Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268154/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00279601/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00290950/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
- 2021/BZP 00302905/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-07
- 2022/BZP 00108028/01 - Wynik z dnia 2022-04-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz fizycznego zabezpieczenia obszarów, obiektów i urządzeń dla SRK S.A. Oddział KWK „Pokój I-Śląsk” Ruch Pokój I” w Rudzie Śląskiej .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.4.2.) Miejscowość: Bytom
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.7.) Numer telefonu: 32 432 10 63
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: jszewczyk@srk.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo - likwidacja kopalń
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307225
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00268154/04
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:
8.1.1.1. Wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania
8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się:
8.1.2.1. posiadaniem Koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej oraz realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia z późniejszymi zmianami
8.1.3. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:
a. należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą lub usługami polegającą/ymi na ochronie terenów, obiektów i mienia o łącznej wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
b. dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług posiadającymi uprawnienia w zakresie: minimum 16 osobami będącymi kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, posiadającymi co najmniej roczny staż pracy w charakterze kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej na obiektach przemysłowych.
c. potencjałem technicznym w zakresie sprzętu niezbędnego do realizacji zadania objętego zamówieniem:
- system kontroli patroli oraz posterunków, który łączy funkcję odbiornika GPS oraz telefonu komórkowego (np. ACTIV TRACK lub równoważny) wraz z możliwością drukowania raportów w tym: 40 szt. punktów kontroli (RFID) wraz z rejestratorami (lokalizatorami osobistymi) 3 sztuk. System musi zapewniać niżej wymienioną funkcjonalność:
- Monitorowanie w czasie rzeczywistym statusu połączenia, poziomu naładowania baterii oraz siły sygnału GSM.
- Podgląd na mapie aktualnej i historycznej pozycji urządzenia (data, czas, prędkość, kierunek, wysokość).
- Powiadomienia o zdarzeniach alarmowych komunikowane w czasie rzeczywistym.
- Punkty kontroli wykonawca zainstaluje na stałe w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
8.2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.10.1
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy jedynie w zakresie dysponowania Grupą interwencyjną. Pozostałe części zamówienia uznawane są przez Zamawiającego za kluczowe i Zamawiający zastrzega obowiązek ich osobistego wykonania przez Wykonawcę.
10.3 W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw podwykonawców, o ile są znane na etapie składania ofert zgodnie z załącznikiem nr 5 do „Formularza Ofertowego”, (jeżeli Wykonawca nie dołączy ww. dokumentu, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie powierzy wykonania części zamówienia podwykonawcom).
Po zmianie:
8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:
8.1.1.1. Wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania
8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się:
8.1.2.1. posiadaniem Koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej, wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia z późniejszymi zmianami
8.1.3. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:
a. należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą lub usługami polegającą/ymi na ochronie terenów, obiektów i mienia o łącznej wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
b. dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług posiadającymi uprawnienia w zakresie: minimum 16 osobami będącymi kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, posiadającymi co najmniej roczny staż pracy w charakterze kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej na obiektach przemysłowych.
c. potencjałem technicznym w zakresie sprzętu niezbędnego do realizacji zadania objętego zamówieniem:
- system kontroli patroli oraz posterunków, który łączy funkcję odbiornika GPS oraz telefonu komórkowego (np. ACTIV TRACK lub równoważny) wraz z możliwością drukowania raportów w tym: 40 szt. punktów kontroli (RFID) wraz z rejestratorami (lokalizatorami osobistymi) 3 sztuk. System musi zapewniać niżej wymienioną funkcjonalność:
- Monitorowanie w czasie rzeczywistym statusu połączenia, poziomu naładowania baterii oraz siły sygnału GSM.
- Podgląd na mapie aktualnej i historycznej pozycji urządzenia (data, czas, prędkość, kierunek, wysokość).
- Powiadomienia o zdarzeniach alarmowych komunikowane w czasie rzeczywistym.
- Punkty kontroli wykonawca zainstaluje na stałe w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
8.2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.10.1
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy jedynie w zakresie dysponowania Grupą interwencyjną. Pozostałe części zamówienia uznawane są przez Zamawiającego za kluczowe i Zamawiający zastrzega obowiązek ich osobistego wykonania przez Wykonawcę.
10.3 W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw podwykonawców, o ile są znane na etapie składania ofert zgodnie z załącznikiem nr 5 do „Formularza Ofertowego”, (jeżeli Wykonawca nie dołączy ww. dokumentu, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie powierzy wykonania części zamówienia podwykonawcom).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
9.1. Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 274 ust. 2 ustawy Pzp:
9.1.1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
9.1.2. koncesje Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej oraz realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
9.1.3. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
9.1.4. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
9.1.5. wykaz sprzętu, narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
9.1.6. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, w zakresie pkt. 8.1.2.1 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególnie wykonawcy.
9.1.7. oświadczenie wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SWZ.
9.2. Wszystkie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w 9. składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem polegające na sygnowaniu takiego dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym wykonawcy (podmiotu trzeciego o ile dokument lub oświadczenie dotyczy tego podmiotu) lub notariusza.
9.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.1.1) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdzi brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Po zmianie:
9.1. Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 274 ust. 2 ustawy Pzp:
9.1.1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
9.1.2. koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej, wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia z późniejszymi zmianami
9.1.3. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
9.1.4. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
9.1.5. wykaz sprzętu, narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
9.1.6. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, w zakresie pkt. 8.1.2.1 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególnie wykonawcy.
9.1.7. oświadczenie wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SWZ.
9.2. Wszystkie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w 9. składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem polegające na sygnowaniu takiego dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym wykonawcy (podmiotu trzeciego o ile dokument lub oświadczenie dotyczy tego podmiotu) lub notariusza.
9.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.1.1) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdzi brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa kabli i przewodów energetycznych, elektroenergetycznych i kabli sygnalizacyjnych oraz kabli i przewodów teletechnicznych: Część I I Część II dla SRK S.A. Oddział CZOK.
- "Naprawa pokrycia dachu rozdzielni 6 kV RP6/23 wraz z komorami transformatorów zlokalizowanej przy szybie wentylacyjnym ,,Północny" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK.
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej naprawy obudowy szybowej szybu Budryk dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK Pompownia Stacjonarna "Centrum"
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony obiektów SK MSWiA z W-M CO w Olsztynie; znak sprawy: ZPZ-25/04/25
- usługa ochrony i monitorowania obiektów WSPL-u
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Narodowego Centrum Nauki
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.