Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00052875/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.czechowice-dziedzice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13183851-b6a4-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050196/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych (2024)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052875
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 695859,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” – podziałem na części jest usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg, ulic, chodników, parkingów, zatok przystankowych, zatok postojowych, kładek na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice.Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników, parkingów, zatok przystankowych, zatok postojowych, kładek, ścieżek rowerowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice.
Zakres prac obejmuje: odśnieżanie dróg, ulic, chodników, parkingów, kładek oraz odśnieżanie obiektów towarzyszących drodze, tj.: zatoki przystanków komunikacji zbiorowej, zatoki postojowe jak również usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie nawierzchni materiałami uszorstniającymi, chemicznymi lub mieszaniną materiałów uszorstniających i materiałów chemicznych.
CZĘŚĆ I
STREFA I „CZECHOWICE-DZIEDZICE CENTRUM/PÓŁNOC”
- łączna ilość km dróg do utrzymania w strefie 73,966 km w tym:
drogi gminne: 58,704 km
drogi powiatowe: 15,262 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 267516,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” – podziałem na części jest usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg, ulic, chodników, parkingów, zatok przystankowych, zatok postojowych, kładek na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice.Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników, parkingów, zatok przystankowych, zatok postojowych, kładek, ścieżek rowerowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice.
Zakres prac obejmuje: odśnieżanie dróg, ulic, chodników, parkingów, kładek oraz odśnieżanie obiektów towarzyszących drodze, tj.: zatoki przystanków komunikacji zbiorowej, zatoki postojowe jak również usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie nawierzchni materiałami uszorstniającymi, chemicznymi lub mieszaniną materiałów uszorstniających i materiałów chemicznych.
CZĘŚĆ II
STREFA II „CZECHOWICE-DZIEDZICE POŁUDNIOWE”
- łączna ilość km dróg do utrzymania w strefie 63,094 km w tym: drogi gminne: 48,067 km
drogi powiatowe: 15,027 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 212768,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” – podziałem na części jest usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg, ulic, chodników, parkingów, zatok przystankowych, zatok postojowych, kładek na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice.Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników, parkingów, zatok przystankowych, zatok postojowych, kładek, ścieżek rowerowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice.
Zakres prac obejmuje: odśnieżanie dróg, ulic, chodników, parkingów, kładek oraz odśnieżanie obiektów towarzyszących drodze, tj.: zatoki przystanków komunikacji zbiorowej, zatoki postojowe jak również usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie nawierzchni materiałami uszorstniającymi, chemicznymi lub mieszaniną materiałów uszorstniających i materiałów chemicznych.
CZĘŚĆ III
STREFA III „CZECHOWICE-DZIEDZICE GÓRNE/DOLNE ”
- łączna ilość km dróg do utrzymania w strefie 36,488 km w tym: drogi gminne: 29,253 km
drogi powiatowe: 7,235 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 57944,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” – podziałem na części jest usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg, ulic, chodników, parkingów, zatok przystankowych, zatok postojowych, kładek na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice.Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników, parkingów, zatok przystankowych, zatok postojowych, kładek, ścieżek rowerowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice.
Zakres prac obejmuje: odśnieżanie dróg, ulic, chodników, parkingów, kładek oraz odśnieżanie obiektów towarzyszących drodze, tj.: zatoki przystanków komunikacji zbiorowej, zatoki postojowe jak również usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie nawierzchni materiałami uszorstniającymi, chemicznymi lub mieszaniną materiałów uszorstniających i materiałów chemicznych.
CZĘŚĆ IV
STREFA IV „ZABRZEG/LIGOTA MILIARDOWICE oraz Ligota do ul. Czechowickiej”
- łączna ilość km dróg do utrzymania w strefie 63,322 km w tym: drogi gminne: 48,808 km
drogi powiatowe: 14,514 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 97222,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” – podziałem na części jest usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg, ulic, chodników, parkingów, zatok przystankowych, zatok postojowych, kładek na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice.Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników, parkingów, zatok przystankowych, zatok postojowych, kładek, ścieżek rowerowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice.
Zakres prac obejmuje: odśnieżanie dróg, ulic, chodników, parkingów, kładek oraz odśnieżanie obiektów towarzyszących drodze, tj.: zatoki przystanków komunikacji zbiorowej, zatoki postojowe jak również usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie nawierzchni materiałami uszorstniającymi, chemicznymi lub mieszaniną materiałów uszorstniających i materiałów chemicznych.
STREFA V „BRONÓW/LIGOTA”
- łączna ilość km dróg do utrzymania w strefie 45,657 km w tym: drogi gminne: 29,838 km
drogi powiatowe: 15,819 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 60407,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Waldemar Glos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6521025218, REGON: 272890945
7.3.3) Ulica: Niska 12
7.3.4) Miejscowość: Ligota
7.3.5) Kod pocztowy: 43-518
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186332,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186332,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186332,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Waldemar Glos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6521025218, REGON: 272890945
7.3.3) Ulica: Niska 12
7.3.4) Miejscowość: Ligota
7.3.5) Kod pocztowy: 43-518
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186332,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kółko Rolnicze „CZECHOWICE”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6520004792, REGON: 003490476
7.3.3) Ulica: Mazańcowicka 68
7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA GRZEGORZ MOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6521700223 REGON: 360040443
7.3.3) Ulica: OBJAZDOWA 2
7.3.4) Miejscowość: ZABRZEG
7.3.5) Kod pocztowy: 43-516
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Mol
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Mol
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59986,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59986,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59986,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Waldemar Glos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6521025218, REGON: 272890945
7.3.3) Ulica: Niska 12
7.3.4) Miejscowość: Ligota
7.3.5) Kod pocztowy: 43-518
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59986,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Pzp.
Zamawiający zastrzegł sobie prawo do udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia
podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 Ustawy Pzp.
Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem
zamówienia podstawowego, wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników, parkingów, zatok przystankowych, zatok postojowych, kładek, ścieżek rowerowych na
terenie Gminy Czechowice-Dziedzice.
Zakres prac obejmuje: odśnieżanie dróg, ulic, chodników, parkingów, kładek oraz odśnieżanie obiektów towarzyszących drodze, tj.:
zatoki przystanków komunikacji zbiorowej, zatoki postojowe jak również usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie
nawierzchni materiałami uszorstniającymi, chemicznymi lub mieszaniną materiałów uszorstniających i materiałów chemicznych.
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- Wykaszanie poboczy dróg na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice z podziałem na zadania
- "Remont chodników na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice"
- "Bieżące utrzymanie infrastruktury przystankowej w Czechowicach-Dziedzicach"
- "Dostawa i nasadzenie roślin jednorocznych wraz z pielęgnacją i utrzymaniem wykonanej nasady, utrzymaniem terenów zieleni urządzonej oraz wykonanie jesiennej nasady sezonowej na terenie Gminy Cz-Dz"
- "Termomodernizacja budynku biurowego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach przy ulicy Ligockiej 1"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.