eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaSUKCESYWNY ZAKUP KWIATÓW OKOLICZNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA STALOWEJ WOLI



Ogłoszenie z dnia 2022-08-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNY ZAKUP KWIATÓW OKOLICZNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA STALOWEJ WOLI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 819 47 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNY ZAKUP KWIATÓW OKOLICZNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA STALOWEJ WOLI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60fee751-f084-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.36 Dostawa okolicznościowych kwiatów, wiązanek, wieńców oraz art. ogrodniczych na potrzeby Gminy Stalowa Wola oraz jednostek podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214513/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), o nr ref. ZP-II.271.92.2022 pn. SUKCESYWNY ZAKUP KWIATÓW OKOLICZNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA STALOWEJ WOLI nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

W/w postępowanie zostało opublikowane w dniu 31 maja 2022 roku pod nr 2022/BZP 00187687/01 w Biuletynie zamówień. Do dnia 9 czerwca 2022 roku do godziny 9:00 do Centralnego Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.107.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68728,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup kwiatów okolicznościowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli, na okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wskazane w Załączniku nr 4 do niniejszego Zaproszenia ilości kwiatów okolicznościowych należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w całości zamówienia. Zakup kwiatów okolicznościowych może ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Wymagane jest, aby wszystkie elementy dekoracyjne i pomocnicze użyte do układania wieńców, wiązanek i kompozycji kwiatowych były świeże, oczyszczone
z kolców, prawidłowo związane, końce kwiatów równo obcięte, taśmy pomocnicze do mocowania starannie ukryte, szarfy i wstążki niepogniecione, litery na szarfie starannie napisane (jednakowa grubość i wielkość liter).
2) Zamówienia składane będą osobiście lub telefonicznie przez pracowników Urzędu Miasta Stalowej Woli.
3) Zamawiający określi podczas zamawiania przedmiot zamówienia jego skład tj. czy ma być jeden rodzaj kwiatów, czy kwiaty mieszane, dodatkowo w przypadku wiązanek lub wieńców: szarfa z napisem lub bez napisu, jaki rodzaj szarfy – materiałowa czy plastik oraz czy ze stelażem czy bez stelaża.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania wykonania kompozycji kwiatowych (dot. bukietów, kwiatów ciętych oraz wiązanek na liściu) w trybie pilnym zgodnie z terminem zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu oferty.
5) Zamawiający wymaga, aby kwiaty były świeże i okazałe, kwitnące kwiaty powinny posiadać rozwinięty kwiat, ładne ulistnienie i atrakcyjne trwałe kwiatostany. Kwiaty zielone powinny posiadać zdrowe, zielone liście oraz grube liczne pędy właściwe dla danego gatunku.
6) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać kompozycje w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania Wykonawcy zamówień w trybie pilnym zgodnie z terminem zadeklarowanym przez Wykonawcę, jednakże nie dłuższym niż 3 godziny;
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem należytej staranności i w sposób zapewniający ich wysoką jakość.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób przez Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
7. Nazwy i kod robót wiodących wg CPV:
Główny przedmiot:
03121210-0 - Kompozycje kwiatowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121210-0 - Kompozycje kwiatowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76480 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76480 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76480 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwiaciarnia Sasanka Alicja Frankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180198258

7.3.3) Ulica: Ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 4a

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76480 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.