Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00221354/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie kampanii promującej Kopalnię Soli "Wieliczka" - część II - kampania promująca Tężnię Solankową”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przeprowadzenie kampanii promującej Kopalnię Soli "Wieliczka" - część II - kampania promująca Tężnię Solankową”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81d77558-f49c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221354
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/WM/59
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 195000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na przeprowadzeniu kampanii promującej Kopalnię Soli „Wieliczka” – cześć II – kampania wiosenna promująca Tężnię Solankową.
Produkt
Produkt: Tężnia Solankowa Kopalni Soli „Wieliczka”
Grupa docelowa
Charakterystyka grupy docelowej: osoby 25+, rodziny z małymi dziećmi, seniorzy, osoby szukające sposobów na złagodzenie objawów alergii sezonowej, osoby dbające o zdrowie (niezależnie od dochodów); Zasięg: woj. małopolskie, śląskie
Targetowanie
Targetowanie – zgodnie z grupą docelową, obejmujące co najmniej następujące kryteria:
• demograficzne,
• behawioralne,
• intencje zakupowe – w tym m.in. zdrowy tryb życia, aktywne spędzanie wolnego czasu, podróże, turystyka, czas wolny, itp.
• zainteresowania – w tym m.in. zdrowy i aktywny tryb życia, sport, dieta, zwiedzanie (podróże rodzinne, weekendowe, podróże krajowe, city break), itp.
Ruch z kampanii
Ruch z kampanii będzie gromadzony na dedykowanym Landing Page kampanii, wskazanym przez Zamawiającego.
Landing Page zostanie utworzony przez Zamawiającego w ramach serwisu www.kopalnia.pl.
Cel kampanii
Celem kampanii jest poinformowanie osób w określonej grupie docelowej o dobroczynnych właściwościach mikroklimatu Tężni Solankowej przynoszących ulgę cierpiącym z powodu alergii sezonowych (szczególnie w okresie kwitnienia i pylenia roślin), z uwzględnieniem realizacji założeń określonych poniżej:
Opis Format Model opłat Estymowana liczba kliknięć co najmniej: Cena jednostkowa netto Wartość
netto
MMS Baza numerów w grupie docelowej CPC 10 000 kliknięć
Mailing Zgodny ze specyfikacją CPC 2 000 kliknięć
MIX Display Mix formatów display w ramach sieci reklamy mobilnej CPC 8 000 kliknięć
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19926,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUVIC MEDIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272702552
7.3.3) Ulica: ul. Czerska 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19926,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa kotew: część 2 - elementy do kotew stalowych wklejanych"
- Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, realizowana ze środków Funduszu Solidarnościowego
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce w roku 2025 roku
- Dostawa silników SN do zespołów pompowych głównego odwadniania Kopalni Soli "Wieliczka".
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich.
- Zaplanowanie, przeprowadzenie i monitorowanie kampanii reklamowej AirSHOW Radom 2025
- Usługa przeprowadzenia kampanii społecznej adresowanej do pracodawców w zakresie niefinansowych korzyści zatrudnienia osób z niepełnosprawnością
- Zaplanowanie i realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej Dzielnica Wisła w latach 2025-2027
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.