eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiZimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022 północno-wschodnia i południowo-wschodnia część Gminy Suwałki oraz zwalczanie śliskości zimowej



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022 północno-wschodnia i południowo-wschodnia część Gminy Suwałki oraz zwalczanie śliskości zimowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022 północno-wschodnia i południowo-wschodnia część Gminy Suwałki oraz zwalczanie śliskości zimowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97c626e6-4c46-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002091/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280486/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.271.8.2021.KS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 424196,88 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 143600,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022- północno-wschodnia i południowo-wschodnia część Gminy Suwałki oraz zwalczanie śliskości zimowej.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg leżących na terenie Gminy Suwałki, polegające na odśnieżaniu dróg, usuwaniu śniegu, błota pośniegowego, utrzymaniu przejezdności dróg i zwalczaniu śliskości nawierzchni na drogach we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia oraz w zależności od warunków atmosferycznych.
3.3. Powyższy zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 części ( 4 zadań):
3.3.1. Zadanie 1 obejmuje odśnieżanie, usuwanie śniegu, błota pośniegowego na drogach:
1) Szwajcaria - Osinki;
2)Okuniowiec- Osinki (przez las);
3) przez wieś Okuniowiec;
4) Okuniowiec – Nowa Wieś;
5) Mała Huta (nowe osiedle);
Zadanie 1 obejmuje ok 30 km dróg.
Szacowana ilość usługi: 218,00 km.
Wykonawca do realizacji niniejszego zadania musi posiadać ca najmniej 2 pługi odśnieżne lemieszowe szczytowe na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami.
3.4. 3.4. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa, gołoledź, opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne.
3.5. Ilość szacunkowa km usług wskazana w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań jest ilością prognozowaną i będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu usług objętych przedmiotem zamówienia w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych.
3.6. Wielkość zamówienia uzależniona będzie w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynagrodzeniem za faktycznie przejechane kilometry.
3.7. Wykonawca będzie zobowiązany pełnić dyżury w czasie trwania umowy. Wykonawcy będzie należne wynagrodzenie z tytułu świadczenia gotowości prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Wynagrodzenie będzie stanowiło wysokości miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z zadeklarowaną w Formularzu ofertowym stawką za gotowość do prowadzenia zimowego utrzymania dróg wyrażoną w % wartości ceny oferty brutto. Wynagrodzenie za gotowość prowadzenia zimowego utrzymania dróg będzie należne w przypadku, gdy w danym miesiącu nie będzie prowadzona akcja zimowego utrzymania dróg. Stawka wynagrodzenia, o którym mowa powyżej stanowi jedne z kryterium oceny ofert.
3.8. W przypadku przedmiotu zamówienia na zadanie 1-3 zastrzega się minimalną szerokość odśnieżania od 4,0 metra do 6,0 metrów (w przypadku szerszego pasa drogowego) oraz zatoczki do mijania w odległości nie mniejszej niż 300 metrów jedna od drugiej oraz w miejscach zawiewanych do poszerzenia odśnieżania. W przypadku stwierdzenia nie zachowania wymogów podanych wyżej Zamawiający zastrzega prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawy zgodnie z postawionymi wymogami wykonania usługi bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze standardami zimowego utrzymania dróg, techniką i technologią prowadzenia robót zimowego utrzymania dróg, powinien zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty.
3.9. W przypadku przedmiotu zamówienia na zadanie 4 Wykonawca zaopatrzy się na własny koszt w materiał do zwalczania śliskości na drogach tj. piasek o uziarnieniu do 2 mm. Koszt materiałów należy uwzględnić w cenie jednostkowej. W przypadku stwierdzenia nie zachowania wymogów podanych wyżej Zamawiający zastrzega prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawy zgodnie z postawionymi wymogami wykonania usługi bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze standardami zimowego utrzymania dróg, techniką i technologią prowadzenia robót zimowego utrzymania dróg, powinien zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty.
3.10. Podczas prowadzenia usług muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, oraz wynikające z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego.
3.11. Wykonawca podejmie akcję zimowego utrzymania dróg tj. akcję odśnieżania/zwalczania śliskości wyłącznie na wezwanie pracownika Urzędu Gminy Suwałki.
3.12. Wykonawca zobowiązuje się ustanowić osobę pełniącą dyżur telefoniczny przez 24 h/dobę i odpowiedzialną za kontakty z pracownikiem Urzędu Gminy Suwałki.

