eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/ozgs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c63d20cd-e025-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086940/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zakup i dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191492

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/2023/TP/INFR/UZBR/OPBMR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 441759,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.5.5.) Wartość części: 62022,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 21679,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny

4.5.5.) Wartość części: 40460,29 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.5.5.) Wartość części: 85042,59 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112200-0 - Wykładziny podłogowe

4.5.5.) Wartość części: 52569,07 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 53233,17 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 11057,57 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe

4.5.5.) Wartość części: 16456,45 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

4.5.5.) Wartość części: 37145,13 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane

4.5.5.) Wartość części: 5203,25 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6745,92 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 3392,61 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15
oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa
oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze

4.5.5.) Wartość części: 36679,90 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.5.5.) Wartość części: 1996,46 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, źródeł światła, wykładzin dywanowych i PCV, urządzeń warsztatowych z podziałem na 15 (piętnaście) części:
dla część I zamówienia - dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
dla część II zamówienia - dostawa artykułów elektrycznych dla Infrastruktury,
dla część III zamówienia - dostawa artykułów metalowych dla Infrastruktury,
dla część IV zamówienia - dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
dla część V zamówienia - dostawa wykładzin dla Infrastruktury,
dla część VI zamówienia - dostawa urządzeń oświetleniowych i lamp elektrycznych
dla Infrastruktury,
dla część VII zamówienia - dostawa urządzeń warsztatowych dla Infrastruktury,
dla część VIII zamówienia - dostawa mebli dla Infrastruktury,
dla część IX zamówienia - dostawa wentylatorów i klimatyzatorów dla Infrastruktury,
dla część X zamówienia - dostawa wiaty drewnianej dla Infrastruktury,
dla część XI zamówienia - dostawa lamp i opraw oświetleniowych dla Infrastruktury,
dla część XII zamówienia - dostawa baterii i środka do zabezpieczenia gwintów
dla Służby Uzbrojenia,
dla część XIII zamówienia - dostawa wycieraczek chodnikowych dla Infrastruktury,
dla część XIV zamówienia - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego dla Infrastruktury,
dla część XV zamówienia - dostawa baterii dla Służby OPBMR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0 – Materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa ,
31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria,
44500000-5 – Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny,
44112200-0 – Wykładziny podłogowe,
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
43800000-1 – Urządzenia warsztatowe,
39200000-4 – Wyposażenie domowe /lustra, zegary/,
39717000-1 – Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
34928210-3 – Wiaty drewniane,
31520000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe,
31440000-2 – Baterie,
39500000-7 – Wyroby włókiennicze,
39812000-7 – Pasty i kremy,
16160000-4 – Różny sprzęt ogrodniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.15 oraz nr 5.1 – 5.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 8075,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20851,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26354,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20851,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Olmag Krzysztof Bartnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 958 003 51 25

7.3.3) Ulica: Wejherowska 3

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20851,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52753,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52753,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52753,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52753,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93063,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93063,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93063,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe „SEA” Paweł Bronikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957

7.3.3) Ulica: Norbertańska 3

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93063,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ważnych ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33160,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39810,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33160,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FOR LIGHT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272773920

7.3.3) Ulica: Podmiejska 7

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33160,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15395,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18732,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15631,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15631,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14780,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18803,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14780,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWISSPOL LTD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657

7.3.3) Ulica: WILCZA 27

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-429

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14780,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42395,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49330,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42395,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWISSPOL LTD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657

7.3.3) Ulica: WILCZA 27

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-429

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42395,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4669,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4669,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4669,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo el12 Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312369557

7.3.3) Ulica: Św. Anny 5

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-117

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4669,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31481,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31484,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31484,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWISSPOL LTD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657

7.3.3) Ulica: WILCZA 27

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-429

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31484,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4474,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4474,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4474,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899 – 24 – 02 – 029

7.3.3) Ulica: Myszkowska 16

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-019

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4474,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ważnych ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.