eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoDostawa i montaż 14 sztuk urządzeń do pobierania opłat (parkomatów) wraz z oprogramowaniem oraz zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Kutno



Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż 14 sztuk urządzeń do pobierania opłat (parkomatów) wraz z oprogramowaniem oraz zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Kutno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kutno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 242531225

1.5.8.) Numer faksu: 242531229

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkutno.bip.e-zeto.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umkutno.bip.e-zeto.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż 14 sztuk urządzeń do pobierania opłat (parkomatów) wraz z oprogramowaniem oraz zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Kutno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60dcb219-3bb8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001250/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Dostawa i montaż 14 sztuk urządzeń do pobierania opłat (parkomatów) wraz z oprogramowaniem oraz zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania na terenie Miasta Kutno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253750/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2021.JB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest Dostawa i montaż 14 sztuk urządzeń do pobierania opłat (parkomatów) wraz z oprogramowaniem oraz zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Kutno.
2. Zorganizowanie SPP będzie realizowane zgodnie z uchwałą Nr XXXIX/370/2021 z dnia 22 czerwca 2021 r. Rady Miasta Kutno w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości stawek za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania, a w razie zmiany uchwały zgodnie z warunkami w niej określonymi.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie, zaopiniowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu dla obszaru Strefy Płatnego Parkowania w Kutnie;
2) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu oraz bieżąca konserwacja oznakowania pionowego i coroczne odnawianie oznakowania poziomego w trakcie trwania umowy;
3) Dostawa na podstawie umowy dzierżawy 14 sztuk urządzeń do pobierania opłat (parkomatów) za postój pojazdów na płatnych parkingach w obszarze Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Kutno wraz z oprogramowaniem;
4) Montaż 14 sztuk wydzierżawionych urządzeń w miejscach, na które wykonawca uzyska zgodę Zamawiającego oraz wszelkie niezbędne zgody zgodnie z ustawą – Prawo Budowlane i innymi przepisami prawa;
5) Oznakowanie parkomatów w postaci tablicy informacyjnej (litera”P") umieszczonej na wysokości od 2,2 m do 2,5 m od poziomu terenu;
6) Zainstalowanie i uruchomienie oprogramowania zarządzającego parkomatami (pięć licencji);
7) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi parkomatów;
8) Wyposażenie kontrolujących – z ramienia Zamawiającego - w kamizelki odblaskowe z napisem SPP - w ilości 4 szt., saszetki na pas w kolorze czarnym w ilości 4 szt. oraz w terminale kontrolerskie wraz z drukarką oraz niezbędnym oprogramowaniem i licencjami – 4 szt.;
9) Serwisowanie urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów na płatnych parkingach na terenie Miasta Kutno w okresie funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania;
10) Utrzymanie urządzeń w ciągłej sprawności technicznej. W przypadku awarii urządzenia wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia w czasie do 12 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego drogą elektroniczną; (Czas usunięcia awarii w funkcjonowaniu urządzenia, od momentu powiadomienia przez Zamawiającego, stanowi kryterium oceny ofert);
11) Bieżąca dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów na płatnych parkingach na terenie Miasta Kutno w okresie funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania;
12) Protokolarne przekazanie Zamawiającemu gotowej do administrowania Strefy Płatnego Parkowania;
13) Demontaż urządzeń wraz ze znakami informacyjnymi przez Wykonawcę, na jego koszt po zakończeniu okresu dzierżawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38730000-1 - Parkometry

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774855,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1186704,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774855,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: City Parking Group S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762195667

7.3.3) Ulica: ul. Budowlanych 3

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774855,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.