3.13. Ustala się maksymalny czas rozpoczęcia akcji zimowej (przystąpienia do pracy) 90 min od wezwania przez pracownika pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg. Powyższy czas, o którym mowa stanowi jedne z kryterium oceny ofert.
3.14. Do odśnieżania dróg należy używać odpowiedniego sprzętu, gwarantującego solidne usunięcie śniegu z jezdni. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.15. Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia określone przepisami szczególnymi do kierowania i obsługiwania sprzętów używanych podczas realizacji zadania.

3.16. Technika odśnieżania nie może utrudniać ruchu pojazdów i pieszych. Powinna odbywać się na całej szerokości jezdni, aby nie powodować jej zwężenia.

3.17. Kolejność odśnieżania dróg, zakres i konieczność każdorazowo ustalana będzie przez Zamawiającego.

3.18. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji pracy sprzętu przy wykonywaniu odśnieżania, która musi być potwierdzana przez Zamawiającego, lub właściwego sołtysa w imieniu Zamawiającego.

3.19. Wykonawca zobowiązany jest też do codziennego składania relacji o ilości dróg odśnieżonych po zakończeniu odśnieżania. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

3.20. Zamawiający wymaga, aby łączność z Wykonawcą lub operatorami obsługującymi sprzęt była dostępna przez całą dobę za pomocą telefonów komórkowych.

3.21. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedne zadanie i Zamawiający nie stawia ograniczeń w tym zakresie. Zamawiający nie stawia ograniczeń co do maksymalnej liczby zadań, których może udzielić jednemu Wykonawcy.

3.22. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część dotyczącą odśnieżania dróg, Wykonawca jest zobowiązany wykazać się wymaganą ilością sprzętu na każdą cześć odrębnie tj. 2 pługi na jedne zadanie, 4 pługi na dwa zadania i 6 pługów na trzy zadania.

