eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotRatownictwo wodne Krytej P³ywalni przy ulicy Haffnera 57 w Sopocie w 2024 roku.



Og³oszenie z dnia 2024-04-29

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ratownictwo wodne Krytej P³ywalni przy ulicy Haffnera 57 w Sopocie w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Sopocie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221160333

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bitwy pod P³owcami

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-731

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.orlowska@mosir.sopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosir.sopot.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Dzia³alno¶æ klubów sportowych, dzia³alno¶ci zwi±zane ze sportem i rekreacj±.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ratownictwo wodne Krytej P³ywalni przy ulicy Haffnera 57 w Sopocie w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0aace17b-0610-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00306134

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00569143/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Ratownictwo wodne w zakresie: kapieliska morskiego, zawodów p³ywackich oraz ratownictwa na p³ywalni w mie¶cie Sopot

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0aace17b-0610-11ef-b81b-aebd110f5279

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
13.6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
13.7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
13.8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z uPzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
13.12. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
13.13. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
13.14. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
13.15. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
13.16. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
13.17. W uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: m.orlowska@mosir.sopot.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Sopocie
81-731 Sopot, ul. Bitwy pod P³owcami 67c, reprezentowana przez Dyrektora MOSiR Sopot (dalej zwany jako Administrator).
Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ:
3.1.1. listownie na adres: ul. Bitwy pod P³owcami 67C, 81-731 Sopot
3.1.2. telefonicznie 058 550 12 15
3.1.3. e-mail: m.orlowska@mosir.sopot.pl
3.2. Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem mo¿na siê kontaktowaæ przez: iod@mosir.sopot.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane s± przetwarzane, w celu :
3.3.1. realizacji zawartej umowy,
3.3.2. prowadzenie korespondencji i wyja¶nieñ,
3.3.3. archiwizacji sprawy.
Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit b) RODO (tj.
przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. e (tj. przetwarzanie jest
niezbêdne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi).
3.4. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez Administratora danych przez okres czasu
trwania realizacji umowy oraz przez czas wynikaj±cy z przepisów nak³adaj±cych na Administratora
archiwizacjê dokumentacji. Okresy wskazane powy¿ej mog± zostaæ przed³u¿one do czasu up³ywu
okresu przedawnienia ewentualnych roszczeñ, je¶li przetwarzanie danych osobowych bêdzie
niezbêdne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub je¿eli przetwarzanie jest
niezbêdne na podstawie innych przepisów prawa.
3.5. Odbiorcy danych
Administrator nie przewiduje przekazywania Pani/Pana danych osobowych podmiotom innym ni¿
jest to wymagane na podstawie przepisów prawa (organy kontrolne)
3.6. Przekazywanie danych do pañstwa trzeciego
Pani/Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
3.7. Prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych
decyzji
Przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
3.7.1. prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych,
3.7.2. prawo ¿±dania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3.7.3. prawo ¿±dania usuniêcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych
jest niezgodne z przepisami prawa;
3.7.4. prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Strona 4 z 22 Aby
skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y skontaktowaæ siê z Administratorem lub z naszym
inspektorem ochrony danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OS/01-04/24/JK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 100500,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje us³ugê ratownictwa wodnego w miejscu i czasie:
1. Miejsce ¶wiadczenia us³ugi:
Kryta P³ywalnia Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Sopocie, ul. Haffnera 57, Sopot.
2. Okres i godziny ¶wiadczenia us³ug:
a. w okresie od 01 czerwca 2024 do 31 grudnia 2024 roku.
b. czerwiec: poniedzia³ek – pi±tek w godzinach 11.00 – 22.00, sobota w godzinach 8.00 – 22.00, niedziela w godzinach 8.00 – 22.00.
c. lipiec – sierpieñ: poniedzia³ek – pi±tek w godzinach 10.00 – 20.00.
d. wrzesieñ – grudzieñ: poniedzia³ek – pi±tek w godzinach 11.00 – 22.00, sobota w godzinach 8.00 – 22.00, niedziela w godzinach 8.00 – 22.00 (godziny w trakcie sezonu mog± ulec zmianie – jest to maksymalna liczba godzin).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – waga kryterium 60%,
Do¶wiadczenie – waga kryterium 40%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada zgodê Ministra w³a¶ciwego do wykonywania zadañ z zakresu bezpieczeñstwa osób p³ywaj±cych, k±pi±cych siê i uprawiaj±cych sporty wodne, zgodnie art. 12 z ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. 2020 r. poz. 350 z pó¼n. Strona 8 z 22 zm.);
7.2.3. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:

a) wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub wykonuje nadal, co najmniej jedn± us³ugê ratownictwa wodnego tzn. wykonywania zadañ z zakresu bezpieczeñstwa osób p³ywaj±cych, k±pi±cych siê i uprawiaj±cych sporty wodne, na krytej p³ywalni o d³ugo¶ci minimum 12 m przez okres minimum 12 miesiêcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP. Zgodnie z art. 108 ust. 1 ustawy PZP z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê:
8.1.1. bêd±cego osob± fizyczn±, którego prawomocnie skazano za przestêpstwo:
a) udzia³u w zorganizowanej grupie przestêpczej albo zwi±zku maj±cym na celu pope³nienie przestêpstwa lub przestêpstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu lud¼mi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestêpstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestêpstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestêpnego pochodzenia pieniêdzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, Strona 9 z 22
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub maj±ce na celu pope³nienie tego przestêpstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy ma³oletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywaj±cym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestêpstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestêpstwo przeciwko wiarygodno¶ci dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestêpstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywaj±cym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony okre¶lony w przepisach prawa obcego;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert:
9.1.1. o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodne w tre¶ci
z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ
9.1.2. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodne w tre¶ci z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
9.2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
9.2.1. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 7 do SWZ;
9.2.2. wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – Za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:


a) wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub wykonuje nadal, co najmniej jedn± us³ugê ratownictwa wodnego tzn. wykonywania zadañ z zakresu bezpieczeñstwa osób p³ywaj±cych, k±pi±cych siê i uprawiaj±cych sporty wodne, na krytej p³ywalni o d³ugo¶ci minimum 12 m przez okres minimum 12 miesiêcy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do tre¶ci zawartej umowy w zakresie:
1) ceny, na skutek:
a) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug VAT, o ile okoliczno¶ci te powoduj± konieczno¶æ zmiany ceny, przy czyn cena netto jest sta³a;
b) odst±pienia Zamawiaj±cego od realizacji ca³o¶ci lub czê¶ci us³ug opcji podstawowej, zgodnie z § 8 ust. 3 umowy, wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obni¿eniu o warto¶æ us³ugi od realizacji której odst±piono obliczonej proporcjonalnie do warto¶ci umowy na us³ugi dla opcji podstawowej, (w przypadku czê¶ci I -przy czym warto¶æ proporcjonalna zostanie okre¶lona z uwzglêdnieniem d³ugo¶ci linii brzegowej w zakresie jakim odst±piono od realizacji umowy oraz ilo¶ci dni w jakich nie ¶wiadczono us³ugi w zakresie odst±pionym, przyjmuj±c, ¿e warto¶æ podstawowa us³ugi, zgodnie ze z³o¿on± ofert± dotyczy 700 metrów bie¿±cych pla¿y przez 62 dni);
2) terminu realizacji us³ug opcji podstawowej, na skutek wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w § 8 ust. 3 umowy, postanowienia punktu 1 lit. b) stosuje siê odpowiednio;
3) sposobu spe³nienia ¶wiadczenia z powodu okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ w trybie i na zasadach wskazanym w art. 15 r ustawy z dnia 31 marca 2020 r. ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2020 poz. 374 ze zm.), postanowienia punktu 1 lit. b) stosuje siê odpowiednio;
4) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, b±d¼ te¿ rezygnacji z tego podwykonawcy, je¿eli kolejny podwykonawca spe³nia warunki u wymagania okre¶lone w zamówieniu (warunki udzia³u w postêpowaniu), na które przy z³o¿eniu oferty powo³ywa³ siê Wykonawca, chyba ¿e sam wykonawca spe³nia ta wymagania samodzielnie.
2. Ka¿da zmiana umowy musi byæ dokonana na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci oraz wymaga zgody drugiej strony.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.