Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00228766/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 9 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 9
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384109920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-018
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatgim4@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp9katowice.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 9 w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbde1d03-f954-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053557/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Inwestycja dotycząca kuchni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228766
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/255/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu II etapu przebudowy bloku kuchennego w zakresie remontu jadalni, magazynów, pomieszczenia socjalnego i wc
w piwnicy, w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej wraz z wyposażeniem w Szkole Podstawowej nr 4 (ZSP 9), w szczególności:
Branża budowlana:
poszerzenie istniejących otworów drzwiowych,
wykucie ościeżnic stalowych,
nadproża prefabrykowane systemowe,
rozebranie posadzek lastryko,
zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
zerwanie posadzki cementowej,
wykonanie posadzki cementowej,
izolacja pozioma pomieszczeń mokrych,
posadzki z płytek Gres na zaprawie klejowej,
rozebranie obicia ścian w jadalni,
odbicie tynków wewnętrznych kat III,
tynki wewnętrzne zwykłe kat III pod płytki,
uszczelnienie pomieszczeń mokrych płynną folią uszczelniającą,
licowanie ścian płytkami ceramicznymi,
boazerie płycinowe - obudowa ścian jadalni MDF,
sufity podwieszone z płyt z włókien mineralnych z rastrami 600x600 mm,
wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe,
dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów,
wywóz i utylizacja gruzu.
dostawa wyposażenia.
Instalacje wewnętrzne sanitarne:
demontaże,
instalacja zimnej i ciepłej wody,
instalacja kanalizacji wewnętrznej sanitarnej,
roboty budowlane towarzyszące.
Instalacje elektryczne :
demontaż opraw oświetleniowych, instalacji elektrycznej, oraz osprzętu: gniazda , wyłączniki, puszki,
wykonanie nowej instalacji gniazd wtyczkowych i oświetlenia ogólnego i awaryjnego,
montaż opraw oświetlenia ogólnego i awaryjnego ( odzysk -inwestora ) – jadalnia,
montaż opraw oświetlenia ogólnego i awaryjnego nowe piwnica,
montaż tablicy bezpiecznikowej kompletnej w piwnicy,
wykonanie uziemienia ochronnego do TB,
pomiary ochronne.
Uwaga:
Załączona dokumentacja projektowa obejmuje cały zakres zadania inwestycyjnego. Zakres niniejszego postępowania OBEJMUJE pomieszczenia: jadalni na parterze, w piwnicy: magazynów, szatni, przedsionka i toalety. NIE OBEJMUJE bloku kuchennego zlokalizowanego na parterze budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45431000-7 - Kładzenie płytek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 618697,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kemp Technologic Zbigniew Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:629142280
7.3.3) Ulica: Chrobrego 1
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-29INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego oraz projektu naprawy konstrukcji budynku Stacji klasyfikacji wstępnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi ekspresowej S86 od ul. Piłsudskiego do ul. Wiązowej (rejon ul. Stalowej i ul. Dalekiej) w m. Sosnowiec
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.