Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00271074/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli i krzeseł biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 52 32 400
1.5.8.) Numer faksu: (89) 52 72 049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.bucwilo@uw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://olsztyn-uw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli i krzeseł biurowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad4fa113-1002-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067441/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa mebli i krzeseł biurowych - Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w związku z realizacją projektu nr 7/14-2022/OG-FAMI „Informacja-integracja" współfinansowanego z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271074
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO-IV.272.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 236121,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76121,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ I – dostawa mebli biurowych.2. Wykaz mebli biurowych objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
3. Szczegółowy opis mebli biurowych objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
4. Opisy znajdujące się w załączniku nr 4 do SWZ zawierają minimalne wymagania co oznacza, że wykonawca może zaoferować produkty charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi lub użytkowymi.
5. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SWZ.
6. Zamawiający wymaga, aby meble biurowe wchodzące w skład CZĘŚCI I zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę i detale.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Montaż produktów będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją, tj. m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, a także na wniesieniu i uprzątnięciu miejsca dostawy. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu oraz montażu produktów ponosi wykonawca.
8. Dostawa i montaż produktów nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy.
9. Dostawa i montaż produktów nastąpi w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, w pomieszczeniach nr 3 i 4.
10. Zamawiający wskazując w SWZ w ramach opisu przedmiotu zamówienia normy, aprobaty oraz specyfikacje techniczne, dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do tam opisanych.
11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy oraz obowiązującymi przepisami, w tym z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 64181,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ II – dostawa krzeseł i foteli biurowych.2. Wykaz krzeseł i foteli biurowych objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ. Szczegółowy opis krzeseł i foteli biurowych objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
3. Opisy znajdujące się w załączniku nr 5 do SWZ zawierają minimalne wymagania co oznacza, że wykonawca może zaoferować produkty charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi lub użytkowymi.
4. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SWZ.
5. Zamawiający wymaga, aby krzesła i fotele biurowe wchodzące w skład CZĘŚCI II zamówienia pochodziły odpowiednio z jednej kolekcji, tj. posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę i detale.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Montaż produktów będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją, tj. m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, a także na wniesieniu i uprzątnięciu miejsca dostawy. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu oraz montażu produktów ponosi wykonawca.
7. Dostawa i montaż produktów nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy.
8. Dostawa i montaż produktów nastąpi w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, w pomieszczeniach nr 3 i 4.
9. Zamawiający wskazując w SWZ w ramach opisu przedmiotu zamówienia normy, aprobaty oraz specyfikacje techniczne, dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do tam opisanych.
10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy oraz obowiązującymi przepisami, w tym z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 11940,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77526,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77526,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77526,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABEA Robert Pierzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391868099
7.3.3) Ulica: Stalowa 7
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-420
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77526,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w związku z tym, iż jedyna oferta złożona na wykonanie CZĘŚCI nr 2 zamówienia podlega odrzuceniu, zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie w tej CZĘŚCI zamówienia zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa karm do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Usługa odbioru i zagospodarowania w uprawnionych instalacjach odpadów komunalnych
- Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie
- Dostawa okulistycznych urządzeń medycznych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawę dwóch fabrycznie nowych samochodów typu SUV z napędem hybrydowym 4x2 dla WSSE w Olsztynie.
- Dostawa pomp wspomagających krążenie typu Impella- powtórka
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych.
- "Remont i aranżacja pomieszczeń biurowych wraz z wyposażeniem stanowiących lokal użytkowy usytuowany w Tarnowie przy ul. Granicznej 8A dla Tarnowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego"
- Zakup wraz z dostawą i rozmieszczeniem w wyznaczanych pomieszczeniach mebli biurowych i kuchennych - 2 zadania
- Nabycie sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji SP ZOZ w Hrubieszowie
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- "Dostarczenie i montaż mebli - strefa relaksu na potrzeby wydziałów Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu"
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.