3.23. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania Wykonawcom interwencyjnych usług odśnieżania dróg, na drogach gdzie Wykonawca nie wykonuje usługi w przypadku panujących wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych lub fizycznych oraz w przypadku gdy na drogach objętych przedmiotem umowy z Wykonawcą jest utrzymana przejezdność i występują dobre warunki zimowego utrzymania dróg. Wynagrodzenie za wykonanie usługi interwencyjnej będzie następowało na podstawie stawki za 1 km odśnieżania dróg wskazanym w formularzu ofertowym Wykonawcy.
3.29. Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy mapę z zaznaczonym obszarem i wykazem dróg objętych zadaniem.
3.30. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do SWZ.
3.31. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.) osoby, które podczas realizacji zamówienia będą:
- kierować pojazdami i urządzeniami, którymi realizowana będzie usługa zimowego utrzymania dróg.
3.32. Zatrudnienie, o którym mowa w powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.
3.33. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 33629,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022- północno-wschodnia i południowo-wschodnia część Gminy Suwałki oraz zwalczanie śliskości zimowej.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg leżących na terenie Gminy Suwałki, polegające na odśnieżaniu dróg, usuwaniu śniegu, błota pośniegowego, utrzymaniu przejezdności dróg i zwalczaniu śliskości nawierzchni na drogach we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia oraz w zależności od warunków atmosferycznych.
3.3. Powyższy zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 części ( 4 zadań):
3.3.1. 3.3.2. Zadanie 2 obejmuje odśnieżanie, usuwanie śniegu, błota pośniegowego na drogach:
1) Krzywe - Mała Huta;
2) przez wieś Krzywe;
3) przez osiedle Krzywe;
4) Sobolewo przez wieś do lasu;
5) Sobolewo II linia;
6) Gwarych Ruda (od szosy Płociczno-Sobolewo do szosy Gawrych Ruda -Słupie);
7) Płociczno-Osiedle;
8) Płociczno-działki pod lasem;
9) Gawrych Ruda- Osiedle;
10) Gawrych Ruda (pod lasem);
Zadanie 2 obejmuje ok 30 km dróg.
Szacowana ilość usługi: 263,00 km.
Wykonawca do realizacji niniejszego zadania musi posiadać 2 pługi odśnieżne lemieszowe szczytowe na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami.
3.4. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa, gołoledź, opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne.
3.5. Ilość szacunkowa km usług wskazana w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań jest ilością prognozowaną i będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu usług objętych przedmiotem zamówienia w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych.
3.6. Wielkość zamówienia uzależniona będzie w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynagrodzeniem za faktycznie przejechane kilometry.
3.7. Wykonawca będzie zobowiązany pełnić dyżury w czasie trwania umowy. Wykonawcy będzie należne wynagrodzenie z tytułu świadczenia gotowości prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Wynagrodzenie będzie stanowiło wysokości miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z zadeklarowaną w Formularzu ofertowym stawką za gotowość do prowadzenia zimowego utrzymania dróg wyrażoną w % wartości ceny oferty brutto. Wynagrodzenie za gotowość prowadzenia zimowego utrzymania dróg będzie należne w przypadku, gdy w danym miesiącu nie będzie prowadzona akcja zimowego utrzymania dróg. Stawka wynagrodzenia, o którym mowa powyżej stanowi jedne z kryterium oceny ofert.
3.8. W przypadku przedmiotu zamówienia na zadanie 1-3 zastrzega się minimalną szerokość odśnieżania od 4,0 metra do 6,0 metrów (w przypadku szerszego pasa drogowego) oraz zatoczki do mijania w odległości nie mniejszej niż 300 metrów jedna od drugiej oraz w miejscach zawiewanych do poszerzenia odśnieżania. W przypadku stwierdzenia nie zachowania wymogów podanych wyżej Zamawiający zastrzega prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawy zgodnie z postawionymi wymogami wykonania usługi bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze standardami zimowego utrzymania dróg, techniką i technologią prowadzenia robót zimowego utrzymania dróg, powinien zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty.
3.9. W przypadku przedmiotu zamówienia na zadanie 4 Wykonawca zaopatrzy się na własny koszt w materiał do zwalczania śliskości na drogach tj. piasek o uziarnieniu do 2 mm. Koszt materiałów należy uwzględnić w cenie jednostkowej. W przypadku stwierdzenia nie zachowania wymogów podanych wyżej Zamawiający zastrzega prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawy zgodnie z postawionymi wymogami wykonania usługi bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze standardami zimowego utrzymania dróg, techniką i technologią prowadzenia robót zimowego utrzymania dróg, powinien zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty.
3.10. Podczas prowadzenia usług muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, oraz wynikające z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego.
3.11. Wykonawca podejmie akcję zimowego utrzymania dróg tj. akcję odśnieżania/zwalczania śliskości wyłącznie na wezwanie pracownika Urzędu Gminy Suwałki.
3.12. Wykonawca zobowiązuje się ustanowić osobę pełniącą dyżur telefoniczny przez 24 h/dobę i odpowiedzialną za kontakty z pracownikiem Urzędu Gminy Suwałki.

3.13. Ustala się maksymalny czas rozpoczęcia akcji zimowej (przystąpienia do pracy) 90 min od wezwania przez pracownika pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg. Powyższy czas, o którym mowa stanowi jedne z kryterium oceny ofert.
3.14. Do odśnieżania dróg należy używać odpowiedniego sprzętu, gwarantującego solidne usunięcie śniegu z jezdni. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.15. Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia określone przepisami szczególnymi do kierowania i obsługiwania sprzętów używanych podczas realizacji zadania.

3.16. Technika odśnieżania nie może utrudniać ruchu pojazdów i pieszych. Powinna odbywać się na całej szerokości jezdni, aby nie powodować jej zwężenia.

3.17. Kolejność odśnieżania dróg, zakres i konieczność każdorazowo ustalana będzie przez Zamawiającego.

3.18. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji pracy sprzętu przy wykonywaniu odśnieżania, która musi być potwierdzana przez Zamawiającego, lub właściwego sołtysa w imieniu Zamawiającego.

3.19. Wykonawca zobowiązany jest też do codziennego składania relacji o ilości dróg odśnieżonych po zakończeniu odśnieżania. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

3.20. Zamawiający wymaga, aby łączność z Wykonawcą lub operatorami obsługującymi sprzęt była dostępna przez całą dobę za pomocą telefonów komórkowych.

3.21. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedne zadanie i Zamawiający nie stawia ograniczeń w tym zakresie. Zamawiający nie stawia ograniczeń co do maksymalnej liczby zadań, których może udzielić jednemu Wykonawcy.

3.22. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część dotyczącą odśnieżania dróg, Wykonawca jest zobowiązany wykazać się wymaganą ilością sprzętu na każdą cześć odrębnie tj. 2 pługi na jedne zadanie, 4 pługi na dwa zadania i 6 pługów na trzy zadania.

