Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00283918/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00292036/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-18
- 2024/BZP 00294793/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Gminy Chełmiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Chełmiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Papieska 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-395
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 548 02 19
1.5.8.) Numer faksu: 18 548 02 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2479c33-f8c6-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Gminy Chełmiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2479c33-f8c6-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042916/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Gminy Chełmiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPR.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednorazowej dostawy bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Gminy Chełmiec w ilości sztuk 170 wg następującej specyfikacji:
Wartość zasilenia (wyrażona w zł) Ilość kart (wyrażona w szt.)
1715 zł 10
1615 zł 11
1515 zł 147
1415 zł 1
1115 zł 1
2. Kod CPV:
3016300 – 9 Karty płatnicze
3. Łączna wartość zasilonych kart elektronicznych wynosi: 260.150,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
4. Pod pojęciem „bonów towarowych” należy rozumieć emitowane i oferowane przez wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1233).
5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia (zwanego dalej kartami):
• Zamawiający nie dopuszcza żadnej opłaty transakcyjnej za każdą dokonaną zapłatę przy użyciu karty, obniżającej indywidualny limit karty.
• Bezpłatna aktywacja kart.
• Brak indywidualnych ubezpieczeń kart.
• Możliwość realizacji kart w przynajmniej 20 placówkach handlowych i/lub usługowych na terenie powiatu: nowosądeckiego i miasta Nowego Sącza
• Karty podarunkowe muszą gwarantować:
• ⇒ możliwość ich realizacji w sklepach wielkopowierzchniowych wielobranżowych (np. Markety, supermarkety, hipermarkety) - wymagana minimalna ilość – 3; przy czym wielkopowierzchniowy sklep musi spełniać następujące warunki: w miejscu lokalizacji sklepu (pod tym samym adresem) oferta sprzedaży musi jednocześnie obejmować artykuły z branży:
- spożywczej,
- chemiczno-kosmetycznej,
- przemysłowej (odzieżowej, obuwniczej),
- elektronicznej, w tym zmechanizowany sprzęt AGD i RTV,
- artykułów papierniczych,
- artykułów gospodarstwa domowego.
• ⇒ możliwość ich realizacji w punktach usługowych lub/i gastronomicznych lub/i w sklepach małopowierzchniowych z branży odzieżowej (np. butiki odzieżowe, obuwnicze, restauracje, kina, fryzjerstwo itp.) - wymagana minimalna ilość – 5 ;
• ⇒ możliwość ich realizacji w sklepach małopowierzchniowych – (wymagana minimalna ilość – 5) z branży:
- spożywczej,
- chemiczno-kosmetycznej,
- przemysłowej (odzieżowej, obuwniczej),
- elektronicznej, w tym zmechanizowany sprzęt AGD i RTV,
- artykułów papierniczych,
- artykułów gospodarstwa domowego
• ⇒ możliwość ich realizacji w sklepach wielkopowierzchniowych jedno lub kilkubranżowych przemysłowych (np. markety, supermarkety, hipermarkety w branży przemysłowej)- wymagana minimalna ilość – 3 sklepów, przy czym sklep musi spełniać następujące warunki: w miejscu lokalizacji sklepu (pod tym samym adresem) oferta sprzedaży musi obejmować artykuły branży:
- elektronicznej, w tym zmechanizowany sprzęt AGD i RTV,
lub
- kilku branż przemysłowych np. wyposażenie wnętrz ( w tym meble, sprzęt AGD, elektryczny).
• ⇒ możliwość ich realizacji na stacjach paliw – minimum 5
• Termin ważności – co najmniej 12 miesięcy od daty aktywacji karty.
• Dostarczenie kart do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
• Ubezpieczenie przesyłki na czas transportu przez Wykonawcę.
• Dostarczenie kart w opakowaniach zbiorczych, posegregowanych przez Wykonawcę zgodnie ze specyfikacją z powyższej tabeli. bony winny być numerowane, w celu umożliwienia określenia wartości każdego z nich oraz posegregowane przez Dostawcę zgodnie z wymaganiami Odbiorcy.
• Aktywacja kart najpóźniej 2 dni robocze po przesłaniu (mailem) do Wykonawcy potwierdzenia odbioru bonów.
• Możliwość reklamacji w razie stwierdzenia wad ilościowych i jakościowych kart i bezpłatne uzupełnienie przesyłki lub wymiana na towar wolny od wad w terminie 3 dni od zgłoszenia reklamacji.
• Zamawiający dopuszcza pobranie opłaty w przypadku wydania na wniosek Zamawiającego/użytkownika duplikatu bonu, zniszczonego albo utraconego z winy użytkownika. Wysokość opłaty zostanie ustalona w ofercie cenowej.
• Zamawiający wymaga możliwości wymiany kart na gotówkę w bankomatach.
• Dostawca zapewnia możliwość wykonania dowolnej liczby transakcji do wysokości dostępnych środków na karcie.
• Każda karta będzie posiadała indywidualny i niepowtarzalny kod służący do autoryzacji wykonywanych transakcji. Każda karta będzie posiadała możliwość nieodpłatnej zmiany indywidualnego i niepowtarzalnego kodu służącego do autoryzacji wykonywanych transakcji.
• Bony będą posiadały możliwość ich zastrzeżenia na wypadek zgubienia lub kradzieży
• Bony będą posiadały możliwość nieodpłatnego sprawdzenia salda dostępnych środków za pomocą dostępnych środków komunikacji – (telefon, internet).
• Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie: dostawa kart do siedziby Zamawiającego do 5 dni od daty podpisania umowy, aktywacja bonów do 2 dni od daty przesłania (mailem) do Wykonawcy potwierdzenia odbioru bonów. Łączny czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni (dostawa i aktywacja bonów).
7. Cena ofertowa zawarta w ofercie ma uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pluxee Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222357343
7.3.3) Ulica: Rzymowskiego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI CHEŁMIEC
- Dostawy żywności - mięso - dla potrzeb kuchni centralnej w Gminie Chełmiec na rok 2025
- Dostawy żywności - warzywa i owoce - dla potrzeb kuchni centralnej w Gminie Chełmiec na rok 2025
więcej: przetargi CHEŁMIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników WOMP w Kielcach"
- Dostawa i realizacja kart zakupowych w formie papierowej dla osób uprawnionych - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzanie pojazdów służbowych KSP
- Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych dla pracowników PISF
więcej: Karty płatnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.