eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaŚwiadczenie usługi odbioru, wywozu oraz utylizacji odpadów medycznych powstałych w wyniku działalności Szpitala w Ostródzie Spółka Akcyjna.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi odbioru, wywozu oraz utylizacji odpadów medycznych powstałych w wyniku działalności Szpitala w Ostródzie Spółka Akcyjna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511398725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Jagiełły 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 896460671

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa75a192-f346-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi odbioru, wywozu oraz utylizacji odpadów medycznych powstałych w wyniku działalności Szpitala w Ostródzie Spółka Akcyjna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa75a192-f346-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOSA.ZP.3321.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, wywóz oraz utylizację odpadów medycznych z terenu posesji Szpitala ul. Władysława Jagiełły 1, o kodach:
1) 18 01 01 – narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03),
2) 18 01 02* – części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej
przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03),
3) 18 01 03* – inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 10 01 82,
4) 18 01 82 – pozostałości z żywienia pacjentów z oddziału zakaźnego,
5) 18 01 04 – inne odpady niż wymienione 18 01 03,
6) 18 01 09 – leki inne niż wymienione w 18 01 08,
(*odpady niebezpieczne o właściwościach zakaźnych)
2. Przewidywana szacunkowa ilość odpadów do odbioru w okresie 18 miesięcy wynosi
108 000 kg, tj. ok. 6000 kg miesięcznie.
3. Odbiór odpadów medycznych będzie odbywał się transportem Wykonawcy z pomieszczenia do składowania odpadów medycznych trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach 07.00-14.35 (jeżeli odbiór przypadnie na dzień wolny od pracy, odbiór nastąpi w kolejny dzień roboczy). W przypadkach nieprzewidzianych i nagłych, Wykonawca wykona usługę po zgłoszeniu telefonicznym lub drogą elektroniczną.
4. Odpady będą odbierane przez Wykonawcę z terenu posesji Szpitala w Ostródzie S.A. ul.
Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda – magazyn odpadów medycznych, w pojemnikach
(kontenerach) Zamawiającego o pojemności 240 litrów przeznaczonych do gromadzenia odpadów medycznych.
5. Wykonawca odbierając pojemniki z odpadami medycznymi zakaźnymi pozostawi puste (umyte i zdezynfekowane) wymienne pojemniki, przeznaczone do gromadzenia odpadów. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić dezynfekcję pojemników.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, a w szczególności:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.),
2) rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r. poz. 10),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 107),
4) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r.
poz. 54 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy,
5) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2147 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90524100-7 - Usługi gromadzenia odpadów szpitalnych

90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972777,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 972777,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972777,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ECO-ABC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Olsztyński Zakład Komunalny Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130021751

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Unieszkodliwianie odpadów odbywać się będzie w miejscowości : 10-410 Olsztyn, ul. Lubelska 43D.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972777,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.