Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263134/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania ul. Ofiar Terroru i ul. Leona w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36
1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324537411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania ul. Ofiar Terroru i ul. Leona w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9c00e08-4138-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000544/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania ul. Ofiar Terroru i ul. Leona
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263134/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000014.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186621,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie właściwego „zezwolenia” na prowadzenie robót, pełnienie nadzoru autorskiego oraz wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji robót budowlanych dla zadania pod nazwą: „Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania ul. Ofiar Terroru i ul. Leona” poprzez wykonanie tzw. przejść aktywnych dla pieszych odpowiednio doświetlonych oraz wyposażonych w aktywny znak D-6 z informujący o przejściu dla pieszych, w celu poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym, realizowanym w procedurze zaprojektuj i wybuduj. Zadanie realizowane będzie na drogach gminnych 460 076S ul. Ofiar Terroru, 460 051 S ul. Leona w obrębie jednego skrzyżowania na następujących przejściach:
1) na ul. Ofiar Terroru na działce o nr ewidencyjnym 1903/54 w obrębie skrzyżowania ul. Ofiar Terroru i ul. Leona;
2) na ul. Leona na działce o nr ewidencyjnym 445/1 w obrębie skrzyżowania ul. Ofiar Terroru i ul. Leona;
3) na ul. Ofiar Terroru na działce o nr ewidencyjnym 445/1 w obrębie skrzyżowania ul. Ofiar Terroru i ul. Leona.
2. Zamówienie przewiduje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy trzech przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania ul. Ofiar Terroru i ul. Leona wraz z uzyskaniem stosownego zezwolenia na prowadzenie robót budowlanych wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego; dokumentację należy wykonać w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego program funkcjonalno-użytkowy,
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym użytkowanie przebudowanych przejść zgodnie z przeznaczeniem.
3. W zakresie dokumentacji projektowej należy wykonać:
1) projekt budowlano – wykonawczy uwzględniający specyfikę zamawianych robót budowlanych oraz warunki zawarte w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, który zawierać będzie:
a) część tekstową podającą opis ogólny całego zamierzenia budowlanego,
b) zbiór uzyskanych opinii i uzgodnień oraz innych dokumentów technicznych związanych z projektem,
c) niezbędne rysunki i plany określające rodzaj i zakres robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowania i dokładną lokalizację ich wykonania,
d) ocenę techniczną określającą możliwość realizacji planowanej inwestycji oraz przeprowadzenia projektowanych robót budowlanych,
e) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
2) kosztorysy inwestorskie z podziałem na poszczególne rodzaje robót,
3) przedmiary robót z podziałem na poszczególne rodzaje robót,
4) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
5) projekt czasowej organizacji ruchu na poszczególnych przejściach zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784) na czas realizacji zadania wraz z zatwierdzeniem organu zarządzającego ruchem.
4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu ww. dokumentację w wersji umożliwiającej edycję:
1) rysunki – wersja wektorowa wyeksportowana w pełnym kolorze w formacie PDF i DWG z prawami do drukowania i kopiowania,
2) teksty – w formacie PDF z prawami do wyszukiwania, drukowania i kopiowania oraz w formacie docx,
3) przedmiary robót i kosztorysy – w formacie PDF z prawami do wyszukiwania, drukowania i kopiowania oraz w formacie ath.
5. Wszystkie opracowania należy dostarczyć w formie papierowej w 4 egzemplarzach oraz na nośniku elektronicznym (płyta CD) – 2 egzemplarze.
6. Dokumentacja projektowa musi być kompletna oraz powinna uwzględniać ewentualne pomiary, badania, opinie, musi stanowić podstawę zgłoszenia robót budowlanych, umożliwić uzyskanie wymaganych decyzji, pozwoleń, uzgodnień i opinii zapewniających wykonanie robót budowlanych i odbiór powykonawczy robót.
7. Wykonawca dokumentacji projektowej powinien uzyskać własnym staraniem i na własny koszt wszystkie wymagane przepisami materiały wyjściowe, właściwe mapy, uzgodnienia, opinie, dokonać zgłoszenia robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. lub jeśli zajdzie taka konieczność uzyskać pozwolenie na budowę.
8. Wykonawca dołączy do dokumentacji projektowej oświadczenie, iż projekt jest wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi, normami i wytycznymi oraz, że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
9. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z terenem planowanych robót.
10. Zamawiający zlecił opracowanie projektu zmiany stałej organizacji ruchu. Wniosek o jego zatwierdzenie został złożony do Starosty Powiatowego w Wodzisławiu Śl. celem zatwierdzenia.
11. W zakres zamierzenia budowlanego wchodzą:
1) rozebranie istniejących chodników w miejscach lokalizacji urządzeń lub przebiegu linii kablowej zasilającej i ich późniejsze odtworzenie zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami prawa budowlanego i sztuki budowlanej;
2) wykonanie koniecznych przyłączy elektroenergetycznych, kablowych linii zasilających oraz ich podłączenie i uruchomienie;
3) posadowienie masztów/konstrukcji wsporczych oraz wysięgników i montaż oświetlenia LED i aktywnych znaków D6;
4) zabudowa pozostałych elementów (sterownik, detektory ruchu, itd.);
5) uruchomienie i konfiguracja zabudowanych elementów;
6) wykonanie badań i pomiarów oraz sporządzenie protokołów z tych pomiarów;
7) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
8) sporządzenie i przekazanie dokumentacji powykonawczej wraz z deklaracjami właściwości użytkowych, certyfikatami i aprobatami technicznymi dla zabudowanych elementów;
9) wykonanie oznakowania poziomego biało czerwonego grubowarstwowego na przejściach oznaczonych nr 2 i 3 oraz odnowienie istniejącego oznakowania grubowarstwowego na przejściu oznaczonym nr 1;
10) dokonanie końcowego odbioru technicznego;
11) pozostałe prace:
a) demontaż i przeniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego obecnie istniejącego oznakowania aktywne przejścia oznaczonego nr 1 zasilane z paneli fotowoltaicznych;
b) demontaż punktowych elementów odblaskowych znajdujących się na przejściu nr 1;
c) prace związane z odtworzeniem i przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego;
d) odtworzenie terenów zielonych;
e) uporządkowanie terenu budowy;
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167679,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167679,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167679,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Urządzeń Sygnalizacyjnych i Teletechnicznych „SYGNAŁY” Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-26-21-414
7.3.3) Ulica: Sygnały 62
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167679,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Dostawa dwóch samojezdnych urządzeń montażowych dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy w roku 2025.
- Świadczenie usług krajowego transportu drogowego rzeczy ciągnikiem siodłowym z naczepą skrzyniową o ładowności min. 20,0 t, z monitoringiem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
- Zakup urządzeń sieciowych i oprogramowania oraz dysków twardych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Rydułtowy"
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA RYDUŁTOWY
- Obsługa placów składowych i transportu wewnętrznego na powierzchni (w tym kopalnianych sieci kolei wąskotorowych) jednostkami sprzętowymi będącymi własnością Wykonawcy dla potrzeb Oddziału KWK ROW Ruch RYDUŁTOWY
- Świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą części zamiennych systemu EMAC produkcji SPIE ENERGOTEST nadzorującego prace rozdzielnic nN i SN w Polskiej Grupie Górniczej S.A.
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1569K Korzenna - Krużlowa w km ok. 0+000-2+200 w m. Korzenna
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1567K Nowy Sącz - Wojnarowa - Wilczyska w miejscowościach: Trzycierz, Korzenna i Niecew
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.