Og³oszenie z dnia 2022-08-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00345436/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-13
- 2022/BZP 00343861/01 - Wynik z dnia 2022-09-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Dostarczenie danych pozyskanych w wyniku lotniczego skanowania laserowego (ALS) obszaru Puszczy Bia³owieskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Badawczy Le¶nictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115832
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Braci Le¶nej 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Raszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.gutman@ibles.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ibles.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Instytut badawczy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozosta³ych nauk przyrodniczych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczenie danych pozyskanych w wyniku lotniczego skanowania laserowego (ALS) obszaru Puszczy Bia³owieskiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-211b42c9-1d5a-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00306770
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00219828/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Dostarczenie danych pozyskanych w wyniku lotniczego skanowania laserowego (ALS) obszaru Puszczy Bia³owieskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.ibles.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ibles.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów elektronicznych (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za pomoc± poczty elektronicznej, email: m.gutman@ibles.waw.pl
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Badawczy Le¶nictwa w Sêkocinie Stary, ul. Braci Le¶nej 3, 05-090
Raszyn, nr tel. 22 7150 300, adres e-mail: ibl@ibles.waw.pl;
• w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony
Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres Instytut Badawczy Le¶nictwa w
Sêkocinie Stary, ul. Braci Le¶nej 3, 05-090 Raszyn z dopiskiem IOD, poczt± elektroniczn± na adres
email: iod@ibles.waw.pl lub pod numerem telefonu 22 7150607;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu
prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzieleni zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników.
− na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art.17 ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP39-229008
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie danych pozyskanych w wyniku lotniczego skanowania laserowego obszaru Puszczy Bia³owieskiej zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi±cym Za³±cznik nr 1 oraz obszarem nalotu stanowi±cym Za³±cznik nr 1a do SWZ ZP39-229008 w ramach projektu pt.: „Ocena i monitoring zmian stanu ró¿norodno¶ci biologicznej w Puszczy Bia³owieskiej na podstawie wybranych elementów przyrodniczych – kontynuacja”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71355100-2 - Us³ugi fotogrametryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
• cena (zaproponowana w Formularzu oferty) - waga 60%, maks. liczba punktów: 60.
• okres gwarancji (zadeklarowany w Formularzu Ofertowym) – waga 10%, maks. liczba punktów: 10;
• jako¶æ wykonania Przedmiotu zamówienia w zakresie pozyskania chmury punktów w wiêkszej gêsto¶ci próbkowania – waga 20%, maks. liczba punktów: 20;
• jako¶æ wykonania Przedmiotu zamówienia w zakresie wiêkszego pokrycia poprzecznego zdjêæ – waga 10%, maks. liczba punktów: 10.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Pozyskanie chmury punktów w wiêkszej gêsto¶ci próbkowania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiêkszenia pokrycia poprzecznego zdjêæ
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± bêdzie wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibê lub miejsce zamieszkania.
2. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej je¿eli:
2.1. Wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, zgodnie z ustaw± z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo Lotnicze (tj.: Dz. U. z 2022 r., poz. 1235) oraz aktów wykonawczych, w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem, tj. do wykonywania us³ug lotniczych w zakresie fotogrametrii.
Na potwierdzenie spe³nienia powy¿szych wymagañ Wykonawca do³±czy do Formularza ofertowego Certyfikat us³ug lotniczych (AWC w kategorii AW4) wraz ze specyfikacj±, wydany przez Prezesa Urzêdu Lotnictwa Cywilnego uprawniaj±cy do wykonywania us³ug lotniczych w zakresie fotogrametrii.
2.2. Wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 zamówienia, ka¿de o warto¶ci co najmniej 170000 z³ netto z których, ka¿de dotyczy³o pozyskania i przetworzenia danych ALS o zakresie: pozyskanie oraz klasyfikacja chmury punktów ALS; wykonanie przetworzeñ danych ALS do postaci Numerycznego Modelu Terenu (NMT) oraz Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu (NMPT); pozyskanie wysokorozdzielczych zdjêæ lotniczych (CIR, RGB), przetworzenie zobrazowañ lotniczych do postaci ortofotomapy. Ponadto, zrealizowane zamówienia powinny dotyczyæ obszaru o powierzchni co najmniej 50000 ha, potwierdzone za³±czonymi dokumentami (referencje) za¶wiadczaj±cymi, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie.
