eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztutowoDostępna szkoła - likwidacja barier architektonicznych i komunikacyjnych w budynku Szkoły Podstawowej w Sztutowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostępna szkoła - likwidacja barier architektonicznych i komunikacyjnych w budynku Szkoły Podstawowej w Sztutowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZTUTOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747951

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 55

1.5.2.) Miejscowość: Sztutowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 552478151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sztutowo.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sztutowo.bipgmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b415b52-daf3-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostępna szkoła - likwidacja barier architektonicznych i komunikacyjnych w budynku Szkoły Podstawowej w Sztutowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b415b52-daf3-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035770/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostępna szkoła - likwidacja barier architektonicznych i komunikacyjnych w budynku Szkoły Podstawowej w Sztutowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG-UZ.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1915000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych oraz montaż wyposażenia w budynku Szkoły Podstawowej w Sztutowie, dostosowujących budynek do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i uczniów ze specjalnymi potrzebami. Zaprojektowane rozwiązania mają na względzie likwidację barier architektonicznych, takich jak progi w drzwiach, dostosowanie szerokości drzwi w świetle przejścia dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, wprowadzenie udogodnień architektonicznych zwiększających bezpieczeństwo w poruszaniu się po obiekcie, takich jak oznaczenia wizualne ułatwiające odnajdywanie drogi, antypoślizgowe powierzchnie podłóg, elementy wyposażenia ułatwiające orientację o budynku oraz przekaz i stworzenie sal dydaktycznych wyposażonych w urządzenia i sprzęt wspomagający komunikowanie się – system pętli indukcyjnej.
1) W zakresie likwidacji barier w poruszaniu się do wykonania są:
a) dostawa, zakup i montaż poręczy i uchwytów w ciągach komunikacyjnych,
b) roboty związane z likwidacją progów oraz przystosowaniem ciągów komunikacyjnych i innych przejść o zróżnicowanych poziomach podłogi do poruszania się na wózkach inwalidzkich,
c) przystosowanie drzwi: zakup i montaż drzwi wejściowych oraz wewnętrznych o szerokości w świetle co najmniej 90 cm,
d) przystosowanie podłoża pod wykładzinę antypoślizgową oraz zakup i ułożenie wykładziny antypoślizgowej w ciągach komunikacyjnych,
2) W zakresie likwidacji barier w komunikowaniu się:
a) zakup i montaż urządzeń wspomagających odbiór dźwięku w salach lekcyjnych,
b) zakup i montaż tablic z informacją pisaną i piktograficzną,
c) zakup i montaż pętli indukcyjnej, sprzętu i programów komputerowych służących komunikowaniu się, zakup i montaż wzmacniacza do telefonu.
Przedmiotem robót budowlanych jest remont następujących pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej: ciągi komunikacyjne pionowe i poziome w tym: klatki schodowe, korytarze, hole, wiatrołap, wejścia bocznego do budynku szkoły, sale dydaktyczne w tym: świetlica, sale lekcyjne, pomieszczenia higieniczno-sanitarne i porządkowe w tym: łazienki, szatnie, pom. gospodarcze itp., pomieszczenia administracyjne i socjalne w tym: pokój nauczycielski, gabinet dyrektora, sekretariat, księgowość, archiwa, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2355450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2355450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2355450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BBS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365201454

7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 2 lokal B12

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

położenie posadzek


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2355450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zastosowano okresowe wyłączenia - okresy trwające w sumie 33 dni, w których nie mogą być prowadzone roboty z uwagi na pracę i zadania szkoły, w zawiązku z tym realizacja umowy potrwa do dnia 14 września 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.