Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00262842/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodów na potrzeby tworzonego Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Kętrzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KĘTRZYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.dados@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7790411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodów na potrzeby tworzonego Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Kętrzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-448487ae-0a88-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020161/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup samochodów na potrzeby tworzonego Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Kętrzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, samochodów na potrzeby tworzonego Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Kętrzynie na zasadach określonych w załącznikach opisanych w ust. 3.2. Zamówienie będzie realizowane w częściach:
1) Część I: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
- obejmuje w szczególności dostawę 9-cio osobowego samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, z najazdem, powierzchnią antypoślizgową dla wózka inwalidzkiego;
3. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia oraz rozwiązania a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne, określa:
1) projekt umowy do CZĘŚCI I - zał. nr 3a do SWZ;
4) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) do CZĘŚCI I - zał. nr 4a do SWZ;
4. Zamawiający nie przewiduje równoważności, o której mowa w Pzp.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. VI SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114400-3 - Minibusy
4.5.5.) Wartość części: 207870 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, samochodów na potrzeby tworzonego Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Kętrzynie na zasadach określonych w załącznikach opisanych w ust. 3.2. Zamówienie będzie realizowane w częściach:
2) Część II: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu do świadczenia usług pralniczych
- obejmuje w szczególności dostawę samochodu dostawczego do 3,5 tony, typu Furgon, do świadczenia usług pralniczych, podzielonego na strefę czystą i brudną;
3. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia oraz rozwiązania a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne, określa:
2) projekt umowy do CZĘŚCI II - zał. nr 3b do SWZ;
5) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) do CZĘŚCI II - zał. nr 4b do SWZ;
4. Zamawiający nie przewiduje równoważności, o której mowa w Pzp.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. VI SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 166050 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, samochodów na potrzeby tworzonego Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Kętrzynie na zasadach określonych w załącznikach opisanych w ust. 3.2. Zamówienie będzie realizowane w częściach:
3) Część III: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu do świadczenia usług cateringowych
- obejmuje w szczególności dostawę samochodu dostawczego do 3,5 tony typu VAN, do świadczenia usług cateringowych.
3. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia oraz rozwiązania a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne, określa:
3) projekt umowy do CZĘŚCI III - zał. nr 3c do SWZ;
6) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) do CZĘŚCI III - zał. nr 4c do SWZ.
4. Zamawiający nie przewiduje równoważności, o której mowa w Pzp.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. VI SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 75479 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261790,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261790,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261790,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAN Truck & Bus Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5342169325
7.3.4) Miejscowość: Wolica
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261790,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163344,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220178,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163344,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESMA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7392762262
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163344,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74784,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74784,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74784,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESMA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7392762262
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74784,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę ścieżek komunikacyjnych wraz z infrastrukturą podziemną na cmentarzu komunalnym w Małej Nowej Wsi
- Dostawa ze sfinansowaniem w formie leasingu operacyjnego dwóch piaskarek ciągnikowych
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Kętrzynie
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu bus na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A.Świętochowskiego w Gołotczyźnie"
- Zakup samochodu dostawczego dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Swobodzie
- Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup dziewięcioosobowego busa dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Zakup i montaż wyposażenia uzupełniającego dla zadania pn.: Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych - postępowanie 2
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Przemyślu
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.