Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00237405/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00245572/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
- 2021/BZP 00251452/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
- 2022/BZP 00002063/01 - Wynik z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń laboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-054/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń laboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-054/20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-390e07b9-30b4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004574/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.34 Dostawa urządzeń laboratoryjnych w podziale na pakiety
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237405/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-054/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 55111,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - Wytrząsarka z inkubatorem (1 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 1 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38436000-0 - Wstrząsarki i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 4700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - Naczynie Dewara (1 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 2 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 11869,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 - Lampa bakteriobójcza UV bezpośredniego działania (4 szt.),Lampa bakteriobójcza UV przepływowa (2 szt.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 3 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31515000-9 - Lampy ultrafioletowe
4.5.5.) Wartość części: 5234,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 - Wirówka z wyposażeniem (1 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 4 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 3992,45 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 - Miniwytrząsarka laboratoryjna (1 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 5 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42931110-5 - Wirówki podłogowe
4.5.5.) Wartość części: 690 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 - Wirówka z wyposażeniem (1 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 6 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 5250,51 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 - Waga precyzyjna (1 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 7 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne
4.5.5.) Wartość części: 1894,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 - Wytrząsarka (1 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 8 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38436000-0 - Wstrząsarki i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 5515,23 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9 - Miniwytrząsarka (1 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 9 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42931110-5 - Wirówki podłogowe
4.5.5.) Wartość części: 869,30 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10 - Wirówka (1 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 10 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42931110-5 - Wirówki podłogowe
4.5.5.) Wartość części: 650 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11 - Łuskarka do lodu (1 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 11 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 5295,60 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12 - Wirówko – worteks z wyposażeniem (1 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 12 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38436100-1 - Wstrząsarki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 1931,10 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13 - Wstrząsarka typu worteks (3 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 13 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38436100-1 - Wstrząsarki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 2088 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14 - Wstrząsaka do płytek mikrolitrowych (1 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 14 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.14 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38436100-1 - Wstrząsarki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 1580,14 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 15 - Wirówka (1 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie zamówienia, zwanego dalej Pakietem 15 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42931110-5 - Wirówki podłogowe
4.5.5.) Wartość części: 3550 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5076 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5076 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5076 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRG MedTek Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210527727
7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-661
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5076 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11556 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17416,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11556 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOLSKI JACEK WOLSKI TW DEALER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381033300
7.3.3) Ulica: ul. Hallera nr 6
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11556 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4311,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4752 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4311,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010276552
7.3.3) Ulica: ul. Aleje Jerozolimskie nr 212
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4311,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5508 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5508 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5508 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-BIOTECH – M. ZEMANEK- ZBOCH, Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942939460
7.3.3) Ulica: ul. Strzegomska nr 260A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-432
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5508 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu wynosi 10.762,50 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia – 6.513,59 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10762,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10762,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu schładzającego solankę
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Dostawa sprzętu medycznego
więcej: Lampy ultrafioletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.