Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00240066/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie działania RDW w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzdw@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzdw.ezamawiajacy.pl/pn/ZZDW/demand/150483/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie działania RDW w Koszalinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b13eb01-dbaa-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00211158/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową na terenie RDW w Koszalinie
1.1.9 Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na terenie RDW w Koszalinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240066
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW-6.3810.44.2024.8.3.5
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Remonty cząstkowe grysami i emulsjąW ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu grysów i emulsji w ilości 1 000 Mg na drogach wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 600000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Remonty cząstkowe mieszanką mineralno – asfaltową na gorącoW ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni przy użyciu MMA, w ilości 500 Mg na drogach wojewódzkich, na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 750000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 709710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 709710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 709710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-PROBUD BUDOWA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321430440
7.3.3) Ulica: Rzexnicza 6-8
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 709710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy BERNACKI Edward Bernacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330009764
7.3.3) Ulica: Jabłoniowa 19
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-679
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "BERNACKI" Edward Bernacki
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "BERNACKI" Edward Bernacki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 19/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja baru w budynku C przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie.
- Implanty do zabiegów neurochirurgicznych
- Naprawa systemów odwodnienia wraz z wymianą elementów odwodnienia i regulacją kratek w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Gryfice
- "Świadczenie usług w zakresie koszenia i podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina.
- DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA OCHRONNEGO (4 ZADANIA).
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- Przebudowa drogi - budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1366R Markowizna - Wólka Sokołowska w km 8+243 do 8+413 w miejscowości Wólka Sokołowska
- Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1217R w obrębie Szkoły Podstawowej i Przedszkola w miejscowości Nienadówka.
- Przebudowa DP 3901 na odcinku od miejscowości Ruda, gm. Gidle do granicy województwa łódzkiego
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.