Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00191492/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00203030/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00220334/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-17
- 2023/BZP 00340062/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00340094/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00340118/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00340137/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00539471/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-08
- 2023/BZP 00334384/01 - Wynik z dnia 2023-08-01
- 2023/BZP 00442196/01 - Wynik z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/ozgs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c63d20cd-e025-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086940/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup i dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191492
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/2023/TP/INFR/UZBR/OPBMR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 441759,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.5.) Wartość części: 62022,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 21679,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
4.5.5.) Wartość części: 40460,29 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.5.) Wartość części: 85042,59 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112200-0 - Wykładziny podłogowe
4.5.5.) Wartość części: 52569,07 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 53233,17 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 11057,57 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.5.) Wartość części: 16456,45 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 37145,13 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane
4.5.5.) Wartość części: 5203,25 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6745,92 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 3392,61 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 36679,90 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 1996,46 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 8075,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20851,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26354,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20851,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Olmag Krzysztof Bartnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 958 003 51 25
7.3.3) Ulica: Wejherowska 3
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20851,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52753,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52753,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52753,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52753,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93063,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93063,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93063,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe „SEA” Paweł Bronikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957
7.3.3) Ulica: Norbertańska 3
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93063,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ważnych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33160,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39810,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33160,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FOR LIGHT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272773920
7.3.3) Ulica: Podmiejska 7
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33160,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15395,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18732,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15631,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15631,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14780,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18803,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14780,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWISSPOL LTD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657
7.3.3) Ulica: WILCZA 27
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 50-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14780,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42395,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49330,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42395,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWISSPOL LTD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657
7.3.3) Ulica: WILCZA 27
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 50-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42395,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4669,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4669,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4669,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo el12 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312369557
7.3.3) Ulica: Św. Anny 5
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-117
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4669,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31481,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31484,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31484,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWISSPOL LTD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657
7.3.3) Ulica: WILCZA 27
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 50-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31484,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4474,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4474,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4474,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899 – 24 – 02 – 029
7.3.3) Ulica: Myszkowska 16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4474,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ważnych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
- Zakup i dostawa urządzenia do przetaczania tarcz hamulcowych
- Dostawa sprzętu łączności radiowej (6 zadań częściowych).
- Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Pstrągówce
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2025
- Aranżacja wnętrza - Kujawskie Centrum Szkoleniowe Kół Gospodyń Wiejskich w Guźlinie
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.