eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług cateringowych dla AST w Krakowie w ramach projektu "Kierunek Przyszłość - w odpowiedzi na wyzwania społeczności akademickiej i rynku" w okresie styczeń - marzec 2022 r. we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla AST w Krakowie w ramach projektu "Kierunek Przyszłość – w odpowiedzi na wyzwania społeczności akademickiej i rynku" w okresie styczeń - marzec 2022 r. we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Straszewskiego 21-22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-109

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 362 71 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ast.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ast.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych dla AST w Krakowie w ramach projektu "Kierunek Przyszłość – w odpowiedzi na wyzwania społeczności akademickiej i rynku" w okresie styczeń - marzec 2022 r. we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-133204eb-5847-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00053111/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usług cateringowych dla AST w Krakowie w ramach projektu "Kierunek Przyszłość – w odpowiedzi na wyzwania społeczności akademickiej i rynku" w okresie styczeń - marzec 2022 r. we Wrocławiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. „Kierunek Przyszłość” - w odpowiedzi na oczekiwania społeczności akademickiej i rynku”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020; nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.05.00-00-z70/18

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale 9 Specyfikacji Warunków Zamówienia - Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje wynikające z obowiązku informacyjnego RODO znajdują się w Rozdziale 20 SWZ - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje wynikające z obowiązku informacyjnego RODO znajdują się w Rozdziale 20 SWZ - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZKK.261.1.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych – lunchów dla uczestników i prowadzących warsztaty dla studentów kierunku aktorstwo, odbywających się we Wrocławiu w związku z projektem pn. „Kierunek Przyszłość” - w odpowiedzi na oczekiwania społeczności akademickiej i rynku”, współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020; nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.05.00-00-z70/18.
2. Przewidywana ilość lunchów w okresie 3 stycznia - 18 marca 2022 r.: 1300. Miejsce wydawania/dostarczania: AST Filia we Wrocławiu, ul. Braniborska 59, 53-680 Wrocław.
3. Zamawiający wymaga, aby posiłki spełniały następujące warunki:
a) ciepły lunch składający się z:
- zupy (min. 300 ml/1 os.) wegetariańskiej lub wegańskiej,
- dania ciepłego (min. 350 g/1 os.), z pieczywem lub kaszą lub ryżem lub ziemniakami lub makaronem, z surówką lub sałatką, ew. nie częściej niż raz w tygodniu danie składające się z pierogów z surówką lub naleśników na słono z surówką lub na słodko z sałatką owocową,
- deseru (owoc lub ciastko, min. 100g/os.),
- woda lub sok lub kompot (min. 250 ml/1 os.);
b) posiłki muszą być przygotowane ze świeżych produktów, z zachowaniem norm i przepisów określonych dla przygotowania i dostarczania żywności, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2020, poz. 2021 z późn. zm.) i obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
c) lunch powinien być podany na ciepło na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek jednorazowych, w formie bufetu szwedzkiego, Zamawiający udostępni miejsce podawania posiłków, stoły i krzesła,
d) Wykonawca zapewni obsługę pozwalającą na szybkie i sprawne wydanie lunchu serwowanego w formie bufetu szwedzkiego, przy czym forma serwowania może zostać zmieniona (n.p. na formę dostarczania zapakowanych porcji) w porozumieniu z Wykonawcą z uwagi na zalecenia lub przepisy wynikające z sytuacji epidemicznej oraz zmiany warunków organizacyjnych Zamawiającego. W przypadku zmiany wydawania posiłków na zastawie stołowej na dostarczanie pojedynczych porcji będą one zapakowane w jednorazowe opakowania ekologiczne zapewniające zachowanie świeżości, wraz z jednorazowymi sztućcami (nieplastikowymi) i serwetkami papierowymi,
4. Wymienione wyżej wartości w gramach/mililitrach są wartościami minimalnymi i wyznaczają wymagane minimalne ilości posiłków/napojów dla jednej osoby podczas jednego dnia w zakresie 1 lunchu.
5. Zamawiający przewiduje zmniejszenie ilości posiłków o nie więcej niż 20%, informacje o zmniejszeniu ilości posiłków będą podawane co najmniej 2 dni robocze przed dniem dostarczenia posiłków. Wynagrodzenie ustalone zostanie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje zwiększenia ilości posiłków – podane ilości są ilościami maksymalnymi.
6. Wykonawca ustalać będzie z Zamawiającym szczegółowe menu na każdy tydzień co najmniej 2 dni robocze przed rozpoczęciem świadczenia usługi w danym tygodniu. Na życzenie Zamawiającego Wykonawca uwzględni w menu określoną przez Zamawiającego ilość dań wegetariańskich, wegańskich, bezglutenowych i dań niezawierających składników powodujących określone alergie.
7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
10. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w Formularzu oferty - Załącznik A do SWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
11. Wykonawca powinien przedstawić cenę oferty za przedmiot zamówienia po przeprowadzeniu indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SWZ.
12. Wykonawca powinien wypełnić i podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
13. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-03-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą
punktów, spośród nieodrzuconych ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty Społeczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 7 SWZ, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do formularza oferty.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 a do formularza oferty w części dotyczącej podwykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Ponadto, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi złożyć oświadczenie w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik B do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie wymagane

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy: Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument
pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców.
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub wskazanie w formularzu oferty bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w których Zamawiający może uzyskać te dokumenty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwo sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem przekazuje się jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, przy czym poświadczenia dokonuje mocodawca lub notariusz, zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (Dz. U. 2020 r., poz. 1192 z późn. zm.).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w SWZ składa każdy z Wykonawcó wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy zawartych w Rozdziale 17 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.