Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00184204/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
- 2023/BZP 00306929/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Morawica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dccbf30-dea0-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Morawica”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dccbf30-dea0-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055686/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Morawica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6605598,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Budowa ul. Folwark w Dyminach, dł. ok. 0,490 km.Zakres prac obejmuje:
„Przebudowa drogi gminnej (ul. Folwark) w m. Dyminy na długości 490,70 m) w polegająca na budowie chodnika dla pieszych, poszerzeniu i wzmocnieniu istniejącej jezdni bitumicznej” w której zakres wchodzi:
- budowa chodnika dla pieszych o szer. 1,80 m przy krawędzi jezdni,
- poszerzenie istniejącej jezdni bitumicznej do szerokości 4,50 m,
- budowa nowej konstrukcji jezdni o szer. 4,5 m na dł. 115,20 m,
- wzmocnienie pobocza o szer. 0,50 m kruszywem kamiennym,
- odmulenie rowu przydrożnego,
Istniejąca jezdnia bitumiczna o szerokości 4,0 m na długości 375,5 m zostanie poszerzona do 4,5 m i wzmocniona warstwami bitumicznymi, wyrównawczą i ścieralną Na końcowym odcinku o długości 115,20 m ze względu na bardzo zły stan techniczny jezdnia bitumiczna zostanie rozebrana. W jej miejsce wybudowana zostanie jezdnia o nowej konstrukcji o szerokości 4,5 m. Przy krawędzi jezdni od strony południowej zostanie wybudowany chodnik dla pieszych o szerokości 1,8 m z kostki betonowej.
Inwestor nie posiada na czas ogłoszenia przetargu potwierdzenia zgłoszenia robót budowlanych na w/w zakres robót. Zgłoszenie zostało złożone w Starostwie Powiatowym w dniu 27.01.2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1798239,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Przebudowa ul. Żwirowej i Koralowej w miejscowości Bilcza, dł. ok. 0,521 kmZakres prac obejmuje:
Obiektem inwestycji jest przebudowa ul. Żwirowej i ul. Koralowej w miejscowości Bilcza. Opracowanie przewiduje wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej w lokalizacjach zgodnych z dokumentacją projektową. Przebudowa jest planowana na odcinku ok. 0,521 km.
Trasa składa się z 2 odcinków prostych, prostopadłych względem siebie.
Zaprojektowana droga posiada przekrój uliczny i składa się z następujących elementów:
▪ jezdni o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej,
▪ pobocza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
▪ zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej
W ramach prac do wykonania jest budowa oświetlenia ulicznego na ul. Żwirowej i ul. Koralowej w miejscowości Bilcza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 2486376,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Przebudowa ul. Szkolnej w Morawicy dł. ok. 0,212 kmZakres prac obejmuje:
Wykonanie remontu drogi gminnej nr 349025T ul. Szkolnej (klasa L) na odcinku ok. 212m od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 766, polegający na wymianie nawierzchni poprzez sfrezowanie istniejących warstw asfaltowych i ułożenie nowej nawierzchni. Projekt zakłada również remont istniejących miejsc postojowych oraz chodników polegający na przebrukowaniu nawierzchni oraz ułożeniu nowych krawężników i obrzeży. W ramach inwestycji zostanie wymienione na nowe istniejące odwonienie liniowe z rusztem żeliwnym. Odwodnienie zostanie odprowadzone poprzez studnię i przykanalik do rowu przy DW 766. Odwodnienie należy wykonać ze spadkiem podłużnym przeciwnym do niwelety jezdni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 1157906,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Przebudowa ul. Szkolnej w Bilczy dł. ok. 0,230 km.Zakres prac obejmuje:
Przebudowę drogi gminnej nr 349039T ul. Szkolnej (klasa L) na odcinku ok. 230 m polegającą na wymianie nawierzchni poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej oraz sfrezowanie istniejących warstw asfaltowych i ułożenie nowej nawierzchni asfaltowej. Projektuje się jezdnię o szerokości 5m z poszerzeniami na łukach. Na odcinku od szkoły do skrzyżowania z DP nr 1363T (ul. Żeromskiego) zaprojektowano jezdnię o szerokości 4,5m w celu uspokojenia ruchu. W miejscu poszerzenia jezdni zostanie wykonana pełna nowa konstrukcja o nawierzchni asfaltowej. Projekt zakłada również remont istniejących miejsc postojowych oraz chodników polegający na przebrukowaniu nawierzchni oraz ułożeniu nowych krawężników i obrzeży. W ramach inwestycji zostanie wymienione na nowe istniejące odwonienie liniowe oraz istniejący przepust. Odwonienie liniowe zostanie włączone studnią do wymienianego przepustu. W ramach inwestycji zaprojektowano 2 wpusty uliczne z przykanalikami do istniejącej kanalizacji deszczowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 1163075,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1187565,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1632825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1187565,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „Fart” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292371141
