Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00250682/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00259050/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji Dni Otwartych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 395-10-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,159550,148fcaa6cabbc829ea502bfaedcdc801.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji Dni Otwartych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c57f3a3b-e514-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206415/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.69 Organizacja Dni Otwartych Funduszy Europejskich w woj. świętokrzyskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Priorytet 11 Pomoc Techniczna EFRR, Działanie 11.01 Pomoc Techniczna EFRR „Działania informacyjno-promocyjne w ramach FEŚ 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250682
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 324286,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji Dni Otwartych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim w 2024 roku - część I zamówienia - wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych.2. Wielkość zamówienia:
1. Paszport turystyczny - 10 000 szt.
2. Torba papierowa - 300 szt.
3. Bezprzewodowe słuchawki nauszne w pudełku z logo - 150 szt.
4. Bezprzewodowa mysz komputerowa - 200 szt.
5. Kubek podróżny z logo - 200 szt.
6. Świeca zapachowa sojowa z nadrukiem - 100 szt.
7. Skakanka z drewnianymi rączkami - 500 szt.
8. Pudełko śniadaniowe, lunchbox - 200 szt.
9. Zestaw kijków do chodzenia, kije trekkingowe - 100 zestawów
10. Zestaw do badmintona - 200 zestawów
11. Zestaw gier 3 w 1 - 100 szt.
12. Mapa świata – zdrapka w tubie z logo - 150 szt.
13. Nasiona w doniczce w opakowaniu z logo - 100 szt.
14. Filiżanka ze spodkiem w opakowaniu prezentowym z logo - 100 szt.
15. Przypinka z flagami Polski i Unii Europejskiej - 1000 szt.
16. Ramki społecznościowe - 5 szt.
17. Chorągiewki papierowe - 1000 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 115320,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji Dni Otwartych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim w 2024 roku - część II zamówienia - zakup biletów wstępu do atrakcji turystycznych oraz współorganizacja eventów w ramach Dni Otwartych Funduszy Europejskich2. Część II zamówienia została podzielona na nw. zadania:
a) Zadanie 1 - zakup biletów wstępu do atrakcji turystycznych,
b) Zadanie 2 - kompleksowa organizacja rajdu rowerowego,
c) Zadanie 3 - współorganizacja pikniku oraz warsztatów ekologicznych w Umianowicach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załączniku nr 1 do SOPZ.
4. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 111610,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji Dni Otwartych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim w 2024 roku - część III zamówienia - organizacja i obsługa koncertu z okazji 20-lecia członkostwa Polski w Unii Europejskiej w ramach XI edycji Dni Otwartych Funduszy Europejskich.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- Obsługę koncertu
- Zapewnienie oprawy artystycznej
- Zaproszenie gości
- Zapewnienie usługi cateringowej
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 97355,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98543,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292863,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98543,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KDK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5262837167
7.3.3) Ulica: Mokotowska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-561
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98543,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143610,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263964,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143610,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KDK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5262837167
7.3.3) Ulica: Mokotowska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-561
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143610,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-12Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmsynergy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7282791624
7.3.3) Ulica: Tuszyńska 67
7.3.4) Miejscowość: Rzgów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część III zamówienia - Gmsynergy Sp. z o.o. sp. j.; ul.Tuszyńska 67, 95-030 Rzgów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-21INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa sprzątania pomieszczeń zajmowanych przez Miejski Urząd Pracy w Kielcach
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa i instalacja infrastruktury informatycznej w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kielce"
- Ochrona i bieżące utrzymanie obiektów
- "Usługi konwojowania wartości pieniężnych będących w dyspozycji ZTM w Kielcach"
- Ochrona obiektów, stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów, przegląd i konserwacja lokalnych systemów alarmowych
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2025 roku
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
- Przeprowadzenie kampanii podsumowującej III edycję Funduszy Norweskich i EOG w Polsce oraz 20- lecie ich działania w Polsce
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.