Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00271079/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa piecy konwekcyjno-parowych 10-półkowych z wyposażeniem i podstawą pod piec wraz z montażem - sprawa nr 88/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa piecy konwekcyjno-parowych 10-półkowych z wyposażeniem i podstawą pod piec wraz z montażem - sprawa nr 88/20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-774fe3a9-4707-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016780/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Dostawa pieca konwekcyjno-parowego - zakup pieca konwekcyjno-parowego wraz z montażem (PMT środek trwały) służba żywnościowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271079/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 88/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 129898,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa piecy konwekcyjno-parowych 10- półkowych z wyposażeniem i podstawą pod piec wraz z montażem oraz rozruchem technicznym i technologicznym i przeszkoleniem personelu kuchennego z obsługi urządzeń (ilość: 2szt.), zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Miejsce dostawy, montażu i uruchomienia:
stołówka wojskowa / magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (budynek Centrum Szkolenia Logistyki) – ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz – 1 szt.
stołówka wojskowa / magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (budynek Centrum Szkolenia Logistyki) – ul. Dworcowa 6A, 86-134 Grupa gm. Dragacz – 1 szt.
Realizacja przedmiotu zamówienia winna odbywać się 1-etapowo tj. kompleksowo w tym samym terminie dostawa, rozładunek montaż i uruchomienie, zakończone przeszkoleniem personelu obsługującego przedmiot zamówienia w danym miejscu docelowym jak powyżej.
Załącznik nr 1 do SWZ stanowią „Wymagania Taktyczno-Techniczne na zakup sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej PIEC KONWEKCYJNO-PAROWY 10-PÓŁKOWY Z WYPOSAŻENIEM I PODSTAWĄ POD PIEC (WTT).
Załącznik nr 3 do SWZ stanowią projektowane postanowienia umowy zawierające szczegółowe warunki i sposób realizacji zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia, na który składają się: Wymagania konstrukcyjne Wymagania techniczne Wymagania dodatkowe, został zawarty w – Załącznik nr 1 do SWZ -https://platformazakupowa.pl/pn/13wog.
Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia zostanie dokonany po kompleksowego zrealizowaniu pełnego zakresu umowy przez Przedstawiciela Zamawiającego, pracownika magazynu oraz Kierownika Stołówki.
CPV: 42414100-0
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112428,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214182,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112428,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEINDICH Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271014023
7.3.3) Ulica: Adamieckiego 8
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-503
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112428,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość umowy w Sekcji VIII stanowi maksymalną cenę całkowitą brutto umowy z wykorzystaniem prawa opcji (zakres podstawowy brutto zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowi wartość: 74 952,02 zł; maksymalny zakres opcji brutto zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowi wartość: 37 476,01 zł).
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remonty sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową w technologii rękawa termoutwardzalnego na terenie Grudziądza
- Remont dachu w Domu Matki i Dziecka w Zakładzie Karnym Nr 1 w Grudziądzu
- Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia drogowego na terenie Grudziądza w ramach zadania pn. Budowa i modernizacja oświetlenia drogowego w granicach administracyjnych miasta.
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Remont odcinków dróg powiatowych metodą nakładki asfaltowej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja przedszkola przy ZSP nr 2 - Aktywny Maluch
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Baru na Kąpielisku Fala
- "Zakup wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz hotelowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach"
- Dostawa mebli do obiektów Leśnego Pensjonatu Kawka
- Budowa gminnego żłobka w Jasionce, w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny MALUCH 2022-2029.
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Gołotczyźnie - meble i sprzęt AGD
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.