Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00290459/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
- 2024/BZP 00307302/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego mobilnego przesiewacza bębnowego do kompostu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 236624278
1.5.8.) Numer faksu: BRAK
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgk.plonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego mobilnego przesiewacza bębnowego do kompostu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-371a025b-fd4b-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290459
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/TP/SB/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa używanego mobilnego przesiewacza bębnowego do kompostu”.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.2.1. Wymiary transportowe:
1) Długość do 10 750 mm,
2) Szerokość do 2 400 mm,
3) Wysokość do 3 850 mm.
1.2.2. Silnik:
1) Moc 34 kW – 50 kW,
2) Max moment obrotowy 130 - 220 Nm,
3) Pojemność zbiornika paliwa ponad 200 dm3,
4) Zużycie paliwa ok. 5,5 l/h - 6 l/h,
5) Silnik wraz z całym osprzętem winien być umieszczony na konstrukcji ramowej z możliwością wysunięcia z maszyny. Dla ułatwienia dostępu do przestrzeni silnika - winien on być umieszczony na wysokości ok. 1,5 m od terenu.
1.2.3. Bęben przesiewacza:
1) Średnica 1 800 mm,
2) Długość 4 700 mm,
3) Preferowana przez zamawiającego wielkość oczka w bębnie przesiewacza 25 x 25 mm,
4) Grubość blachy sita min 6 mm,
5) Bęben winien być wyposażony w podwójny system prowadzenia materiału wewnątrz bębna min 6 mm,
6) Prędkość obrotowa 0-23 obr/min,
7) Element czyszczący - czyszczenie bębna za pomocą szczotki. Szczotka podnoszona i opuszczana hydraulicznie,
8) Napęd na bęben winien być przenoszony za pomocą przekładni bezcięgnowej. Napęd musi umożliwiać szybką wymianę bębna przesiewającego oraz winien gwarantować bezpoślizgową pracę bębna podczas przesiewania wilgotnego kompostu lub wilgotnej ziemi oraz zapewnić niski poziom hałasu,
9) Bęben musi być umieszczony na trudnościeralnych rolkach prowadzących.
1.2.4. Komora zasypowa:
1) Objętość od 4 m3 do 5 m3,
2) Długość do 3 500 mm,
3) Wysokość do 2 760 mm,
4) Szerokość do 2 000 mm,
5) Szerokość taśmy 1 000 mm,
6) Wymagane jest mechaniczne prowadzenie taśmy wewnątrz komory zasypowej,
7) Napęd: silnik hydrauliczny z przekładnią przeciążeniową,
8) Urządzenie musi być wyposażone w kontrolę przeciążeniową pracy bębna tj. przy zbyt dużej ilości wprowadzonego materiału do bębna przesiewającego winien automatycznie wyłączać się napęd wprowadzenia, a następnie powodować automatyczne załączenie napędu wprowadzenia.
1.2.5. Przenośniki:
1) Wymaga się, żeby urządzenie było wyposażone w dwa przenośniki do transportu przesianego materiału dla frakcji podsitowej - przenośnik boczny oraz dla frakcji nadsitowej - przenośnik tylny,
2) Długość: tylny ~ 3 000 – 5 000 mm,
3) Długość: boczny ~ 5 000 mm,
4) Szerokość: tylny ~800 mm,
5) Szerokość: boczny ~800 mm,
6) Prędkość pasa przenoszącego - tylny ~0.9 m/s,
7) Prędkość pasa przenoszącego - boczny ~2.9 m/s.
1.2.6. Wyposażenie i wymagania.
1) Wymaga się, żeby maszyna była wyposażona w regulację parametrów pracy poprzez zmianę prędkości obrotowej i zmianę kąta pochylenia maszyny,
2) Wymagane jest wyposażenie podzespołów sita w układ centralnych listew smarowniczych,
3) Instalowanie maszyny - na przyczepie dwuosiowej,
4) Przyczepa winna być wyposażona w zaczep kulowy do łatwego przemieszczania maszyny po placu kompostowym za pomocą ładowarki oraz zaczep przelotowy średnicy 50 mm do przeciągania maszyny po drogach publicznych za pomocą np. hakowca,
5) Maszyna winna być wyposażona w system szybkiej wymiany bębna przesiewającego. Konstrukcja winna umożliwić wymianę sita w czasie nie dłuższym niż 20 min.
6) Dokumentacja techniczna maszyny, instrukcja obsługi.
1.2.7. Wymagania dodatkowe:
Przedmiot zamówienia:
1) Musi być kompletny, sprawny technicznie i użytkowo,
2) Nie może mieć uszkodzeń oprzyrządowania w stopniu uniemożliwiającym prawidłową eksploatację,
3) Nie może mieć znacznych oznak korozji, nadmiernych luzów, przecieków oleju i płynów eksploatacyjnych,
4) Musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania urządzenia z produkcji jednostkowej, prototypu i takiego urządzenia z produkcji seryjnej, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełniania wymagań określonych niniejszą swz,
5) Powinien stanowić własność wykonawcy,
6) Powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych,
7) Nie mogą mieć do niego prawa osoby trzecie i nie może być przedmiotem żadnego postępowania w tym egzekucyjnego i zabezpieczającego.
1.2.8. Szkolenie pracowników:
1) W ramach dostawy wykonawca przeszkoli pracowników zamawiającego w zakresie bezpiecznej obsługi, konserwacji i eksploatacji urządzenia,
2) Szkolenie wskazanych przez zamawiającego pracowników odbędzie się w dniu dostawy urządzenia do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Poświętnem ul. Pułtuska 5, 09-100 gmina wiejska Płońsk.
1.2.9. Badanie zgodności przedmiotu zamówienia z treścią swz i złożoną ofertą:
1) Przed dokonaniem wyboru oferty najkorzystniejszej, komisja powołana przez zamawiającego sprawdzi zgodność parametrów technicznych i eksploatacyjnych z warunkami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia oraz w złożonej ofercie,
2) Członkowie komisji dokonają oględzin i sprawdzenia urządzenia w siedzibie wykonawcy.
3) W przypadku stwierdzenia, że przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań określonych przez zamawiającego oraz w złożonej ofercie, zostanie ona odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 43411000-7 - Maszyny sortujące i przesiewające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona na podstawie przesłanek określonych w art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 uPzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Ulepszenie usług wodno-ściekowych na terenie Gminy Płońsk - poprawa wydajności stacji
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań, DZP.261.27.2024
- Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.
- Usługi ochrony fizycznej i mienia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, DZP.261.28.2024
więcej: przetargi w Płońsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.