eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecPrzeciwdziałanie degradacji wybranych pomieszczeń Żywieckiej Biblioteki Samorządowej poprzez ich odrestaurowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przeciwdziałanie degradacji wybranych pomieszczeń Żywieckiej Biblioteki Samorządowej poprzez ich odrestaurowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żywiec

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182539

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 2

1.4.2.) Miejscowość: Żywiec

1.4.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.4.7.) Numer telefonu: 33 475 42 00

1.4.8.) Numer faksu: 33 475 42 02

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zywiec.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zywiec.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307102

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00279400

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Dotyczące części nr 1 zamówienia:
1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej: 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,

2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,

3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz pracami konserwatorskimi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ). Do wykazu osób należy dołączyć:
- decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych,
- aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej.

Dotyczące części nr 2 zamówienia:
1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały świadczone (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ), z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były świadczone, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za nadzorowanie robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z jednoczesnym posiadaniem doświadczenia w nadzorowaniu (w formie nadzorów inwestorskich) robót budowlanych na obiektach zabytkowych, potwierdzonym zaświadczeniem konserwatorskim lub innym dokumentem tożsamym, potwierdzającym odbycie co najmniej 18-miesięcznej praktyki zawodowej na budowie na stanowisku inspektora nadzoru przy zabytkach nieruchomych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ). Do wykazu osób należy dołączyć:
- decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych,
- aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej,
- zaświadczenie konserwatorskie lub inny tożsamy dokument potwierdzający odbycie co najmniej 18-miesięcznej praktyki zawodowej na budowie na stanowisku inspektora nadzoru przy zabytkach nieruchomych.

Po zmianie:
1. Dotyczące części nr 1 zamówienia:
1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej: 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,

2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,

3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz pracami konserwatorskimi, z jednoczesnym posiadaniem kwalifikacji, o których mowa odpowiednio w art. 37c i w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), potwierdzonych świadectwem lub innym dokumentem, o którym mowa w art. 37g w/w ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ). Do wykazu osób należy dołączyć:
- decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych,
- aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej,
- świadectwo lub inny dokument o którym mowa w art. 37g w/w ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

Dotyczące części nr 2 zamówienia:
1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały świadczone (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ), z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były świadczone, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za nadzorowanie robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z jednoczesnym posiadaniem kwalifikacji, o których mowa w art. 37c w/w ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), potwierdzonych świadectwem lub innym dokumentem, o którym mowa
w art. 37g w/w ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ). Do wykazu osób należy dołączyć:
- decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych,
- aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej,
- świadectwo lub inny dokument o którym mowa w art. 37g w/w ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.