Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133745/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00152103/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa zaopatrzenia w wodę w Gminie Lisewo poprzez przebudowę
i rozbudowę 3 gminnych stacji wodociągowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lisewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chełmińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Lisewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-230
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.kowal@lisewo.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lisewo.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lisewo.com/przetargi/231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa zaopatrzenia w wodę w Gminie Lisewo poprzez przebudowęi rozbudowę 3 gminnych stacji wodociągowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3322c962-c478-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023997/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa zaopatrzenia w wodę w Gminie Lisewo poprzez przebudowę i rozbudowę 3 gminnych stacji wodociągowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133745/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGiI.271.3.2022.PK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2131000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis inwestycji: Inwestycja obejmie przebudowę i rozbudowę gminnej stacji wodociągowej w Krajęcinie. Obejmie ona wymianę części instalacji w budynku i budowę dodatkowej studni głębinowej. Budowę nowej studni głębinowej przewidziano też w gminnej stacji wodociągowej w Lisewie. Budowę żelbetowych zbiorników wyrównawczych wody czystej i likwidację istniejących stalowych, skorodowanych przewidziano w gminnej stacji wodociągowej w Kamlarkach. We wszystkich 3 stacjach przewidziano montaż agregatów prądotwórczych.
2. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie rozbudowy i przebudowy gminnej stacji wodociągowej w Krajęcinie w Gminie Lisewo - zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ).
2) Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie rozbudowy i przebudowy gminnej stacji wodociągowej w Kamlarkach w Gminie Lisewo - zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ).
3) Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa nowej, dodatkowej studni głębinowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla gminnej stacji wodociągowej w Lisewie - zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ).
Opracowana dokumentacja projektowa winna obejmować co najmniej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
4) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia.
5) Uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego).
6) Wykonanie obsługi geodezyjnej.
7) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Załącznik Nr 1 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) oraz Załącznik Nr 2 do SWZ - Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2996400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2996400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2996400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Wiertniczych „STUDWIERT” Piotr Kurkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 871614118
7.3.3) Ulica: Pokrzywno 132
7.3.4) Miejscowość: Pokrzywno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-330
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG WIERTNICZYCH "STUDWIERT" KURKOWSKI PIOTR
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG WIERTNICZYCH "STUDWIERT" KURKOWSKI PIOTR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2996400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.