Na potwierdzenie spe³nienia powy¿szych wymagañ Wykonawca, do³±czy do Formularza ofertowego Wykaz us³ug (Za³±cznik nr 6 do SWZ) zrealizowanych zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego (w przypadku, gdy okre¶lone prace s± czê¶ci± wiêkszych zamówieñ dotycz±cych szerszego zakresu prac, nale¿y podaæ bud¿et dotycz±cy wymaganego asortymentu prac i tylko te prace nale¿y wymieniæ) wraz z za³±czonymi dokumentami (referencje) potwierdzaj±cymi, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie
2.3. Zapewni w sk³adzie zespo³u wyznaczonego do wykonania niniejszego zamówienia udzia³ co najmniej jednej osoby z wykszta³ceniem wy¿szym lub ¶rednim w dziedzinie geodezji i kartografii, posiadaj±cej minimum 3 letnie do¶wiadczenie w pozyskiwaniu i przetwarzaniu danych lotniczego skanowania laserowego w charakterze konsultanta wiod±cego lub zadaniowego w co najmniej 2 projektach, posiadaj±cej uprawnienia z zakresu fotogrametrii i teledetekcji zgodnie z art. 43 pkt 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. 2021 poz. 1990) oraz biegle pos³uguj±c± siê jêzykiem polskim w mowie i pi¶mie.
Na potwierdzenie spe³nienia powy¿szych wymagañ Wykonawca do³±czy do Formularza ofertowego, Wykaz osób które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ) oraz O¶wiadczenie o posiadaniu uprawnieñ przez osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z Za³±cznikiem nr 7a do SWZ)
2.4. O¶wiadczy, ¿e bêdzie dysponowa³ odpowiednim potencja³em technicznym umo¿liwiaj±cym wykonanie zamówienia, a w szczególno¶ci infrastruktur± umo¿liwiaj±c± pozyskanie i przetworzenie pozyskanych danych teledetekcyjnych do formatu opisanego w OPZ, w szczególno¶ci:
• 1 samolotem umo¿liwiaj±cy zamontowanie lotniczego skanera laserowego (ALS),
• 1 lotniczym skanerem laserowym (ALS) pracuj±cy w trybie fali ci±g³ej (full waveform)
Na potwierdzenie spe³nienia powy¿szych wymagañ Wykonawca do³±czy do Formularza ofertowego, Wykaz sprzêtu wraz z jego raportami kalibracyjnymi, z którego bêdzie korzysta³ przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania nim (zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SWZ).
2.5. W przypadku sk³adania Oferty przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia warunek powinien spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu innych podmiotów, to co najmniej jeden z nich powinien samodzielnie spe³niæ warunek.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy – do³±czenia do Formularza oferty (Za³±cznik nr 2 do SWZ):
1. Certyfikatu us³ug lotniczych (AWC w kategorii AW4) wraz ze specyfikacj±, wydanego przez Prezesa Urzêdu Lotnictwa Cywilnego uprawniaj±cego do wykonywania us³ug lotniczych w zakresie fotogrametrii - przekazuje siê jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy - po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej.
2. Wype³nionego Wykazu us³ug, stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do niniejszej SWZ, z którego wynikaæ bêdzie, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 zamówienia, ka¿de o warto¶ci co najmniej 170 000 z³ netto z których, ka¿de dotyczy³o pozyskania i przetworzenia danych ALS o zakresie: pozyskanie oraz klasyfikacja chmury punktów ALS; wykonanie przetworzeñ danych ALS do postaci Numerycznego Modelu Terenu (NMT) oraz Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu (NMPT); pozyskanie wysokorozdzielczych zdjêæ lotniczych (CIR, RGB), przetworzenie zobrazowañ lotniczych do postaci ortofotomapy. Ponadto, zrealizowane zamówienia powinny dotyczyæ obszaru o powierzchni co najmniej 50 000 ha, potwierdzone za³±czonymi dokumentami (referencje) za¶wiadczaj±cymi, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie.
3. Do Wykazu wykonanych us³ug Wykonawca za³±cza (razem z ofert±) dowody potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi wykazane w Za³±czniku nr 6 do SWZ, potwierdzaj±ce spe³nienie przez Wykonawcê warunków udzia³u w niniejszym postepowaniu zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
4. Wype³nionego Wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Rozdziale VII pkt 2.4.3. SWZ oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ).
5. Do Wykazu osób Wykonawca za³±cza (razem z ofert±) wype³nione O¶wiadczenie o posiadaniu uprawnieñ przez osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z Za³±cznikiem nr 7a do SWZ)
6. Wype³nionego Wykazu sprzêtu zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Rozdziale VII pkt 2.4.4. SWZ wraz z raportami kalibracyjnymi sprzêtu, z którego bêdzie korzysta³ przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania nim (zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wadium w wysoko¶ci 2 500,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych);2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Citi Handlowy Nr 16 1030 1061 0000 0000 00788 945 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu ZP 39-229008 – dotyczy „ALS”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
5. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej – dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty;
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w punkcie 2. lit. b) - d), wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
8. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. W przypadku sk³adania Oferty przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu powinien spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie.
5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ePUAP:/IBLSekocinStary/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-02 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-01
INNE PRZETARGI RASZYN
wiêcej: przetargi RASZYN »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.