Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00220322/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
- 2023/BZP 00232779/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00234858/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usług szkoleniowych w projekcie edukacyjnym „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677-23-37
1.5.8.) Numer faksu: 84 639-30-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług szkoleniowych w projekcie edukacyjnym „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e95b6430-f48d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Realizacja szkoleń i kursów w projekcie "Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.19.2023.MT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 131000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie usług szkoleniowych w 2023 roku w szkołach objętych wsparciem w projekcie: „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. Celem głównym projektu jest podniesienie efektywności, jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto Zamość, tj. dla:a) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2
b) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 4
c) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 5.
2. Zamówienie udzielane jest w podziale na 4 części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub większą liczbę części.
Część 1: Obsługa kas fiskalnych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący każdej części zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ i stanowić będzie załącznik do umowy, po jej zawarciu.
4. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, do zapewnienia, by przy realizacji zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
6. Miejsce świadczenia usługi: województwo lubelskie, Polska:
Część 1:
Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 4, ul. Piłsudskiego 65, 22-400 Zamość
Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 5, ul. Szczebrzeska 102, 22-400 Zamość
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 31000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie usług szkoleniowych w 2023 roku w szkołach objętych wsparciem w projekcie: „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. Celem głównym projektu jest podniesienie efektywności, jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto Zamość, tj. dla:a) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2
b) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 4
c) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 5.
2. Zamówienie udzielane jest w podziale na 4 części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub większą liczbę części.
Część 2: Szkolenie: Samochodowe magistrale wymiany danych (ze wskazaniem dla M.12) – dla uczniów i nauczycieli
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący każdej części zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ i stanowić będzie załącznik do umowy, po jej zawarciu.
4. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, do zapewnienia, by przy realizacji zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
6.Miejsce świadczenia usługi: województwo lubelskie, Polska:
Część 2: Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2, ul. Szczebrzeska 41, 22-400 Zamość
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie usług szkoleniowych w 2023 roku w szkołach objętych wsparciem w projekcie: „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. Celem głównym projektu jest podniesienie efektywności, jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto Zamość, tj. dla:a) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2
b) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 4
c) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 5.
2.Zamówienie udzielane jest w podziale na 4 części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub większą liczbę części.
Część 3: Szkolenie: Diagnostyka układów klimatyzacji w pojazdach samochodowych (ze wskazaniem dla M.18) – dla uczniów i nauczycieli
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący każdej części zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ i stanowić będzie załącznik do umowy, po jej zawarciu.
4. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, do zapewnienia, by przy realizacji zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
6. Miejsce świadczenia usługi: województwo lubelskie, Polska:
Część 3: Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2, ul. Szczebrzeska 41, 22-400 Zamość
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie usług szkoleniowych w 2023 roku w szkołach objętych wsparciem w projekcie: „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. Celem głównym projektu jest podniesienie efektywności, jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto Zamość, tj. dla:a) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2
b) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 4
c) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 5.
2. Zamówienie udzielane jest w podziale na 4 części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub większą liczbę części.
Część 4: Szkolenie Kuchnia molekularna
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący każdej części zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ i stanowić będzie załącznik do umowy, po jej zawarciu.
4. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, do zapewnienia, by przy realizacji zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
6. Miejsce świadczenia usługi: województwo lubelskie, Polska:
Część 4: Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2, ul. Szczebrzeska 41, 22-400 Zamość
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Część 1 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl której Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 15 czerwca 2023 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszą ofertę na Część 1 zamówienia złożonej przez Wykonawcę: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz, ul. Emilii Plater 1a/53, 05-500 Piaseczno.
W dniu 20 czerwca 2023 r. ww. Wykonawca złożył Zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej pismo, w którym oświadczył, że rezygnuje z realizacji przedmiotu zamówienia objętego Częścią 1 zamówienia z powodu zbyt krótkiego terminu realizacji szkolenia.
Przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych składa się z dwóch okoliczności, których łączne wystąpienie skutkuje koniecznością zastosowania tego przepisu. Po pierwsze musi to być wada niemożliwa do usunięcia w aktualnym stanie postępowania o udzielenie zamówienia. Po drugie wada ta musi skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Chodzi więc o nieusuwalne wady, których nie można konwalidować w celu zawarcia ważnej umowy.
Zgodnie z treści pkt 4.1. SWZ oraz wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącymi Załącznik nr 8 do SWZ dla Część 1 zamówienia, realizacja usługi polegająca na przeprowadzeniu kursu była określona następująco: „od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.”