3.23. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania Wykonawcom interwencyjnych usług odśnieżania dróg, na drogach gdzie Wykonawca nie wykonuje usługi w przypadku panujących wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych lub fizycznych oraz w przypadku gdy na drogach objętych przedmiotem umowy z Wykonawcą jest utrzymana przejezdność i występują dobre warunki zimowego utrzymania dróg. Wynagrodzenie za wykonanie usługi interwencyjnej będzie następowało na podstawie stawki za 1 km odśnieżania dróg wskazanym w formularzu ofertowym Wykonawcy.
3.29. Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy mapę z zaznaczonym obszarem i wykazem dróg objętych zadaniem.
3.30. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do SWZ.
3.31. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.) osoby, które podczas realizacji zamówienia będą:
- kierować pojazdami i urządzeniami, którymi realizowana będzie usługa zimowego utrzymania dróg.
3.32. Zatrudnienie, o którym mowa w powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.
3.33. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 38881,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022- północno-wschodnia i południowo-wschodnia część Gminy Suwałki oraz zwalczanie śliskości zimowej.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg leżących na terenie Gminy Suwałki, polegające na odśnieżaniu dróg, usuwaniu śniegu, błota pośniegowego, utrzymaniu przejezdności dróg i zwalczaniu śliskości nawierzchni na drogach we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia oraz w zależności od warunków atmosferycznych.
3.3. Powyższy zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 części ( 4 zadań):
3.3.3. Zadanie 3 obejmuje odśnieżanie, usuwanie śniegu, błota pośniegowego na drogach:
1) Leszczewek - Cimochowizna;
2) Leszczewek-Leszczewo;
3) Stary Folwark-Leszczewo;
4) Tartak (od drogi Stary Folwark Leszczewo do drogi Tarta Piertanie);
5) przez wieś Piertanie;
6) Magdalenowo (od szosy Suwałki- Sejny do szosy Wigry Burdeniszki);
7) przez wieś Burdeniszki;
8) Stary Folwark- Leszczewek;
Zadanie 3 obejmuje ok 30 km dróg.
Szacowana ilość usługi: 188,00 km.
Wykonawca do realizacji niniejszego zadania musi posiadać co najmniej 2 pługi odśnieżne lemieszowe szczytowe na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami.
3.4. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa, gołoledź, opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne.
3.5. Ilość szacunkowa km usług wskazana w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań jest ilością prognozowaną i będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu usług objętych przedmiotem zamówienia w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych.
3.6. Wielkość zamówienia uzależniona będzie w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynagrodzeniem za faktycznie przejechane kilometry.
3.7. Wykonawca będzie zobowiązany pełnić dyżury w czasie trwania umowy. Wykonawcy będzie należne wynagrodzenie z tytułu świadczenia gotowości prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Wynagrodzenie będzie stanowiło wysokości miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z zadeklarowaną w Formularzu ofertowym stawką za gotowość do prowadzenia zimowego utrzymania dróg wyrażoną w % wartości ceny oferty brutto. Wynagrodzenie za gotowość prowadzenia zimowego utrzymania dróg będzie należne w przypadku, gdy w danym miesiącu nie będzie prowadzona akcja zimowego utrzymania dróg. Stawka wynagrodzenia, o którym mowa powyżej stanowi jedne z kryterium oceny ofert.
3.8. W przypadku przedmiotu zamówienia na zadanie 1-3 zastrzega się minimalną szerokość odśnieżania od 4,0 metra do 6,0 metrów (w przypadku szerszego pasa drogowego) oraz zatoczki do mijania w odległości nie mniejszej niż 300 metrów jedna od drugiej oraz w miejscach zawiewanych do poszerzenia odśnieżania. W przypadku stwierdzenia nie zachowania wymogów podanych wyżej Zamawiający zastrzega prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawy zgodnie z postawionymi wymogami wykonania usługi bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze standardami zimowego utrzymania dróg, techniką i technologią prowadzenia robót zimowego utrzymania dróg, powinien zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty.
3.9. W przypadku przedmiotu zamówienia na zadanie 4 Wykonawca zaopatrzy się na własny koszt w materiał do zwalczania śliskości na drogach tj. piasek o uziarnieniu do 2 mm. Koszt materiałów należy uwzględnić w cenie jednostkowej. W przypadku stwierdzenia nie zachowania wymogów podanych wyżej Zamawiający zastrzega prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawy zgodnie z postawionymi wymogami wykonania usługi bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze standardami zimowego utrzymania dróg, techniką i technologią prowadzenia robót zimowego utrzymania dróg, powinien zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty.
3.10. Podczas prowadzenia usług muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, oraz wynikające z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego.
3.11. Wykonawca podejmie akcję zimowego utrzymania dróg tj. akcję odśnieżania/zwalczania śliskości wyłącznie na wezwanie pracownika Urzędu Gminy Suwałki.
3.12. Wykonawca zobowiązuje się ustanowić osobę pełniącą dyżur telefoniczny przez 24 h/dobę i odpowiedzialną za kontakty z pracownikiem Urzędu Gminy Suwałki.

