eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DługosiodłoDostawa mobilnych miasteczek rowerowych i trenażerów czasu reakcji dla Gminy Długosiodło



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych i trenażerów czasu reakcji dla Gminy Długosiodło

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długosiodło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Długosiodło

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 64 23 650

1.5.8.) Numer faksu: +48 29 74 12 526

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.orlowski@dlugosiodlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dlugosiodlo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych i trenażerów czasu reakcji dla Gminy Długosiodło

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39c6019c-fb95-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021895/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych i trenażerów czasu reakcji dla Gminy Długosiodło

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T oś priorytetowa III: Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235068

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 388898,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa 5 szt. mobilnych miasteczek rowerowych dla Gminy Długosiodło w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy Długosiodło nr POIS.03.01.00-00-0220/22.
2) Przedmiot zamówienia i jego szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 9a do SWZ) zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
3) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: dostarczenie do 5 szkół podstawowych na terenie Gminy Długosiodło na koszt i ryzyko Wykonawcy urządzeń - asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, wykonanych i dostarczonych w ilościach i zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 9a do SWZ).
4) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy oraz powinien spełniać minimalne wymagania – nie gorsze niż – określone w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 9a do SWZ).
5) Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
6) Rozliczenia i płatności zostały określone w SWZ i postanowieniach Umowy. Nie uwzględnienie kosztów określonych w SWZ i postanowieniach Umowy przez Wykonawcę w zaoferowanej przez niego ofercie, jak również niedoszacowanie, pominięcie oraz brak dostatecznego rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia w żadnym razie nie może stanowić podstawy do ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w terminie późniejszym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43329000-5 - Zestawy sprzętu

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

4.5.5.) Wartość części: 297435,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa 5 szt. trenażerów czasu reakcji dla Gminy Długosiodło w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy Długosiodło nr POIS.03.01.00-00-0220/22.
2) Przedmiot zamówienia i jego szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 9b do SWZ) zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
3) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: dostarczenie do 5 szkół podstawowych na terenie Gminy Długosiodło na koszt i ryzyko Wykonawcy urządzeń - asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, wykonanych i dostarczonych w ilościach i zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 9b do SWZ).
4) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy oraz powinien spełniać minimalne wymagania – nie gorsze niż – określone w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 9b do SWZ).
5) Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
6) Rozliczenia i płatności zostały określone w SWZ i postanowieniach Umowy. Nie uwzględnienie kosztów określonych w SWZ i postanowieniach Umowy przez Wykonawcę w zaoferowanej przez niego ofercie, jak również niedoszacowanie, pominięcie oraz brak dostatecznego rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia w żadnym razie nie może stanowić podstawy do ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w terminie późniejszym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

43329000-5 - Zestawy sprzętu

4.5.5.) Wartość części: 91463,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Euroblask Mariola Wyrwiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851773460

7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 37B

7.3.4) Miejscowość: Andrychów

7.3.5) Kod pocztowy: 34-120

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż wybrany wykonawca tj. Drivemat Mateusz Grzebinoga,
ul. Wilamowicka 17, 32-600 Rajsko, który złożył najkorzystniejszą ofertę w postępowaniu uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.