W niniejszym postępowaniu wyznaczenie w dokumentach zamówienia na Część 1 zamówienia konkretnej daty wykonania umowy skutkuje w chwili obecnej niemożnością wykonania umowy przez Wykonawców w zadeklarowanym terminie. Przyjąć należy, że zawarcia umowy w kształcie przyjętym w toku postępowania oznacza zawarcie umowy o świadczenie niemożliwe. Zgodnie z art. 387 § 1 Kodeksu cywilnego umowa o świadczenie niemożliwe jest nieważna.
Zamawiający nie może po otwarciu ofert konwalidować wady poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia z uwagi na brak odpowiedniej przesłanki do zmiany umowy zawartej w projektowanych postanowieniach umownych i w przepisach ustawy Pzp.
W kontekście powyższych rozważań ogromne znaczenie ma fakt, że przepis art. 223 ust.1 ustawy Pzp uznaje za niedopuszczalne prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem ust. 2 i art. 187, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
Próba zawarcia umowy ze zmienioną datą realizacji zamówienia stanowić będzie naruszenie zasady uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców wyrażonej w art. 17 pkt 2 ustawy Pzp. Uznać bowiem należy, że gdyby Zamawiający wyznaczył dłuższy termin realizacji zamówienia niż określony w specyfikacji warunków zamówienia, wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy. Wprowadzenie do umowy zmienionego terminu doprowadziłaby do uprzywilejowania jednego z Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu, bowiem wiedza o możliwości przesunięcia terminu wykonania zamówienia mogłaby wpłynąć na treść oraz liczbę złożonych ofert.
Wobec powyższego brak jest mającej oparcie w przepisach prawa możliwości ustalenia nowego terminu wykonania umowy na obecnym etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a wadliwy opis terminu wykonania przedmiotu zamówienia nie jest możliwy do poprawienia, Wobec tego powstała wada nie jest możliwa do usunięcia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75440,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Część 2 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 259 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl którego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W dniu 17 maja 2023 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2023/BZP 00220322/01.
Zgodnie z art. 280 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zapewnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71 bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do Specyfikacji warunków zamówienia.
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 2 czerwca 2023 r. do godz. 09:00
zostały złożone trzy oferty na Część 2 zamówienia następujących Wykonawców:
1) Akademia Praktycznych Umiejętności Włodzimierza Kozłowskiego, ul. Trojanowska 53
96 - 500 Sochaczew,
2) Centrum Szkolenia Motoryzacji, „Autoelektronika Kędzia", ul. Ustrzycka 1, 61-324 Poznań,
3) Centrum Kształcenia Radiis M. Pierzgalska, M. Kądziołka S.C., ul. Zwycięstwa 14/69, 44-100 Gliwice.
Oferty wszystkich Wykonawców zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień, w myśl którego Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wobec braku innych ofert na tę część zamówienia, uzasadnione jest unieważnienie postępowania na podstawie art. art. 255 pkt 2 w zw. z art. 259 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Część 3 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 259 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl którego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W dniu 17 maja 2023 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2023/BZP 00220322/01.
Zgodnie z art. 280 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zapewnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71 bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do Specyfikacji warunków zamówienia.
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 2 czerwca 2023 r. do godz. 09:00
została złożona jedna oferty na Część 3 zamówienia Wykonawcy: Firma Usługowo- Handlowa Grzegorz Góral, ul. Pasteura 14, 37-700 Przemyśl.
Oferta tego Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień, w myśl którego Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wobec braku innych ofert na tą część zamówienia, uzasadnione jest unieważnienie postępowania na podstawie art. art. 255 pkt 2 w zw. z art. 259 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wiedza Umiejętność Rozwój
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382151120
7.3.3) Ulica: ul. Węgierska 41
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) część dotycząca organizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 13.10.2023 r.,
b) przedłożenie rozliczenia z wykonanego zadania: do dnia 31.10.2023 r.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa odczynników do badania moczu wraz z dzierżawą podstawowego systemu analizy moczu i analizatora zastępczego
- ZRĘBKOWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI O KODZIE 20 02 01 W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW W 2025 ROKU
- Usługi wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie działania 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ZAMOŚĆ
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 3220L Stary Zamość - Krzak w miejscowości Nowa Wieś i Stary Zamość
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych powiatu zamojskiego w roku 2025
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Choroby wewnętrzne i pielęgniarstwo internistyczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- "Usługa kompleksowej org. i przeprowadzenia dwudniowego seminarium połączonego z wizytą studyjną nt. deinstytucjonalizacji i rozwoju usług społ. w pieczy zastępczej oraz rozwoju więzi rodzinnych".
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" - IV postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.