Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135774/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00171512/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00192191/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacja paneli fotowoltaicznych w budynkach
użyteczności publicznej w Gminie Brody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRODY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Brody
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-343
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brody.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/brody1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Instalacja paneli fotowoltaicznych w budynkachużyteczności publicznej w Gminie Brody
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34a67080-c292-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065259/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135774
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie roboty budowlanej polegającej na wykonaniu instalacja paneli fotowoltaicznych w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Brody w systemie: ''zaprojektuj i wybuduj".
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie i przyłączenie do sieci systemów instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej na potrzeby obiektów.
2. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w tym opinii technicznej dotyczącej nośności więźby dachowej w związku z montażem zaprojektowanej instalacji PV (w przypadku montażu na dachu).
3. Pełnienie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i kontrolno - pomiarowych wraz z ich przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej oraz modułem umożliwiającym operatorom sieci sterowanie mocą czynną instalacji, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót.
5. Zapewnienie kierownika budowy, jeśli jest wymagane stosownymi przepisami prawa budowlanego i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach.
6. Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na prawidłową eksploatację mikroinstalacji.
7. Przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, z opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń w imieniu Zamawiającego.
8. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie pracownika w zakresie bieżącej obsługi.
Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)- PFU oraz w Załączniku nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593885,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593885,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593885,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solar Spot S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811988919
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 13
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593885,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI BRODY
więcej: przetargi BRODY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.