychz terenem budowy; zapewnienia przejezdności wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeżeli nie będzie to możliwe, zabezpieczenia dojazdu do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych;
h) utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji;
i) dostarczania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie wszystkich materiałów użytych do realizacji przedmiotu zamówienia – celem uzyskania ich akceptacji w terminie co najmniej 7 dni przed ich wbudowaniem;
j) wykonania, na żądanie Zamawiającego, dodatkowych pomiarów sprawdzających; Wykonawca poniesie koszty takich pomiarów, jeśli wykażą one, że pomiary dały wynik negatywny;
k) usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza, itp., po zakończeniu robót;
l) uporządkowania terenu oraz naprawienie nawierzchni sąsiadujących jezdni – uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac;
ł) utrzymania i ponoszenia odpowiedzialności za wybudowane obiekty do czasu przekazania do eksploatacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: D.K. Damian Stęplowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542398078

7.3.4) Miejscowość: Brzezina 7

7.3.5) Kod pocztowy: 73-115

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.