Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00292205/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gostyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gostyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5433821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2f03b07-51d1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000736/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292205/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego mechanicznego utrzymania dróg i ulic na terenie gminy Gostyń. Część I – Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń – miasto. Zamawiający zleci wykonanie przedmiotowej usługi w ramach posiadanych środków finansowych, zaplanowanych w projekcie planu finansowego na 2022 rok.Uwaga: dotyczy cz. I i cz. II - Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego sygnalizowania innych miejsc niebezpiecznych, nieobjętych zamówieniem podstawowym.
Zakres usług obejmuje ponadto:
1) Prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pracy sprzętu oraz codzienne raportowanie Zamawiającemu o wykonanych pracach. Raport ten winien być przekazany Zamawiającemu drogą elektroniczną lub w wersji papierowej każdorazowo po podjętych działaniach do godz. 12:00 – w cyklu dobowym (od godz. 7:00 do godz. 7:00). Niedostarczenie tego raportu w wyznaczonym terminie może stanowić podstawę do niezaliczenia wykazanych prac;
2) Lokalizacja bazy sprzętowej: cz. I i cz. II - baza sprzętowa oraz magazynowa winna znajdować się
w odległości nie większej niż 30 km od granic miasta Gostynia;
3) Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych;
4) Usuwanie śniegu z ulic lub dróg przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów w szczególności: na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych;
5) Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia całodobowego telefonicznego dyżuru na potrzeby zimowego utrzymania dróg oraz do przystąpienia do usług w cz. I każdorazowo nie później niż 2 godz. oraz w cz. II każdorazowo nie później niż 2,5 godz. po ustaniu opadów śniegu; a także na każdorazowe wezwanie Zamawiającego.
6) Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację usługi poprzez zabezpieczenie niezbędnego personelu i sprzętu.
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usługi;
8) Sprzęt i maszyny przewidziane do realizacji zamówienia utrzymane winny być w ciągłej gotowości do działania;
9) Obsługa, naprawy i remonty sprzętu przewidzianego do wykonania usługi należą do obowiązków Wykonawcy;
10) Czas pracy to faktyczny czas pracy sprzętu przy odśnieżaniu i posypywaniu ulic - dojazd do bazy
w związku z załadunkiem lub tankowaniem sprzętu nie będzie zaliczany do czasu pracy;
11) Wykonawca zobowiązany jest do używania mieszanki solno piaskowej przygotowanej przez Zamawiającego i magazynowanej na terenie ZGKiM w Gostyniu przy ul. Nad Kanią 107.
12) Wykonawca będzie przestrzegał przepisów bhp oraz przepisów wynikających z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. 2021 poz. 450 ze zm.);
13) Wykonawca będzie dyspozycyjny przez całą dobę, także w niedziele, soboty i dni wolne od pracy, do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg;
14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane w czasie prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w stosunku do osób trzecich;
15) Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody zaistniałe w toku realizacji umowy z przyczyn leżących po jego stronie;
16) W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich Wykonawca zobowiązuje się do jej pokrycia w pełnej wysokości;
17) Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowany czas sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy potwierdzone przez pracowników Urzędy Miejskiego w Gostyniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 64814,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego mechanicznego utrzymania dróg i ulic na terenie gminy Gostyń. Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń – wsie. Zamawiający zleci wykonanie przedmiotowej usługi w ramach posiadanych środków finansowych, zaplanowanych w projekcie planu finansowego na 2022 rok.Uwaga: dotyczy cz. I i cz. II - Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego sygnalizowania innych miejsc niebezpiecznych, nieobjętych zamówieniem podstawowym.
Zakres usług obejmuje ponadto:
1) Prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pracy sprzętu oraz codzienne raportowanie Zamawiającemu o wykonanych pracach. Raport ten winien być przekazany Zamawiającemu drogą elektroniczną lub w wersji papierowej każdorazowo po podjętych działaniach do godz. 12:00 – w cyklu dobowym (od godz. 7:00 do godz. 7:00). Niedostarczenie tego raportu w wyznaczonym terminie może stanowić podstawę do niezaliczenia wykazanych prac;
2) Lokalizacja bazy sprzętowej: cz. I i cz. II - baza sprzętowa oraz magazynowa winna znajdować się
w odległości nie większej niż 30 km od granic miasta Gostynia;
3) Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych;
4) Usuwanie śniegu z ulic lub dróg przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów w szczególności: na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych;
5) Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia całodobowego telefonicznego dyżuru na potrzeby zimowego utrzymania dróg oraz do przystąpienia do usług w cz. I każdorazowo nie później niż 2 godz. oraz w cz. II każdorazowo nie później niż 2,5 godz. po ustaniu opadów śniegu; a także na każdorazowe wezwanie Zamawiającego.
6) Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację usługi poprzez zabezpieczenie niezbędnego personelu i sprzętu.
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usługi;
8) Sprzęt i maszyny przewidziane do realizacji zamówienia utrzymane winny być w ciągłej gotowości do działania;
9) Obsługa, naprawy i remonty sprzętu przewidzianego do wykonania usługi należą do obowiązków Wykonawcy;
10) Czas pracy to faktyczny czas pracy sprzętu przy odśnieżaniu i posypywaniu ulic - dojazd do bazy
w związku z załadunkiem lub tankowaniem sprzętu nie będzie zaliczany do czasu pracy;
11) Wykonawca zobowiązany jest do używania mieszanki solno piaskowej przygotowanej przez Zamawiającego i magazynowanej na terenie ZGKiM w Gostyniu przy ul. Nad Kanią 107.
12) Wykonawca będzie przestrzegał przepisów bhp oraz przepisów wynikających z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. 2021 poz. 450 ze zm.);
13) Wykonawca będzie dyspozycyjny przez całą dobę, także w niedziele, soboty i dni wolne od pracy, do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg;
14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane w czasie prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w stosunku do osób trzecich;
15) Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody zaistniałe w toku realizacji umowy z przyczyn leżących po jego stronie;
16) W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich Wykonawca zobowiązuje się do jej pokrycia w pełnej wysokości;
17) Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowany czas sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy potwierdzone przez pracowników Urzędy Miejskiego w Gostyniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 27777,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest fakt, iż nie została złożona żadna oferta, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest fakt, iż nie została złożona żadna oferta, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Rewitalizacja stawu i terenów przyległych do stawu przy ul. Sportowej w Gostyniu
- Zakup paliw płynnych, AdBlue i płynu do spryskiwaczy w stacjach paliw do karetek oraz paliwa do agregatu
- Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Modernizacja ulicy Poznańskiej w Gostyniu w zakresie wymiany krawężników i infrastruktury towarzyszącej
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Świadczenie usług sprzątania
- Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno.
- "Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2024 / 2025"
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksową obsługę techniczno-eksploatacyjną i gospodarczą Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych - II postępowanie
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.