Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00193113/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk"
Edycja 2021 Etap VII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk"Edycja 2021 Etap VII
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7300c82b-e307-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021496/96/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.47 Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2021 Etap VII. Cz. 1: Borkowska, Czerska , Czerska (fragmient); Cz. nr 2: Beskidzka, Podjazd, Menonitów, Zaroślak
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193113/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 84/BZP-U.510.61.2022/MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 878972 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia:a) Budowa oświetlenia ul. Straszyńskiej, ul. Borkowskiej (fragment),
ul. Czerskiej (fragment) w Gdańsku:
- prace demontażowe i odtworzeniowe;
- ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;
- wykonanie przecisków,
- montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami i wysięgnikami;
- montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
- podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych;
- montaż szafy oświetleniowej;
- zabezpieczenie istniejących sieci;
- odtworzenie elementów zagospodarowania terenu.
b) Budowa oświetlenia ul. Czerskiej (fragment) w Gdańsku:
- prace demontażowe i odtworzeniowe;
- ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;
- wykonanie przecisków;
- montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami i wysięgnikami;
- montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
- podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych, pola
odejściowego w szafce oświetleniowej oraz do istniejących słupów
oświetleniowych;
- doposażenie istniejących szaf oświetleniowych m. in. w aparaturę
przystosowaną do zwiększonej mocy;
- zabezpieczenie istniejących sieci;
- odtworzenie elementów zagospodarowania terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 521384 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Budowa oświetlenia ul. Beskidzkiej w Gdańsku:- prace demontażowe i odtworzeniowe;
- ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;
- wykonanie przecisków;
- montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami;
- montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
- demontaż istniejących słupów i opraw oświetleniowych;
- podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych, pola odejściowego w szafce oświetleniowej oraz do istniejących słupów oświetleniowych;
- doposażenie istniejących szaf oświetleniowych m. in. w aparaturę przystosowaną do zwiększonej mocy;
- zabezpieczenie istniejących sieci;
- odtworzenie elementów zagospodarowania terenu;
- wycinka drzew zgodnie z inwentaryzacją zieleni;
- wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z projektem nasadzeń zastępczych.
b) Budowa oświetlenia ul. Podjazd w Gdańsku:
- prace demontażowe i odtworzeniowe;
- ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;
- wykonanie przecisków;
- montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami;
- montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
- podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych, pola odejściowego w szafce oświetleniowej oraz do istniejących słupów oświetleniowych;
- doposażenie istniejących szaf oświetleniowych m. in. w aparaturę przystosowaną do zwiększonej mocy;
- zabezpieczenie istniejących sieci;
- odtworzenie elementów zagospodarowania terenu;
- wycinka krzewów zgodnie z inwentaryzacją zieleni.
c) Budowa oświetlenia ciągu pieszego Kanału Raduni
od ul. Menonitów do ul. Zaroślak w Gdańsku:
- prace demontażowe i odtworzeniowe;
- ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;
- montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami;
- montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
- podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych, pola odejściowego w szafce oświetleniowej oraz do istniejących słupów oświetleniowych;
- doposażenie istniejących szaf oświetleniowych m. in. w aparaturę przystosowaną do zwiększonej mocy;
- zabezpieczenie istniejących sieci;
- odtworzenie elementów zagospodarowania terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 357588 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599010 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599010 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA PROTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588 239 97 15
7.3.4) Miejscowość: Luzino
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA PROTEL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA PROTEL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599010 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454076,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 869610 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454076,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MHB POLSKA" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581312182
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454076,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa licencji rozszerzających liczbę wspieranych punktów dostępowych dla użytkowników sieci Wi-Fi Eduroam Uniwersytetu Gdańskiego
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 7 - osobowego o napędzie hybrydowym HEV
- Remont przebudowa i termomodernizacja wraz z przebudową infrastruktury przy ul. Przybrzeżnej 24 w Gdańsku "STOP SMOG "
- Dostawa prototypowej instalacji realizującej obieg ORC-VCC (bez turbosprężarki)
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
więcej: Oświetleniowy sprzęt uliczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.