Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00245956/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
- 2024/BZP 00266964/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowalne na budynku Urzędu Gminy w Gorzkowicach w tym poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-350
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446818006
1.5.8.) Numer faksu: 446818006
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorzkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorzkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-831c736d-e21e-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty budowalne na budynku Urzędu Gminy w Gorzkowicach w tym poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-831c736d-e21e-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580328/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Roboty budowalne na budynku Urzędu Gminy w Gorzkowicach w tym poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245956
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 340505,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie zapewnienia dostępności architektonicznej obiektu Urzędu Gminy w Gorzkowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „ Roboty budowalne na budynku Urzędu Gminy w Gorzkowicach w tym poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.”
4.2. Zakres robót obejmuje między innymi:
- budowę pochylni dla niepełnosprawnych wraz z wyminą nawierzchni schodów zewnętrznych,
- dostosowanie łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- utwardzenia i oznakowanie miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych,
- wykonania oznakowania krawędzi stopni schodów wewnętrznych i zewnętrznych,
- montaż systemu przywoływania,
- zakup i montaż pętli indukcyjnej,
-wymiana poręczy i barierek przy schodach zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wyminą nawierzchni na schodach zewnętrznych,
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
• organizację i zagospodarowanie placu budowy;
• oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
• zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą;
• po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Odpady budowlane, które mogą zostać poddane odzyskowi, w szczególności stolarka drzwiowa ,barierki, poręcze itp., Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, chyba że Zamawiający postanowi inaczej.
Zakres prac objętym dokumentacją należy przeprowadzić bez wyłączenia obiektu z użytkowania, z gwarancją zapewnienia ciągłości świadczenia usług publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenie robót poza godzinami urzędowania tj.:
- max. trzy soboty w godzinach od 8.00 do 20.00
- max. pięć dni powszednich do godziny 20.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361521,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447472,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361521,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowo – Budowalna JANTEX Janusz Sierszeń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7721573238
7.3.3) Ulica: z siedzibą Bogumiłowice 51
7.3.4) Miejscowość: Sulmierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 98-338
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma usługowo-budowlana "JANTEX" Janusz Sierszeń
jakie przetargi wygrała firma
Firma usługowo-budowlana "JANTEX" Janusz Sierszeń
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361521,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.