Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202623/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
- 2022/BZP 00213636/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowych dedykowanych do wskazanych urządzeń komponentów niezbędnych do wykonania remontu 12 modułów mocy UPS posiadanych przez Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piękna 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.knf.gov.pl/o_nas/urzad_komisji/zamowienia_publiczne/zam_pub_pow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nadzór nad rynkiem finansowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowych dedykowanych do wskazanych urządzeń komponentów niezbędnych do wykonania remontu 12 modułów mocy UPS posiadanych przez Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a439fe30-e56e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088589/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.12 Zakup i dostawa fabrycznie nowych dedykowanych do wskazanych urządzeń komponentów niezbędnych do wykonania zgodnie z zaleceniami producenta remontu 12 modułów mocy UPS.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202623/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 233102,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby UKNF przy ulicy Niedźwiedziej 6E w Warszawie bezpośrednio do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, w którym zainstalowany jest system UPS, fabrycznie nowego Sprzętu, niezbędnego do wykonania remontu modułów mocy UPS posiadanych przez Zamawiającego wraz z jego instalacją, który zapewni naprawę i poprawne działanie uszkodzonych elementów modułu mocy UPS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682510-8 - Awaryjne układy energetyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237280-5 - Akcesoria zasilające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313842,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313842,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313842,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AODC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793117621
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313842,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Umowa wchodzi w życie z dniem jej podpisania przez Strony. W przypadku podpisania Umowy przez Strony w różnym terminie Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania jej przez drugą ze Stron.
2. Dostawa dedykowanych Komponentów niezbędnych do wykonania remontu 12 modułów mocy UPS posiadanych przez Zamawiającego zostanie wykonana w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy.
3. Usługa instalacji zostanie zrealizowana w terminie do 5 Dni roboczych od dnia dostarczenia Sprzętu niezbędnego do wykonania remontu 12 modułów mocy UPS. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o możliwości rozpoczęcia prac z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem. Dostarczenie Komponentów oraz dokonanie ich instalacji zostanie
potwierdzone na zasadach określonych w § 5 Umowy.
4. Gwarancja producenta na dostarczony Sprzęt będzie świadczona przez okres 24 miesięcy. Po okresie pierwszych 24 miesięcy, Wykonawca zapewni przedłużenie Gwarancji producenta przez okres kolejnych 12 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 8 części
- Dostawa wraz z montażem akumulatorów dla istniejącej instalacji oświetlenia awaryjnego w hali sportowo-widowiskowej przy ul. Struga 63 w Radomiu
- Dostawa urządzenia zabezpieczającego sieć UTM, zasilacza awaryjnego i przełącznika sieciowego SWITCH
więcej: Akcesoria zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.