Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00258418/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych na rzecz Gminy Jastarnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastarnia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Portowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Jastarnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-140
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referatrozwoju@jastarnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastarnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych na rzecz Gminy Jastarnia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86ceb1ce-ea9a-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054124/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usług transportowych samochodem dostawczym i ciężarowym na rzecz Gminy jastarnia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258418
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportowych na rzecz Gminy Jastarnia przy użyciu własnego sprzętu Wykonawcy, w tym samochodu ciężarowego o ładowności min. 7,5 t z możliwością załadunku na pojazd kontenera o wymiarach 5,0 x 2,3 x 1,0 m
(L x B x H) oraz samochodu dostawczego z nadwoziem skrzyniowym o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 t. oraz samochodem ciężarowym przystosowanym do transportu odpadów (śmieciarką) o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 5,0 t.
Zadaniem Wykonawcy będzie transport m. in. materiałów budowlanych, materiałów i sprzętu do wyposażenia kąpielisk, mas ziemnych, zmieszanych odpadów komunalnych, drewna i gałęzi, sprzętu przeciwpowodziowego, załadunek i rozładunek transportowanych ww. materiałów i sprzętu. Transport będzie odbywał się na terenie Gminy Jastarnia oraz w miejsca wskazane przez Zamawiającego, jednak nie dalej niż 150 km od granic Gminy Jastarnia. Zadania wykonywane będą na podstawie zgłoszeń telefonicznych uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Zgłoszenia telefoniczne dotyczyć mogą transportu odpadów z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych i zagrożeń środowiska przyrodniczego oraz wsparcia pracowników gminy podczas prowadzenia akcji przeciwpowodziowych likwidacji innych zagrożeń miejscowych. Koszt zagospodarowania odpadów ponosi Zamawiający na podstawie odrębnej umowy.
UWAGA! Wynagrodzenie przysługiwać będzie od momentu przybycia środka transportu na miejsce wskazane w zleceniu do chwili zakończenia zlecenia, przy czym w okresie od 01.06.2024 do 31.08.2024r. usługi będą wykonywane codziennie. Zasady wypłaty wynagrodzenia w poszczególnych okresach określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
W okresie od 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług transportowych w następującym wymiarze czasu:
- w czerwcu średnio 220 godzin; w lipcu średnio 232 godziny, w sierpniu średnio 232 godziny, przy czym w dni robocze średnio 8 godzin dziennie, a w niedziele i święta średnio 4 godziny dziennie. Poza tym wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi transportu na terenie gminy Jastarnia i poza terenem gminy. Transport świadczony poza terenem gminy w wymiarze średnio 140 km dziennie, co daje w czerwcu średnio 3500 km, w lipcu średnio 3700 km, a w sierpniu średnio 3700 km.
W okresie od 01.04.2024 r. do 31.05.2024 r. i 01.09.2024 r. do 01.10.2024 r. szacowana ilość roboczogodzin na terenie gminy wynosić będzie średnio 110 godz./m-c; a szacowana ilość kilometrów - 900 km/m-c poza terenem gminy.
W okresie od 01.11.2024 r. do 31.03.2025 r. szacowana ilość roboczogodzin na terenie gminy wynosić będzie średnio 80 godz./m-c; a szacowana ilość kilometrów - 500 km/m-c poza terenem gminy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262014,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262014,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262014,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uslugi Transportowe Robert Lewicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871241790
7.3.4) Miejscowość: Starzyno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE ROBERT LEWICKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE ROBERT LEWICKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262014,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI JASTARNIA
więcej: przetargi JASTARNIA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.