Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00294188/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
- 2022/BZP 00303670/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00344883/01 - Wynik z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Najem drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL DZIECIĘCY IM. J. BRUDZIŃSKIEGO W BYDGOSZCZY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000898946
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jana Karola Chodkiewicza 44
1.4.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 85-667
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wsd.org.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wsd.org.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306456
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00294188/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:
1. Cena:
Waga procentowa dla kryterium cena wynosi 60 %
Liczba przyznawanych punktów w kryterium ceny obliczana jest w następujący sposób z uwzględnieniem poniższego wzoru:
Liczba punktów = C min / C bad x 100 x 60 %
gdzie:
C min – cena oferty minimalnej
C bad – cena oferty badanej
100 – stała liczba (jednolita skala punktowa)
60 % – waga kryterium
W przypadku, gdy liczba punktów z kryterium ceny przedstawia wielkość po przecinku Zamawiający bierze pod uwagę wartość do drugiego miejsca po przecinku łącznie, bez dokonania zaokrągleń.
2. Czas reakcji:
Ocenie podlegać będzie czas reakcji po zgłoszeniu awarii wg poniższej punktacji:
Czas reakcji:
• powyżej 1 godziny - 0 pkt
• 1 godzina i poniej - 20 pkt
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez ofertę Wykonawcy wynosi: 20 pkt
Jeśli Wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty czas reakcji równy 0 (zero) lub nie zostanie podany
w ogóle czas, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.
3. Czas wymiany drukarki
Ocenie podlegać będzie czas wymiany drukarki wg poniższej punktacji:
Czas wymiany:
• powyżej 4 godzin - 0 pkt
• 4 godzin i poniej – 20 pkt
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez ofertę Wykonawcy wynosi: 20 pkt
Jeśli Wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty czas wymiany równy 0 (zero) lub nie zostanie podany
w ogóle czas, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pr + Pw spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
Po zmianie:
Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:
• Cena
Pc = (Cn : Co) x 100 pkt. x 60%, gdzie:
Pc – wartość punktowa za kryterium ceny
Cn – cena najniższa wśród złożonych ofert
Co – cena zaproponowana przez wykonawcę
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania przez ofertę według kryterium cena: 70 pkt
• czas usunięcia awarii (interwencja serwisowa) (Pa) – maksymalnie 40%
usunięcie awarii od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do 8 godzin roboczych – 40 pkt
usunięcie awarii od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego od 8 do 16 godzin roboczych – 20 pkt
usunięcie awarii od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego od 16 do 24 godzin roboczych – 0 pkt
UWAGA!
Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas usunięcia awarii nie przekraczał 24 godzin roboczych, przez co należy rozumieć godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:35. Czas przyjazdu serwisu liczony jest w godzinach i przechodzi proporcjonalnie na następny dzień roboczy.
Jeśli Wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty czas równy 0 (zero) lub nie zostanie podany w ogóle żaden czas, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pa w spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SWZ Formularz cenowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzeń nie starszych niż 48 m-cy od daty produkcji - wyjątek stanowi urządzenie wielofunkcyjne typ IV jednak nie starsze niż 10 lat oraz dokonania instalacji i konfiguracji ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego w terminie
do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”) oraz projekt umowy - Załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SWZ Formularz cenowy.
2. Urządzenia dostarczone w ramach umowy nie mogą być starsze niż 48 m-cy od daty produkcji.
3. Wykonawca dokona instalacji i konfiguracji urządzeń wskazanych w pkt 2 ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”) oraz projekt umowy - Załącznik nr 6 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Czas reakcji na zgłoszoną awarię
Po zmianie:
Czas usunięcia awarii (interwencja serwisowa)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
40,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
Czas wymiany drukarki
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One działającego w Zakładzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacją i regulacją
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Sukcesywne usługi druku dla Nowohuckiego Centrum Kultury w 2025 roku
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.