3.13. Ustala się maksymalny czas rozpoczęcia akcji zimowej (przystąpienia do pracy) 90 min od wezwania przez pracownika pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg. Powyższy czas, o którym mowa stanowi jedne z kryterium oceny ofert.
3.14. Do odśnieżania dróg należy używać odpowiedniego sprzętu, gwarantującego solidne usunięcie śniegu z jezdni. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.15. Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia określone przepisami szczególnymi do kierowania i obsługiwania sprzętów używanych podczas realizacji zadania.

3.16. Technika odśnieżania nie może utrudniać ruchu pojazdów i pieszych. Powinna odbywać się na całej szerokości jezdni, aby nie powodować jej zwężenia.

3.17. Kolejność odśnieżania dróg, zakres i konieczność każdorazowo ustalana będzie przez Zamawiającego.

3.18. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji pracy sprzętu przy wykonywaniu odśnieżania, która musi być potwierdzana przez Zamawiającego, lub właściwego sołtysa w imieniu Zamawiającego.

3.19. Wykonawca zobowiązany jest też do codziennego składania relacji o ilości dróg odśnieżonych po zakończeniu odśnieżania. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

3.20. Zamawiający wymaga, aby łączność z Wykonawcą lub operatorami obsługującymi sprzęt była dostępna przez całą dobę za pomocą telefonów komórkowych.

3.21. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedne zadanie i Zamawiający nie stawia ograniczeń w tym zakresie. Zamawiający nie stawia ograniczeń co do maksymalnej liczby zadań, których może udzielić jednemu Wykonawcy.

3.22. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część dotyczącą odśnieżania dróg, Wykonawca jest zobowiązany wykazać się wymaganą ilością sprzętu na każdą cześć odrębnie tj. 2 pługi na jedne zadanie, 4 pługi na dwa zadania i 6 pługów na trzy zadania.

