eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa sprzętu w zakresie wyposażenia Banku Mleka Kobiecego II.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu w zakresie wyposażenia Banku Mleka Kobiecego II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szopena 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu w zakresie wyposażenia Banku Mleka Kobiecego II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afa0cc9e-408d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004570/44/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.51 Dostawa sprzętu w zakresie wyposażenia Banku Mleka Kobiecego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261288/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.16-AM.2021, Postępowanie nr 85

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w zakresie wyposażenia Banku Mleka Kobiecego II: analizatora składu mleka wraz z sonikatorem.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie parametrów wymaganych dla części nr 1 (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach: analizator składu mleka wraz z sonikatorem – 1 szt. opisanych w Załącznikach nr 1 i 2 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38434530-0 - Analizatory mleka

4.5.5.) Wartość części: 207317,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w zakresie wyposażenia Banku Mleka Kobiecego II: chłodziarko-zamrażarki laboratoryjnej i szafy mroźnej z czujnikiem temperatury przeznaczone do przechowywania i schładzania preparatów laboratoryjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie parametrów wymaganych dla części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 2 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach:
chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna i szafa mroźna z czujnikiem temperatury przeznaczone do przechowywania i schładzania preparatów laboratoryjnych – 1 kpl., opisanych w Załącznikach nr 1 i 2 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38434530-0 - Analizatory mleka

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

4.5.5.) Wartość części: 7967,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w zakresie wyposażenia Banku Mleka Kobiecego II: podgrzewacza do butelek / strzykawek przeznaczonego do podgrzewania prób w suchej atmosferze przy zachowaniu wymaganych reżimów temperaturowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie parametrów wymaganych dla części nr 3 (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 3 (Załącznik nr 2 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach:
podgrzewacz do butelek / strzykawek przeznaczony do podgrzewania prób w suchej atmosferze przy zachowaniu wymaganych reżimów temperaturowych – 4 szt., opisanych w Załącznikach nr 1 i 2 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38434530-0 - Analizatory mleka

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33186200-9 - Urządzenia do ogrzewania krwi i płynów

4.5.5.) Wartość części: 13200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255992,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255992,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255992,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANLAB Danuta Katryńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852047455

7.3.3) Ulica: Ul. Handlowa 6A

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255992,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-08

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19003,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19003,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19003,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANLAB Danuta Katryńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852047455

7.3.3) Ulica: Ul. Handlowa 6A

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19003,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-08

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w Części nr 3 zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 16 236,00 zł brutto. Do Części nr 3 wpłynęła wyłącznie jedna oferta Wykonawcy DANLAB Danuta Katryńska, Ul. Handlowa 6A,
15-399 Białystok (Oferta nr 1), który zaoferował cenę 16 236,00 zł brutto. Podczas sprawdzania oferty pod względem formalno-prawnym stwierdzono, że Wykonawca winien zostać zawiadomiony o poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej popełnionej na Formularzu cenowo-ofertowym do Części nr 3 – Załączniku nr 2 do SWZ polegającej na poprawieniu w poz. 1 wartości brutto zł z 14 760,00 zł na 59 040,00 zł, co w konsekwencji wpłynęło na zmianę ceny oferty z 16 236,00 zł na 60 516,00 zł. W związku z tym cena oferty najkorzystniejszej jest wyższa od kwoty zamierzonej o 44 280,00 zł brutto tj. o 272,73%.
Oferta Wykonawcy DANLAB Danuta Katryńska, Ul. Handlowa 6A, 15-399 Białystok pod względem formalno – prawnym i merytorycznym jest zgodna z wymaganiami i opisem zawartym w SWZ oraz przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny brutto i okresu gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach. Jest to jedyna oferta jaka została złożona do przedmiotowej Części.
Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w związku z uzyskanym dofinansowaniem do zakupu sprzętu w zakresie wyposażenia Banku Mleka Kobiecego w ramach programu polityki zdrowotnej służącego wykonaniu programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za Życiem” na lata 2017-2021.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zamierzonej na sfinansowanie zamówienia w Części nr 3 do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.