eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łyczankaprzygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łyczance

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łyczance

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357242761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworska, 1

1.5.2.) Miejscowość: Łyczanka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-447

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 274 60 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: splyczanka@siepraw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.splyczanka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa9e5729-1021-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2022/BZP 00288686/01 z dnia 2022-08-02 dla zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp. Przedmiotowe zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (umowa nr 15/2022 z dnia 31.08.2022r. ) a jego całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa zamówienia wynosiła 814 572,40 zł netto w tym: 1) wartość zamówienia podstawowego w złotych netto: 308 536,50; 2) wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 441 Pzp – opcji: 197 499,40 zł netto; 3) wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w złotych netto: 308 536,50.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a1faaed1-1274-11ed-b950-8227d40187e8

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.272.1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273705,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów
przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance w roku szkolnym 2023/2024.
2. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się;
1) przygotowanie posiłków dla dzieci uczęszczających do:
a) oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance zwanymi dalej oddziałami przedszkolnymi, według jadłospisów stanowiących Załącznik Nr 2 Umowy,
b) oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance zwanymi dalej oddziałami szkolnymi, według jadłospisów stanowiących Załącznik Nr 3 Umowy,
2) dowóz w termosach przygotowanych posiłków do oddziałów przedszkolnych oraz oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance, ul. Dworska 1, 32-447 Siepraw na zasadach i warunkach określonych w Umowie.
3. Warunki realizacji zamówienia zawarte w tym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia są w postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do Zaproszenia do negocjacji (zwane są dalej wzorem umowy).
4. Wykonawca w ramach zamówienia przygotuje posiłki w ilościach podawanych przez Zamawiającego, zgodnie z gramaturą podaną w jadłospisach, na zasadach i w terminach wynikających z Umowy dla łącznie 100 dzieci w tym:
1) dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych, gdzie zgodnie z treścią Umowy oraz dokumentacją stanowiącą do niej załączniki, Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania dwóch lub trzech posiłków dziennie (w zależności od zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania), w tym:
a) dwa posiłki obejmujące śniadanie i obiad dwudaniowy – dla maksymalnie 22 dzieci,
b) trzy posiłki obejmujące śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek – dla maksymalnie 53 dzieci,
2) dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych, gdzie zgodnie z treścią Umowy oraz dokumentacją stanowiącą do niej załączniki, Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania jednego gorącego posiłku dziennie – obiad jednodaniowy (w zależności od zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania) – dla maksymalnie 25 dzieci.
5. Przyjmuje się następującą maksymalną liczbę osobodni w okresie realizacji zamówienia:
1) Dla dziecka korzystającego z dwóch posiłków w oddziałach przedszkolnych (śniadanie + obiad dwudaniowy): 4576;
2) Dla dziecka korzystającego z trzech posiłków w oddziałach przedszkolnych (śniadanie + obiad dwudaniowy+ podwieczorek): 11 024;
3) Dla dziecka korzystającego z jednego gorącego posiłku – obiad jednodaniowy w oddziałach szkolnych (obiad): 4 425.
10. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę i podwykonawców:
1) Zamawiający wymaga, aby następujące czynności w ramach niniejszego zamówienia, tj.: czynności polegające na przygotowywaniu posiłków (kucharz, pomoc kuchenna), transportu posiłków były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy osób wskazanych przez zamawiającego ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r., Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 z późn. zm.),
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Szczurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441209679

7.3.3) Ulica: ul. Rynek 30

7.3.4) Miejscowość: Myślenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295601,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.