3.23. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania Wykonawcom interwencyjnych usług odśnieżania dróg, na drogach gdzie Wykonawca nie wykonuje usługi w przypadku panujących wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych lub fizycznych oraz w przypadku gdy na drogach objętych przedmiotem umowy z Wykonawcą jest utrzymana przejezdność i występują dobre warunki zimowego utrzymania dróg. Wynagrodzenie za wykonanie usługi interwencyjnej będzie następowało na podstawie stawki za 1 km odśnieżania dróg wskazanym w formularzu ofertowym Wykonawcy.
3.29. Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy mapę z zaznaczonym obszarem i wykazem dróg objętych zadaniem.
3.30. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do SWZ.
3.31. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.) osoby, które podczas realizacji zamówienia będą:
- kierować pojazdami i urządzeniami, którymi realizowana będzie usługa zimowego utrzymania dróg.
3.32. Zatrudnienie, o którym mowa w powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.
3.33. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 34741,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022- północno-wschodnia i południowo-wschodnia część Gminy Suwałki oraz zwalczanie śliskości zimowej.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg leżących na terenie Gminy Suwałki, polegające na odśnieżaniu dróg, usuwaniu śniegu, błota pośniegowego, utrzymaniu przejezdności dróg i zwalczaniu śliskości nawierzchni na drogach we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia oraz w zależności od warunków atmosferycznych.
3.3. Powyższy zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 części ( 4 zadań):
Zadanie 4 obejmuje zwalczanie śliskości na drogach Gminy Suwałki wymienionych w niniejszym postępowaniu od zadania 1 do zadania 3 oraz w postępowaniu pn. Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022 północno-zachodnia i południowo-zachodnia część Gminy Suwałki tj.
1) Poddubówek- Zielone II- Niemcowizna- Zielone I;
2)Niemcowizna- Białe;
3) Niemcowizna-Wasilczyki-Przebród;
4) przez wieś Kropiwne Nowe;
5) Wychodne (od drogi powiatowej Suwałki -Bakałarzewo do ostatnich zabudowań w kierunku miejscowości Zielone Drugie);
6) Przebród- Trzciane- Kropiwne Stare- Żyliny;
7) Łącznik I i II linii wsi Trzciane;
8) Korkliny przez wieś do szosy Suwałki-Chmielówka;
9) Korkliny przez las;
10) Kuków Folwark-Osowa;
11) Osowa (II linia);
12) Turówka Nowa- Korobiec;
13) przez wieś Turówka Nowa- Taciewo;
14) od szosy Suwałki- Chmielówka przez Turówka Stara do Taciewa;
15) przez wieś Taciewo;
16) przez wieś Turówka Stara;
17) Bród Mały;
18) Kuków wieś (od drogi Suwałki-Bakałarzewo do drogi Suwałki- Filipów);
19) Zielone Kamedulskie – Wychodne;
20) Zielone Kamedulskie (od szosy Suwałki- Bakałarzewo) – Dubowo II (od drogi Suwałki- Raczki);
21) Zielone Kamedulskie (PGR Osiedle);
22) Zielone Kamedulskie- Dubowo II (łącznik);
23) przez wieś Dubowo II;
24) przez wieś Dubowo I;
25) od drogi powiatowej Wychodne- Poddubówek do kompostowni;
26) Czarnakowizna- Osowa- Bród Nowy- Bród Stary;
27) Czarnakowizna (dwie drogi od drogi w kierunku Potaszni przez wieś);
28) Potasznia- Biała Woda;
29) drogi we wsi Biała Woda.;
30) Nowa Wieś (łączniki II linia);
31) Przez wieś Nowa Wieś;
32) Nowa Wieś-Lipniak;
33) Lipniak (trzy linie);
34) Przez wieś Wiatrołuża- Bobrowisko (od szosy Suwałki – Kaletnik do szosy Suwałki- Kaletnik).

Ilość dróg znajdujących się w zadaniu ok 154,00 km. Do zakresu usług należy:
a) zwalczanie śliskości zimowej piaskarką/posypywarką Wykonawcy;
b) zaopatrzenie się na własny koszt w materiał do usuwania gołoledzi/śliskości na drogach w ilości zabezpieczającej poprawne wykonanie usług.
Wykonawca do realizacji niniejszego zadania musi posiadać co najmniej 2 piaskarki do zwalczania śliskości.

3.4. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa, gołoledź, opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne.
3.5. Ilość szacunkowa km usług wskazana w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań jest ilością prognozowaną i będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu usług objętych przedmiotem zamówienia w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych.
3.6. Wielkość zamówienia uzależniona będzie w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynagrodzeniem za faktycznie przejechane kilometry.
3.7. Wykonawca będzie zobowiązany pełnić dyżury w czasie trwania umowy. Wykonawcy będzie należne wynagrodzenie z tytułu świadczenia gotowości prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Wynagrodzenie będzie stanowiło wysokości miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z zadeklarowaną w Formularzu ofertowym stawką za gotowość do prowadzenia zimowego utrzymania dróg wyrażoną w % wartości ceny oferty brutto. Wynagrodzenie za gotowość prowadzenia zimowego utrzymania dróg będzie należne w przypadku, gdy w danym miesiącu nie będzie prowadzona akcja zimowego utrzymania dróg. Stawka wynagrodzenia, o którym mowa powyżej stanowi jedne z kryterium oceny ofert.
3.8. W przypadku przedmiotu zamówienia na zadanie 1-3 zastrzega się minimalną szerokość odśnieżania od 4,0 metra do 6,0 metrów (w przypadku szerszego pasa drogowego) oraz zatoczki do mijania w odległości nie mniejszej niż 300 metrów jedna od drugiej oraz w miejscach zawiewanych do poszerzenia odśnieżania. W przypadku stwierdzenia nie zachowania wymogów podanych wyżej Zamawiający zastrzega prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawy zgodnie z postawionymi wymogami wykonania usługi bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze standardami zimowego utrzymania dróg, techniką i technologią prowadzenia robót zimowego utrzymania dróg, powinien zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty.
3.9. W przypadku przedmiotu zamówienia na zadanie 4 Wykonawca zaopatrzy się na własny koszt w materiał do zwalczania śliskości na drogach tj. piasek o uziarnieniu do 2 mm. Koszt materiałów należy uwzględnić w cenie jednostkowej. W przypadku stwierdzenia nie zachowania wymogów podanych wyżej Zamawiający zastrzega prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawy zgodnie z postawionymi wymogami wykonania usługi bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze standardami zimowego utrzymania dróg, techniką i technologią prowadzenia robót zimowego utrzymania dróg, powinien zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty.
3.10. Podczas prowadzenia usług muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, oraz wynikające z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego.
3.11. Wykonawca podejmie akcję zimowego utrzymania dróg tj. akcję odśnieżania/zwalczania śliskości wyłącznie na wezwanie pracownika Urzędu Gminy Suwałki.
3.12. Wykonawca zobowiązuje się ustanowić osobę pełniącą dyżur telefoniczny przez 24 h/dobę i odpowiedzialną za kontakty z pracownikiem Urzędu Gminy Suwałki.

