Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie nawierzchni jezdni z bruku polnego grubości 16/20 cm o powierzchni 679,6 m2, nawierzchni z chodników z bruku polnego grubości 8/10 cm o powierzchni 329,4 m2 na odcinku działki nr 101 (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie nawierzchni jezdni z bruku polnego grubości 16/20 cm o powierzchni 679,6 m2, nawierzchni z chodników z bruku polnego grubości 8/10 cm o powierzchni 329,4 m2 na odcinku działki nr 101 (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8d2368c-216f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej „Ustawą” lub „Pzp”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Remont budynków przy ul. Przędzalnianej 63 i 67 w trybie „wybuduj” oraz remont budynku przy ul. Przędzalnianej 59 i 61 wraz z zagospodarowaniem działki 101/1 z placem zabaw- w trybie ‘zaprojektuj i wybuduj”- zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót: wykonanie nawierzchni jezdni z bruku polnego grubości 16/20 cm o powierzchni 679,6 m2, nawierzchni z chodników z bruku polnego grubości 8/10 cm o powierzchni 329,4 m2 na odcinku działki nr 101/1 od budynku położonego przy ul. Przędzalnianej 65 w kierunku północnym do ul. Księży Młyn /przy szkole/”
zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z wymogami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm.), Ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2022 poz. 840.),
w szczególności:
1) Wykonanie nawierzchni pieszej z bruku 8-10 cm o powierzchni 329,4 m2:
a) Ręczne rozebranie nawierzchni z brukowca,
b) Mechaniczne wykonanie koryta,
c) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników,
d) Wykonanie podbudowy,
e) Wykonanie nawierzchni z brukowca 8-10 cm ,
2) wykonanie nawierzchni jezdni z bruku polnego grubości 16/20 cm o powierzchni 679,6 m2:
a) Ręczne rozebranie nawierzchni z brukowca,
b) Mechaniczne wykonanie koryta,
c) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników,
d) Wykonanie podbudowy,
e) Wykonanie nawierzchni z brukowca 16-20 cm z demontażu.
Zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr DPRG-UA-I.2580.2021 z dnia 05.10.2021, stanowiącą załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „Projekt budowlany robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu przestrzeni publicznej przy ulicy Przędzalnianej 57-67 wpisanej do rejestru zabytków nr A/44, część 3B projekt techniczny- drogi, autorstwa ARTA sp. z o.o. projektant mgr inż. Maciej Chaładaj”, stanowiącym załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
Zakres przestrzenny przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia.
Uwagi:
1) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich dodatkowych pozwoleń, zezwoleń, w tym na zajęcie pasa drogowego, decyzję na umieszczenie urządzenia obcego w pasie drogowym, uzyskania odbiorów od gestorów infrastruktury i zarządcy dróg, w szczególności odtworzenia nawierzchni dróg oraz do przeprowadzenia niezbędnych badań i opracowania wymaganych dokumentacji oraz wykonania dokumentacji powykonawczych na wykonane roboty,
2) Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zapewnić prowadzenie nadzoru archeologicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222015,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222015,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222015,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIK-BUD WIKTOROWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311638631
7.3.3) Ulica: ul. Piekarnicza 7
7.3.4) Miejscowość: Łask
7.3.5) Kod pocztowy: 98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty brukarskie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIK-BUD WIKTOROWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
VIK-BUD WIKTOROWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222015,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- "Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego i niemedycznego do poszczególnych lokalizacji MCM "Górna" w Łodzi".
- Adaptacja pomieszczeń w ZSPM w Łodzi w ramach projektu nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "Stopklatka"
- EZ.28.79.2025 Usługa 2 - letniej pogwarancyjnej obsługi serwisowej dla mammografu typ Selenia Dimensions o nr seryjnym 81005166638 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Sukcesywna dostawa leków, sprzętu, środków dezynfekcyjnych, preparatów weterynaryjnych i farmacji ludzkiej na potrzeby Schroniska dla Zwierząt w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
- Kompleksowe wykonanie robót budowlanych wraz z zagosp.terenu oraz dostawą urządzeń i wyposażenia pn. "Budowa budynku potrzeby nauczania przedmiotów przedklinicznych GUMed" Gdańsk ul. Dębowej 23A
- Modernizacja budynku garażowego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim poprzez wzmocnienie konstrukcji budynku wraz z przywróceniem go do użytkowania
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Kałduny
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Świętokrzyskiej w Lublinie na odcinku od ul. Karkonoskiej do ul. Żywieckiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.