eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKonserwacja, monitoring i naprawa sieci drenarskiej w roku 2022.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja, monitoring i naprawa sieci drenarskiej w roku 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja, monitoring i naprawa sieci drenarskiej w roku 2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1957701d-040d-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.65 Konserwacja, monitoring i naprawa sieci drenarskiej w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256890/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 57/WZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu urządzeń melioracji wodnych w stanie sprawności technicznej. Usługi będą wykonywanie w granicach administracyjnych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy i swym zakresem obejmują konserwację i naprawę.
Podstawą wszelkich rozliczeń będzie formularz cenowy stanowiący integralną część umowy. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert zawierających ceny jednostkowe tylko dla części pozycji wymienionych w formularzu cenowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo bez konieczności zmiany umowy do:
a) wstrzymania prac przewidzianych do realizacji np. w przypadku anomalii pogodowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
b) zmiany zakładanych ilości jednostek oraz krotności wskazanych w Formularzu cenowym -załącznik nr 1 do umowy.
Termin realizacji zamówienia ustala się na okres 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania środków finansowych.
Prace będą realizowane przez Wykonawcę po otrzymaniu pisemnego zlecenia przekazanego drogą elektroniczną. Prace zanikające będą zgłaszane do odbioru Zamawiającemu przez Wykonawcę natychmiast po ich zakończeniu.
Pracownicy Wykonawcy, wykonujący prace na rzecz Zamawiającego, winni być ubrani w estetyczne ubrania robocze z widocznym logo firmy. Środki transportu, wykorzystywane do wykonywania prac, winny być oznakowane (logo, pełna nazwa i adres firmy).
Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac (dot. m.in. materiału roślinnego oraz ewentualnych uszkodzeń nawierzchni, kabli, rur oraz innych instalacji podziemnych i nadziemnych).
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres wykonywania prac polisy - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych prac.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, tzn. bez przerwy urlopowej, chorobowej.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2022 r. poz. 699 jedn. tekst) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 jedn. tekst).
Wycena prac powinna uwzględniać wszelkie możliwe koszty, w tym:
a) pracy ludzi i sprzętu;
b) zabezpieczenia terenu poprzez właściwe oznakowanie miejsc prowadzenia prac
c) zakupu i transportu materiałów niezbędnych do wykonania prac;
d) obsługę administracyjną i logistyczną;
e) podatki i opłaty urzędowe;
f) koszty uprzątnięcia terenu po wykonaniu poszczególnych prac, załadunku i wywozu zebranych odpadów, opłaty za utylizację / składowanie odpadów;
g) inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania prac
Klauzule społeczne.
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na usługi, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących takie prace jak odmulanie/naprawę/wymianę rur i studni.
4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
Wymagania jakościowe.
1. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać wymagane polskim prawem atesty, certyfikaty i dopuszczenia.
2. Przy wykonywaniu robót należy stosować się do przepisów prawa, przepisów BHP (bezpieczeństwo i higiena pracy), norm i instrukcji producentów i dostawców materiałów budowlanych.
3. Na podstawie Uchwały Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 115/20 z dnia 8 września 2020 r. w sprawie programu ochrony powietrza dla stref w województwie mazowieckim, w których zostały przekroczone poziomy dopuszczalne i docelowe substancji w powietrzu na terenie Województwa Mazowieckiego, Wykonawca zobowiązuje się w ramach wykonywanej umowy do całkowitego wyeliminowania stosowania dmuchaw podczas prowadzonych prac porządkowych.
4. Ogólne wymagania dotyczące prac. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie prac zgodnie z poniższymi zapisami, poleceniami Zamawiającego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane i Prawo wodne.
5. Przedmiotem niniejszego ogólnego opisu przedmiotu zamówienia są wymagania dotyczące wykonania i odbioru prac związanych z wymianą/czyszczeniem rur, wymianą włazów studni, odmuleniem studni i rurociągów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SWZ oraz:
a) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
b) Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34930000-5 - Urządzenia wodne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60428 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60428 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WUSER SYSTEM ELIZA GRAJNER-RUDAŚ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230933233

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60428 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.