Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych i wystawienniczych w obiektach MHK, stałe utrzymanie czystości na terenach przyległych do budynków Muzeum oraz wykonanie dodatkowych czynności porządkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382698540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Główny 35
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-011
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeumkrakowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumkrakowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8a0519e-387f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych i wystawienniczych w obiektach MHK, stałe utrzymanie czystości na terenach przyległych do budynków Muzeum oraz wykonanie dodatkowych czynności porządkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8a0519e-387f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005442/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych i wystawienniczych w obiektach MHK, stałe utrzymanie czystości na terenach przyległych do budynków MHK oraz wykonanie dodatkowych czynności porządkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257669/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamaw.w 2020 r. przeprowadził postęp. o udzielenie zam. publicz. w trybie przetargu nieogran. Przedm. zamów była usługa sprzątania,29.06.2020 r. zawarł umowę z wykonawcą. Wartość szac. zamów. wynosiła 2967884,28 zł w tym zamów podstaw. 1978589,52 zł i wartość zamów. uzupeł. 989294,76 zł. Zamów uzupeł. nie przekracza 100% wartości zamów. podst, polega na powtórz tego samego rodzaju usług,jest udzielone w okres 3 lat od udziel zamów. podst. dotychczasowemu wykon, możliwość udziel zamów. uzupeł.. została przewidziana w ogłosz o zamów dla zamów. podst. i SIWZ i jest zgodna z przedm. zamów, wartość zamów. uzupeł została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamów podst. Spełnione są przesłanki z art. 214 ust. 1 pkt. 7 pzp W dniu 30.06.2021 r. Zamaw. zawarł umowę z dotychczasowym wykonawcą po postęp. w trybie z wolnej ręki kwota 389 545,39 zł.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-24/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 456181,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Zamawiającego w
obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w Krakowie polegających w szczególności
na:1) stałym utrzymaniu czystości powierzchni biurowych wraz z pomieszczeniami
przynależnymi (tj. pomieszczenia magazynowe, pomieszczenia socjalne w tym kuchenne,
sanitariaty, korytarze i ciągi komunikacyjne) w obiektach Muzeum Historycznego Miasta
Krakowa w Krakowie;2) stałym utrzymaniu czystości na terenie zewnętrznym przyległym do
obiektów Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w Krakowie, zgodnie z treścią Załącznika nr 3
do OPZ, pkt 3;3) stałym utrzymaniu czystości powierzchni wystawienniczych wraz z
pomieszczeniami przynależnymi (tj. zaplecze ekspozycji, stanowiska kasowe i ochrony, sklepiki
muzealne, magazyny, sanitariaty, korytarze i ciągi komunikacyjne) w obiektach Muzeum
Historycznego Miasta Krakowa;4) pełnieniu serwisu dziennego oraz serwisu dyżurnego w
obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa;5) świadczeniu dodatkowych czynnościach
porządkowych na pisemne zlecenie w obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.
Zestawienie obiektów, wielkość i rodzaj powierzchni objętej usługą oraz charakterystykę
obiektów objętych przedmiotem zamówienia przedstawiają: Załącznik nr 1 do OPZ „Wykaz
powierzchni objętej przedmiotem zamówienia” oraz Załącznik nr 2 do OPZ „Charakterystyka
oddziałów MHK”. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, wielkości oraz zakresu
zamówienia zawiera załącznik 1 do Zaproszenia (Opis przedmiotu zamówienia) wraz z
załącznikami do OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90911100-7 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550189,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550181,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550189,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel System Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971613637
7.3.3) Ulica: ul. Ślężna 118
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-111
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550189,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie remontu chodnika ul. Lipińskiego 22, remontu nawierzchni drogi wewn., miejsc postojowych, wymiany krawężników ul. Grota Roweckiego 31 - Mienie
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
- Letnie utrzymanie terenów komunalnych w Gminie Jedlina-Zdrój
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- Letnie utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Strzelce Opolskie
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.