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty brukarskie: Podwykonawca niezaznany na etapie składania ofert
Roboty elektryczne: Podwykonawca niezaznany na etapie składania ofert
Roboty sanitarne: P.R.I. INŻ-BUD Łukasz Węgliński z siedzibą w m.
Grzymałków ul. Świętokrzyska 104, 26-080 Mniów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1187565,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1557335,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1771200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1557335,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „Fart” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292371141
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty brukarskie: Podwykonawca niezaznany na etapie składania ofert
Roboty elektryczne: Podwykonawca niezaznany na etapie składania ofert
Roboty sanitarne: P.R.I. INŻ-BUD Łukasz Węgliński z siedzibą w m.
Grzymałków ul. Świętokrzyska 104, 26-080 Mniów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1557335,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 964008,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1151280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 964008,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „Fart” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292371141
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty brukarskie: Podwykonawca niezaznany na etapie składania ofert
Roboty elektryczne: Podwykonawca niezaznany na etapie składania ofert
Roboty sanitarne: P.R.I. INŻ-BUD Łukasz Węgliński z siedzibą w m.
Grzymałków ul. Świętokrzyska 104, 26-080 Mniów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 964008,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1077450,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1313025,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1077450,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „Fart” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292371141
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty brukarskie: Podwykonawca niezaznany na etapie składania ofert
Roboty elektryczne: Podwykonawca niezaznany na etapie składania ofert
Roboty sanitarne: P.R.I. INŻ-BUD Łukasz Węgliński z siedzibą w m.
Grzymałków ul. Świętokrzyska 104, 26-080 Mniów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1077450,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Budowa placu zabaw przy zbiorniku w Morawicy
- Sporządzenie dokumentacji projektowej oraz pełnienie w trakcie realizacji robót bud. nadzoru autorskiego na zad. "Informatyzacja Placówek Medycznych Województwa Świętokrzyskiego -II" ("InPlaMed-II")
- "Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy - Część 2: konsultacje kardiologiczne dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
- Budowa zadaszeń boisk wielofunkcyjnych w miejscowości Bilcza i Morawica
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Modernizacja sieci ciepłowniczej oraz sieci ciepłej wody użytkowej i sieci zimnej wody zasilającej Oddział Terapii Uzależnienia od Alkoholu XII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Morawica - część VII
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 350901W Wrzos - Jabłonna
- Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego w związku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowej, na działce nr 756 obręb Linia, gmina Linia
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" wraz z budową pumptracku w Sianowie przy ul. A. Mickiewicza.
- Przebudowa drogi gminnej nr 106007N w miejscowości Majewo na dz. nr 320 i 375 obr. Majewo, Gmina Milejewo
- Rozbudowa biokompostowni w Gminie Dzierzgoń wraz z wyposażeniem
- Budowa magistrali wodociągowej w miejscowości Sułoszowa oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wielmoża
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.