Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00296488/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00347492/01 - Wynik z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów ukompletowania IPMed dla 42 BLSz oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu wg wymagań eksploatacyjno-technicznych WSZIRWDGRSZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962932928
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sadków 9
1.4.2.) Miejscowość: Radom
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kamila.kowalczyk@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://42blsz.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306519
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00296488
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz wykonanej, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłej również wykonywanej głównej dostawy związanej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia,
dat wykonania i podmiotu na rzecz, której dostawa została wykonana,
oraz załączenia dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wymagana max. 1 dostawa o wartości:
• min. 300 000,00 zł brutto.
UWAGA ! W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część dopuszcza się sumowanie wartości wykonanych dostaw, przewidzianej dla danej części zamówienia lub osobno na każdą część.
Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz wykonanej, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłej również wykonywanej głównej dostawy związanej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia,
dat wykonania i podmiotu na rzecz, której dostawa została wykonana,
oraz załączenia dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wymaga max 2 dostawy o łącznej wartości:
• min. 300 000, 00 zł brutto
UWAGA ! W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część dopuszcza się sumowanie wartości wykonanych dostaw, przewidzianej dla danej części zamówienia lub osobno na każdą część.
Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykaz wykonanej, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłej również wykonywanej głównej dostawy związanej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotu na rzecz, której dostawa została wykonana, oraz załączenia dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wymagana max. 1 dostawa o łącznej wartości:
• min. 300 000,00 zł brutto.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część dopuszcza się sumowanie wartości wykonanych dostaw, przewidzianej dla danej części zamówienia lub osobno na każdą część.
Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykaz wykonanej, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłej również wykonywanej głównej dostawy związanej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotu na rzecz, której dostawa została wykonana, oraz załączenia dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wymaga max 2 dostawy o łącznej wartości:
• min. 300 000, 00 zł brutto
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część dopuszcza się sumowanie wartości wykonanych dostaw, przewidzianej dla danej części zamówienia lub osobno na każdą część.
Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 6 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa używanej ładowarki teleskopowej
- Dostawa Oprogramowania ADONIS lub równoważnego w modelu subskrypcyjnym wraz z gwarancją oraz ze świadczeniem usługi wsparcia.
- "Dostosowanie budynków Starostwa Powiatowego w Radomiu w celu likwidacji barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych"
- Dostawa materiałów opatrunkowych i higienicznych
- Dostawa produktów farmaceutycznych
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki jednokomorowej na podwoziu trzyosiowym
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Maluch+ 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Oporowie - Oporów 57a, 99-322 Oporów"
- Dostawa zestawów chirurgicznych - umowa ramowa ZP33/A/19/2024
- Dostawa wyposażenia pracowni i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa przy DZS w Biedrzychowicach
- Dostawa płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, filtrów do usuwania leukocytów z KKCz, pojemników na odpady medyczne i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa materiałów medycznych oraz stomatologicznych
- Dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.