3.13. Ustala się maksymalny czas rozpoczęcia akcji zimowej (przystąpienia do pracy) 90 min od wezwania przez pracownika pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg. Powyższy czas, o którym mowa stanowi jedne z kryterium oceny ofert.
3.14. Do odśnieżania dróg należy używać odpowiedniego sprzętu, gwarantującego solidne usunięcie śniegu z jezdni. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.15. Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia określone przepisami szczególnymi do kierowania i obsługiwania sprzętów używanych podczas realizacji zadania.

3.16. Technika odśnieżania nie może utrudniać ruchu pojazdów i pieszych. Powinna odbywać się na całej szerokości jezdni, aby nie powodować jej zwężenia.

3.17. Kolejność odśnieżania dróg, zakres i konieczność każdorazowo ustalana będzie przez Zamawiającego.

3.18. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji pracy sprzętu przy wykonywaniu odśnieżania, która musi być potwierdzana przez Zamawiającego, lub właściwego sołtysa w imieniu Zamawiającego.

3.19. Wykonawca zobowiązany jest też do codziennego składania relacji o ilości dróg odśnieżonych po zakończeniu odśnieżania. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

3.20. Zamawiający wymaga, aby łączność z Wykonawcą lub operatorami obsługującymi sprzęt była dostępna przez całą dobę za pomocą telefonów komórkowych.

3.21. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedne zadanie i Zamawiający nie stawia ograniczeń w tym zakresie. Zamawiający nie stawia ograniczeń co do maksymalnej liczby zadań, których może udzielić jednemu Wykonawcy.

3.22. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część dotyczącą odśnieżania dróg, Wykonawca jest zobowiązany wykazać się wymaganą ilością sprzętu na każdą cześć odrębnie tj. 2 pługi na jedne zadanie, 4 pługi na dwa zadania i 6 pługów na trzy zadania.

3.23. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania Wykonawcom interwencyjnych usług odśnieżania dróg, na drogach gdzie Wykonawca nie wykonuje usługi w przypadku panujących wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych lub fizycznych oraz w przypadku gdy na drogach objętych przedmiotem umowy z Wykonawcą jest utrzymana przejezdność i występują dobre warunki zimowego utrzymania dróg. Wynagrodzenie za wykonanie usługi interwencyjnej będzie następowało na podstawie stawki za 1 km odśnieżania dróg wskazanym w formularzu ofertowym Wykonawcy.
3.29. Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy mapę z zaznaczonym obszarem i wykazem dróg objętych zadaniem.
3.30. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do SWZ.
3.31. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.) osoby, które podczas realizacji zamówienia będą:
- kierować pojazdami i urządzeniami, którymi realizowana będzie usługa zimowego utrzymania dróg.
3.32. Zatrudnienie, o którym mowa w powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.
3.33. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 36348,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30371,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30371,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe Paweł Zubrzycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442184828

7.3.3) Ulica: Lipniak 13

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30371,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28404,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40765,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28404,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany "JARBUD" Jarosław Ołowniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441045421

7.3.3) Ulica: Płociczno-Tartak 55

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28404,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34516,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34516,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe Paweł Zubrzycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442184828

7.3.3) Ulica: Lipniak 13

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34516,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26444,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36756,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26444,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe Paweł Zubrzycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442184828

7.3.3) Ulica: Lipniak 13

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26444,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Łączna wartość poszczególnych części zamówienia, Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania oraz wartości zamówienia części od 1 do 4 uwzględnione zostały wraz z wartością prawa opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.