eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-ZdrójWykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w roku 2024 w gminie Kudowa-Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w roku 2024 w gminie Kudowa-Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w roku 2024 w gminie Kudowa-Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b88f7694-c5bb-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070188/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, elektrycznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej w roku 2024 w gminie Kudowa-Zdrój.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096287

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IROŚ.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 1 – „Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w roku 2024 w gminie Kudowa-Zdrój”
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w roku 2024 w gminie Kudowa-Zdrój, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682)

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zakres zamówienia, zalecenia i wymogi dla oferenta dla każdej części przedmiotu zamówienia w tym planowane zadania z podziałem na wartość inwestycji w poszczególnych branżach wg. kosztorysów inwestorskich, przewidywany termin realizacji i częstotliwość narad stanowi:
1) Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - OPZ dla części nr 1, nr 2, nr 3
i nr 4 zamówienia.
2) Załącznik nr 2 do SWZ – zestawienie zadań inwestycyjnych. Plik w formacie PDF.
3) Załącznik nr 3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy IPU (Wzór umowy). Skompresowany plik w formacie .ZIP zawierający istotne postanowienia umowy w tym Załącznik nr 3.1 do SWZ dla części nr 1, - w formatach PDF

Wynagrodzenie wykonawcy w wszystkich częściach zamówienia ustala się jako wynagrodzenie ryczałtowe brutto wraz z obowiązującą stawką podatku VAT, wyrażone w wartości % za wykonywanie obowiązków określonych w umowie w danej branży, liczone od szacunkowej wartość netto robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę - objętych nadzorem w roku 2024.

Zamawiający informuje, że szacunkowa, wartość robót objętych nadzorem w roku 2024, które zostały wykazane do realizacji w sporządzonym budżecie dla gminy Kudowa-Zdrój na rok 2024, wynosi łącznie: 17 669 582,54 zł netto, w tym szacunkowa wartość robót dla przedmiotowej branży wynosi:

Branża drogowa 9 015 464,54 w zł netto

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 130467,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część nr 2 – „Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej w roku 2024 w gminie Kudowa-Zdrój”
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej w roku 2024 w gminie Kudowa-Zdrój, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zakres zamówienia, zalecenia i wymogi dla oferenta dla każdej części przedmiotu zamówienia w tym planowane zadania z podziałem na wartość inwestycji w poszczególnych branżach wg. kosztorysów inwestorskich, przewidywany termin realizacji i częstotliwość narad stanowi:
1) Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - OPZ dla części nr 1, nr 2, nr 3
i nr 4 zamówienia.
2) Załącznik nr 2 do SWZ – zestawienie zadań inwestycyjnych. Plik w formacie PDF.
3) Załącznik nr 3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy IPU (Wzór umowy). Skompresowany plik w formacie .ZIP zawierający istotne postanowienia umowy w tym Załącznik nr 3.2 do SWZ dla części nr 2, - w formatach PDF

Wynagrodzenie wykonawcy w wszystkich częściach zamówienia ustala się jako wynagrodzenie ryczałtowe brutto wraz z obowiązującą stawką podatku VAT, wyrażone w wartości % za wykonywanie obowiązków określonych w umowie w danej branży, liczone od szacunkowej wartość netto robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę - objętych nadzorem w roku 2024.

Zamawiający informuje, że szacunkowa, wartość robót objętych nadzorem w roku 2024, które zostały wykazane do realizacji w sporządzonym budżecie dla gminy Kudowa-Zdrój na rok 2024, wynosi łącznie: 17 669 582,54 zł netto, w tym szacunkowa wartość robót dla przedmiotowej branży wynosi:

Branża elektryczna 1 383 361,36 w zł netto

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 20019,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 3 – „Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej w roku 2024 w gminie Kudowa-Zdrój”
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej w roku 2024 w gminie Kudowa-Zdrój, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zakres zamówienia, zalecenia i wymogi dla oferenta dla każdej części przedmiotu zamówienia w tym planowane zadania z podziałem na wartość inwestycji w poszczególnych branżach wg. kosztorysów inwestorskich, przewidywany termin realizacji i częstotliwość narad stanowi:
1) Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - OPZ dla części nr 1, nr 2, nr 3
i nr 4 zamówienia.
2) Załącznik nr 2 do SWZ – zestawienie zadań inwestycyjnych. Plik w formacie PDF.
3) Załącznik nr 3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy IPU (Wzór umowy). Skompresowany plik w formacie .ZIP zawierający istotne postanowienia umowy w tym Załącznik nr 3.3 do SWZ dla części nr 3, - w formatach PDF

Wynagrodzenie wykonawcy w wszystkich częściach zamówienia ustala się jako wynagrodzenie ryczałtowe brutto wraz z obowiązującą stawką podatku VAT, wyrażone w wartości % za wykonywanie obowiązków określonych w umowie w danej branży, liczone od szacunkowej wartość netto robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę - objętych nadzorem w roku 2024.

Zamawiający informuje, że szacunkowa, wartość robót objętych nadzorem w roku 2024, które zostały wykazane do realizacji w sporządzonym budżecie dla gminy Kudowa-Zdrój na rok 2024, wynosi łącznie: 17 669 582,54 zł netto, w tym szacunkowa wartość robót dla przedmiotowej branży wynosi:

Branża konstrukcyjno-budowlana 6 309 050,12 w zł netto

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 91301,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część nr 4 – „Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w roku 2024 w gminie Kudowa-Zdrój”
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w roku 2024 w gminie Kudowa-Zdrój, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zakres zamówienia, zalecenia i wymogi dla oferenta dla każdej części przedmiotu zamówienia w tym planowane zadania z podziałem na wartość inwestycji w poszczególnych branżach wg. kosztorysów inwestorskich, przewidywany termin realizacji i częstotliwość narad stanowi:
1) Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - OPZ dla części nr 1, nr 2, nr 3
i nr 4 zamówienia.
2) Załącznik nr 2 do SWZ – zestawienie zadań inwestycyjnych. Plik w formacie PDF.
3) Załącznik nr 3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy IPU (Wzór umowy). Skompresowany plik w formacie .ZIP zawierający istotne postanowienia umowy w tym Załącznik nr 3.4 do SWZ dla części nr 4. - w formatach PDF.

Wynagrodzenie wykonawcy w wszystkich częściach zamówienia ustala się jako wynagrodzenie ryczałtowe brutto wraz z obowiązującą stawką podatku VAT, wyrażone w wartości % za wykonywanie obowiązków określonych w umowie w danej branży, liczone od szacunkowej wartość netto robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę - objętych nadzorem w roku 2024.

Zamawiający informuje, że szacunkowa, wartość robót objętych nadzorem w roku 2024, które zostały wykazane do realizacji w sporządzonym budżecie dla gminy Kudowa-Zdrój na rok 2024, wynosi łącznie: 17 669 582,54 zł netto, w tym szacunkowa wartość robót dla przedmiotowej branży wynosi:

Branża sanitarna 961 706,52 w zł netto

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 13917,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80237,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103677,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80237,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA BEATA CURYŁO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8831168290

7.3.3) Ulica: UL. SŁONE

7.3.4) Miejscowość: KUDOWA-ZDRÓJ

7.3.5) Kod pocztowy: 57-350

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80237,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17015,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17015,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17015,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Mar-El s.c. Barbara i Marek Wietrzykowscy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8831621559

7.3.3) Ulica: ul. Jaśminowa

7.3.4) Miejscowość: Polanica Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 57-320

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17015,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.03.2024 do godziny 12:00 na Część nr 3 zamówienia wpłynęły - 2 oferty w tym:
1. oferta z ceną 80 124,94 zł brutto - podlegająca odrzuceniu,
na podstawie Art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP,
2. oferta z ceną 375 009,94 zł.
Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, przed otwarciem ofert zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację Części nr 3 - 121.907,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej, nie podlegającej odrzuceniu oferty na Część nr 3 zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie o 253 102,94 zł., a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty - spełniona została przesłanka unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 3 zamówienia, o której mowa w Art. 255 ust. 3 ustawy PZP.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną w danej części zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty w tej części zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375009,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375009,94 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19234,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221192,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19234,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA BEATA CURYŁO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8831168290

7.3.3) Ulica: UL. SŁONE

7.3.4) Miejscowość: KUDOWA-ZDRÓJ

7.3.5) Kod pocztowy: 57-350

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19234,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.